Jesteś tutaj › Profil użytkownika hopfm › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-01-12, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






DDM Polska Dariusz Mazurek
ul. Promienna 18/2
30-823 Kraków
NIP: 679-287-86-25

Nr konta bankowego INTELIGO:
45 1020 5558 0000 8702 3035 2523

W tytule proszę podać TYLKO: nick i nr aukcji 

I. Wstęp

Firma czynna jest w godzinach od 9.00 do 16.00.
W tych godzinach odbieramy telefony i odpowiadamy na maile.
Przesyłki kurierskie wysyłamy codziennie do godz. 13.00.
Przesyłki wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej do godz. 12.00.

II. Odstąpienie od umowy

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od daty zakupu towaru (nie obejmuje to aukcji - licytacji), jest gwarantowane przez Ustawę z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) i polega na złożeniu stosownego oświadczenia woli w wyżej wymienionym terminie, a następnie na dostarczeniu do nas towaru w terminie 14 dni od dnia zakupu towaru.
Wzór wniosku o odstąpienie od umowy zawartej na odległość wysyłamy na meila.

Zwracany towar powinien być w niezmienionym stanie bez śladów użytkowania, w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, wraz z paragonem lub kopią faktury. W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towaru, bądź zapakowania go w sposób nieodpowiedni i mogący spowodować uszkodzenie towaru, sprzedający zastrzega sobie prawo do odesłania towaru do kupującego na jego koszt. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane konto w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.


Koszt dostawy nie podlega zwrotowi.

NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK/TOWARU ZWROTNEGO
ZA POBRANIEM!

II. Reklamacja w czasie objętym gwarancją

Gwarancji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.

Reklamacja towaru sprowadza się do zgłoszenia na piśmie obsłudze sklepu informacji o usterce, następnie wysłaniu produktu wraz formularzem reklamacyjnym otrzymanym od DDM Polska na adres FIRMY PRODUCENTA. Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2 miesięcy. Wzór formularza reklamacyjnego wysyłamy drogą mailową.

III. Gwarancja "door to door"

W przypadku produktów sygnowanych gwarancją "od drzwi do drzwi", uszkodzony sprzęt zostaje odebrany przez kuriera w miejscu eksploatacji (adres Klienta), następnie naprawiony i doręczony w to samo miejsce. Klienci nie ponoszą wówczas żadnych kosztów związanych z transportem i ubezpieczeniem przesyłki.

IV. Wymiana towaru

W przypadku, gdy rozmiar towaru wybrany przez kupującego okaże się nieprawidłowy, istnieje możliwość wymiany towaru na prośbę Klienta. W takich okolicznościach koszty zwrotu i ponownej wysyłki towaru pokrywa kupujący. Ponowna wysyłka towaru następuje w ciągu 24 godzin roboczych od momentu otrzymania zwrotu towaru oraz zaksięgowania wpłaty. Prosimy jednak o uprzednie skontaktowanie się z obsługą sklepu i rezerwację pożądanych modeli.

Strona wygenerowana 2016-12-03 18:37:48, 213