Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-05-02, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

Z POWODU CHOROBY DO KOŃCA października 2014 NIE REALIZUJĘ ZAMÓWIEŃ

 

 

WITAM  NA  STRONIE  PW_WIKTORIAK

 

 Od czerwca 2010 roku jestem obecna na Allegro jako firma.

Prowadzę zarejestrowaną działalność gospodarczą więc kupujesz towar legalnego pochodzenia,

otrzymujesz gwarancję i możliwość zwrotu zakupionego towaru do 10 dni bez podania przyczyny, (dotyczy tylko opcji : KUP TERAZ).

Wszystkim kupującym u mnie bardzo dziękuję za okazane zaufanie,

a tych którzy zastanawiają się nad zakupem zapraszam serdecznie do zadawania pytań,

postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości.

Mam nadzieję, że nasze wszystkie transakcje będą przebiegały bezproblemowo,

a ewentualne nieporozumienia będziemy potrafili wspólnie rozwiązać.

 

 

  

K O N T A K T     Z E     M N Ą :

 

 

e-mail

 

gg:              4095271


tel play:   791 577 353

tel heyah:    517 759 795

 

Wpłaty proszę dokonywać jedynie na numer konta Alior Sync:

76 2490 1044 0000 4200 4679 1947

PW WiktoriaK

Jesionowa 14 nr lok. 3 

43-300 Bielsko-Biała

 

proszę pamiętać o doliczeniu kosztu przesyłki

 

koszt przesyłki to nie tylko opłata na poczcie czy u kuriera

ale także koszty pakowania (materiał + usługa)

dlatego w przypadku wątpliwości, jaka to ma być kwota - dotyczy przesyłki kilku przedmiotów - proszę pytać,

zwłaszcza jak ta kwota po podliczeniu w koszyku czy w trakcie płatności wydaje się nieco absurdalna

- czasem po kumulacji kilku kosztów tak wychodzi, wówczas podam właściwą kwotę.

Dotyczy też sytuacji przed licytacją, jeżeli chcesz zakupić kilka przedmiotów

i w opisie aukcji nie ma jasno określonego kosztu dla większej ilości przedmiotów.

 

Wylicytowany przedmiot/przedmioty wysyłam po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,

jeśli skorzystasz z PayU do godziny 12:00 w dzień roboczy to wysyłka możliwa jest w tym samym dniu.

Jeżeli w późniejszym czasie wówczas dopiero następnego dnia roboczego.

Dokonanie przelewu bezpośrednio na moje firmowe konto

może znacznie przyspieszyć wysłanie zakupionych przedmiotów - w przypadku wpłaty z AliorSync.

 

Wszystkie przedmioty zapłacone/zaksięgowane w danym dniu, wysyłam w tym samym lub następnego dnia roboczego,

chyba że w opisie aukcji podany jest inny termin.

Paragony wystawiam z datą zaksięgowania przelewu lub z datą wysyłki,

jeżeli potrzebujesz fakturę, powiadom mnie wcześniej na jakie dane mam wystawić.

 

Jako sprzedający podmiotowo zwolniony z podatku VAT

zamiast rachunków od stycznia 2014r wystawiam faktury.

 

Jeżeli decydujesz się na przesyłkę kurierską, wówczas możesz dostać wylicytowany przedmiot w dniu następnym-roboczym,

o ile przelew będzie już na moim koncie i dostanę  informację o takim wyborze przesyłki przed godz 10:00 (rano) - w dniu roboczym.

Koszt kuriera przy przedpłacie na konto, jest zawsze taki sam i wynosi 20zł bez względu na ilość przedmiotów.


 

ODBIORY OSOBISTE MOŻLIWE JEDYNIE PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU SIĘ

NA KONKRETNY DZIEŃ I GODZINĘ.

 

 

WAŻNE

 

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r.

?O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny?

masz prawo zrezygnować z zakupionego w sklepie internetowym towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia odebrania przesyłki,

wyjątek stanowią przypadki wyszczególnione w art. 10 ust. 3 wspomnianej ustawy.

Towar zwracasz na własny koszt.

 

Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

Prosimy nie wysyłać za pobraniem, takie przesyłki nie będą odbierane.

 

ustawa z dnia 2 marca 2000r ze str UOKiK

 

oświadczenie o odstąpieniu od umowy

 

 

W przypadku, gdy stwierdzisz, że zakupiony towar posiada wady lub jest uszkodzony, należy zgłosić reklamację.

Aby zgłosić reklamację proszę dokładnie opisać przyczynę reklamacji i dołączyć na piśmie do wysyłanej paczki/przesyłki wraz z dowodem zakupu.

Przesyłkę wysyłasz na własny koszt, na adres:

 

PW WiktoriaK

Jesionowa 14 nr lok.3

43-300 Bielsko-Biała

 

 ? nie odbieram przesyłek za pobraniem.


W każdym przypadku, konieczne jest mailowe/telefoniczne zgłoszenie reklamacji przed wysyłką reklamowanego przedmiotu.

Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu rozpatrywane będą tylko i wyłącznie na podstawie protokołu reklamacyjnego,

sporządzonego w obecności pracownika firmy kurierskiej lub poczty.

Taki protokół można sporządzić w zależności od firmy do 7 dni od odebrania przesyłki.

Podstawę do wszelkich reklamacji, stanowi dowód zakupu towaru lub potwierdzenie wykonania przelewu, które należy dołączyć do przesyłki.

 

__________________________________

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WiktoriaK

Jesionowa 14 nr lok. 3

43-300 Bielsko-Biała

NIP 547-135-50-53,  REGON 241608870

wpis do ewidencji działalności gospodarczej dokonany w dniu 2010-06-01

pod numerem 65905 przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej

 

 

Licznik odwiedzin

 

 

 

 

 

 

 

 

Liczniki

 

 

 


Strona wygenerowana 2016-12-08 19:52:03, 213