(Rejestracja: 2011-05-02, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Z POWODU CHOROBY DO KOŃCA października 2014 NIE REALIZUJĘ ZAMÓWIEŃ
WITAM NA STRONIE PW_WIKTORIAK
Od czerwca 2010 roku jestem obecna na Allegro jako firma.
Prowadzę zarejestrowaną działalność gospodarczą więc kupujesz towar legalnego pochodzenia,
otrzymujesz gwarancję i możliwość zwrotu zakupionego towaru do 10 dni bez podania przyczyny, (dotyczy tylko opcji : KUP TERAZ).
Wszystkim kupującym u mnie bardzo dziękuję za okazane zaufanie,
a tych którzy zastanawiają się nad zakupem zapraszam serdecznie do zadawania pytań,
postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości.
Mam nadzieję, że nasze wszystkie transakcje będą przebiegały bezproblemowo,
a ewentualne nieporozumienia będziemy potrafili wspólnie rozwiązać.
K O N T A K T Z E M N Ą :
gg: 4095271
tel play: 791 577 353
tel heyah: 517 759 795
Wpłaty proszę dokonywać jedynie na numer konta Alior Sync:
76 2490 1044 0000 4200 4679 1947
PW WiktoriaK
Jesionowa 14 nr lok. 3
43-300 Bielsko-Biała
proszę pamiętać o doliczeniu kosztu przesyłki
koszt przesyłki to nie tylko opłata na poczcie czy u kuriera
ale także koszty pakowania (materiał + usługa)
dlatego w przypadku wątpliwości, jaka to ma być kwota - dotyczy przesyłki kilku przedmiotów - proszę pytać,
zwłaszcza jak ta kwota po podliczeniu w koszyku czy w trakcie płatności wydaje się nieco absurdalna
- czasem po kumulacji kilku kosztów tak wychodzi, wówczas podam właściwą kwotę.
Dotyczy też sytuacji przed licytacją, jeżeli chcesz zakupić kilka przedmiotów
i w opisie aukcji nie ma jasno określonego kosztu dla większej ilości przedmiotów.
Wylicytowany przedmiot/przedmioty wysyłam po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
jeśli skorzystasz z PayU do godziny 12:00 w dzień roboczy to wysyłka możliwa jest w tym samym dniu.
Jeżeli w późniejszym czasie wówczas dopiero następnego dnia roboczego.
Dokonanie przelewu bezpośrednio na moje firmowe konto
może znacznie przyspieszyć wysłanie zakupionych przedmiotów - w przypadku wpłaty z AliorSync.
Wszystkie przedmioty zapłacone/zaksięgowane w danym dniu, wysyłam w tym samym lub następnego dnia roboczego,
chyba że w opisie aukcji podany jest inny termin.
Paragony wystawiam z datą zaksięgowania przelewu lub z datą wysyłki,
jeżeli potrzebujesz fakturę, powiadom mnie wcześniej na jakie dane mam wystawić.
Jako sprzedający podmiotowo zwolniony z podatku VAT
zamiast rachunków od stycznia 2014r wystawiam faktury.
Jeżeli decydujesz się na przesyłkę kurierską, wówczas możesz dostać wylicytowany przedmiot w dniu następnym-roboczym,
o ile przelew będzie już na moim koncie i dostanę informację o takim wyborze przesyłki przed godz 10:00 (rano) - w dniu roboczym.
Koszt kuriera przy przedpłacie na konto, jest zawsze taki sam i wynosi 20zł bez względu na ilość przedmiotów.
ODBIORY OSOBISTE MOŻLIWE JEDYNIE PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU SIĘ
NA KONKRETNY DZIEŃ I GODZINĘ.
WAŻNE
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r.
?O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny?
masz prawo zrezygnować z zakupionego w sklepie internetowym towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia odebrania przesyłki,
wyjątek stanowią przypadki wyszczególnione w art. 10 ust. 3 wspomnianej ustawy.
Towar zwracasz na własny koszt.
Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Prosimy nie wysyłać za pobraniem, takie przesyłki nie będą odbierane.
ustawa z dnia 2 marca 2000r ze str UOKiK
oświadczenie o odstąpieniu od umowy
W przypadku, gdy stwierdzisz, że zakupiony towar posiada wady lub jest uszkodzony, należy zgłosić reklamację.
Aby zgłosić reklamację proszę dokładnie opisać przyczynę reklamacji i dołączyć na piśmie do wysyłanej paczki/przesyłki wraz z dowodem zakupu.
Przesyłkę wysyłasz na własny koszt, na adres:
PW WiktoriaK
Jesionowa 14 nr lok.3
43-300 Bielsko-Biała
? nie odbieram przesyłek za pobraniem.
W każdym przypadku, konieczne jest mailowe/telefoniczne zgłoszenie reklamacji przed wysyłką reklamowanego przedmiotu.
Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu rozpatrywane będą tylko i wyłącznie na podstawie protokołu reklamacyjnego,
sporządzonego w obecności pracownika firmy kurierskiej lub poczty.
Taki protokół można sporządzić w zależności od firmy do 7 dni od odebrania przesyłki.
Podstawę do wszelkich reklamacji, stanowi dowód zakupu towaru lub potwierdzenie wykonania przelewu, które należy dołączyć do przesyłki.
__________________________________
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WiktoriaK
Jesionowa 14 nr lok. 3
43-300 Bielsko-Biała
NIP 547-135-50-53, REGON 241608870
wpis do ewidencji działalności gospodarczej dokonany w dniu 2010-06-01
pod numerem 65905 przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej
Licznik odwiedzin