(Rejestracja: 2011-04-07, Logowanie: Ponad pół roku temu)

Polska, 42-200, Śląskie, 16 1090 1795 0000 0001 0577 5313


Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Ocena na
Ocena:
9.70/10
Zobacz opinie
Ocen sklep
Calkowita ilosc ocen: 25
pozytywnych: 25
neutralnych: 0
negatywnych: 0






 

Każdy mężczyzna chce być Gentlemenem

 

Wyspecjalizowaliśmy się w sprzedaży markowych upominków dla mężczyzn.

Upominków sprawdzonych, dobrych jakościowo, funkcjonalnych.

Oferowane przez na produkty to produkty tylko znanych marek.

Zaopatrujemy się bezpośrednio u dostawców w europie lub u oficjalnych przedstawicieli w Polsce. Gwarantuje to sprawną obsługę po sprzedażową.

Bezpieczeństwo, atrakcyjne ceny, profesjonalna obsługa oraz szybka dostawa ? to elementy na które stawiamy


Kontakt:

Monika Szwejkowska

mobile: 609 98 80 80

mail:sklep@gift4men.pl

Dane do wpłaty:

gift4men

ul. Lechonia 22/4 42-200 Częstochowa

BZWBK

16 1090 1795 0000 0001 0577 5313

TYTUŁ PRZELEWU : NICK ALLEGRO


Prosimy o potwierdzenie dokonania zakupu, poprzez kliknięcie na link przesłany na adres email kupującego z ustawień allegro.


Regulamin:


Dane Firmy:

KTM Tomasz Szwejkowski

42-200 Częstochowa

Lechonia 22/4

NIP:9490964915

Regon240432297

nr ewidencji działalności gospodarczej 81043

Zarejestrowanej w Urzędzie Miasta Częstochowa

Firma jest płatnikiem podatku Vat


Szybka wysyłka

1.Zakupione produkty wysyłamy w ciągu 24 godzin (w dni powszednie)

po zaksięgowaniu wpłaty lub potwierdzenia zakupu za pobraniem.

2.Towar zapakowany jest solidnie i pewnie, bez możliwości uszkodzenia w transporcie.

5.Na wpłatę sklep czeka 14 dni od momentu zakupu. Brak wpłaty pełnej kwoty za transakcję w tym terminie na rachunek firmy jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy kupna.

7.Finalizacja transakcji z firmą KTM Tomasz Szwejkowski jest możliwa tylko za pośrednictwem adresów e-mail i nr. telefonów podanych w serwisie Allegro przez kupującego.

8.Przesyłki awizowane nie odebrane w terminie wysyłamy w ciągu 24 godzin (w dni powszednie) po uregulowaniu wszystkich kosztów ponownej wysyłki w nieprzekraczalnym terminie 14 dni.

 

Gwarantowane bezpieczeństwo

1.Podczas odbioru przesyłki proszę sprawdzić czy jest ona oryginalnie zapakowana i nie nosić śladów uszkodzenia.

Celem uniknięcia ingerencji w zawartość przesyłki osób trzecich każde opakowanie w miejscu zamknięcia jest zabezpieczone taśmą przeźroczystą

2.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśmy lub stwierdzenia śladów otwierania przesyłki,

prosimy nie odbierać przesyłki i jak najszybciej skontaktować się z nami.

3.W sytuacji zaginięcia przesyłki dostarczanej przez Pocztę Polską, firma składa wniosek o postępowanie reklamacyjne

Po rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji kontaktujemy się z kontrahentem w celu podjęcia dalszych decyzji

odnośnie ponownej wysyłki towaru lub anulowania zakupu i zwrotu gotówki na wskazane przez kontrahenta konto bankowe.

4.Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek powstałe z winy Poczty Polskiej bądź Kuriera.

Proszę to uwzględnić wystawiając komentarz.

 

100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy

Każdy produkt zakupiony na aukcji lub sklepie w myśl ustawy z dnia 2 marca 2000 r art. 10 ust.1

można zwrócić składając stosowne oświadczenie na piśmie

 w ciągu 10 dni od daty odbioru towaru

bez podania przyczyny.

 

Wymiana towaru

1.Produkty nieużywane z wadami fabrycznymi wymieniamy na nowe .

Nabywca jest zobowiązany odesłać wadliwy towar w stanie nieużywanym

 i w oryginalnym opakowaniu z metkami oraz dowodem zakupu

bezpiecznie zapakowany listem poleconym ekonomicznym Pocztą Polską.

O tym czy produkt kwalifikuje się do wymiany  decyduje dział reklamacji w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji  kupujący pokrywa koszt przesyłki zwrotnej.

2.W przypadku braku reklamowanego towaru na magazynie zwracamy koszty zakupu produktu bez poniesionych kosztów przesyłki na wskazane konto bankowe

3.Przesyłki pobraniowe nie będą odbierane przez firmę.

PRZED ODESŁANIEM TOWARU KONIECZNIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI MAILOWO.

Polityka prywatności

1.Wszystkie dane przesyłane przez kontrahenta do firmy są chronione zgodnie

z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku."O ochronie danych osobowych". i będą wykorzystane

jedynie w celach koniecznych do realizacji zamówienia i nie będą udostępniane osobom trzecim.

2.Komentarze jako sprzedający wystawiamy tuż po otrzymaniu od kontrahenta

3.Sądem właściwym do rozpatrywania ewentualnych sporów między www.gift4men.pl

a kupującym jest Sąd Rejonowy dla Miasta Częstochowa

 

Odbiór osobisty

Jest możliwy wyłącznie jeśli zaznaczona jest taka opcja w aukcji po lewej stronie w Opcjach Dostawy, po uzgodnieniu terminu telefonicznie przed zakupem na Allegro

tel. 609988080-Monika.


Jak bezpiecznie kupować przez internet?

Zwróć uwagę u kogo kupujesz!.

Ukrywanie danych adresowych firmy przez sprzedającego jest co najmniej podejrzane.

Sprzedawca podający do kontaktu tylko gg i nr telefonu jest mało wiarygodnym kontrahentem.

Brak danych firmy i dowodu zakupu uniemożliwi Ci zwrot lub reklamowanie zakupionych produktów.


Biorąc udział w naszych aukcjach akceptujesz w całości powyższy regulamin.

Podstawa prawna:

Art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 2 marca2000r.

(Dz. U. z dnia 31. marca 2000r. z uwzględnieniem rozumienia konsumentów wg art. 22k.c.)

Szczegóły poszczególnych gwarancji:

1. SCYZORYKI

 

 

Firma Victorinox gwarantuje, że jej scyzoryki i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej i udziela wieczystej gwarancji na wszelkie wady materiałowe i fabryczne (z wyjątkiem elementów elektronicznych - objętych 2-letnią gwarancją). Ta gwarancja nie obejmuje nadużywania, niewłaściwego użytkowania lub normalnego zużycia.

VICTORINOX
Carl Elsener

2. ZAPALNICZKI

Ofertowa zapalniczka posiada wieczystą gwarancję . W razie awarii lub zniszczenia, wystarczy wysłać do fabryki swoją zapalniczkę, a firma na własny koszt naprawi, lub odeśle nowy egzemplarz. Wszelkie naprawy związane z działaniem wkładu zapalniczki są naprawiane przez polskiego dystrybutora Zippo ? firmę Batek. Do tej firmy można zgłosić się, jeżeli zippo przestała działać na skutek wytarcia kółka trącego lub innych defektów wkładu. W takich przypadkach wkład zapalniczki zostanie wymieniony na nowy.
Wystarczy wysłać zapalniczkę na: BATEK Poland ul. Chopina 20 05-260 Marki
Jeżeli uszkodzeniu ulegnie obudowa zapalniczki naprawa będzie wykonana bezpłatnie w jednej z europejskich klinik napraw zippo. Dotyczy to głównie wymiany nawiasu/ mocowania klapki zamykającej Zippo. W takim przypadku należy wysłać zapalniczkę do:
Zippo European Repair Clinic Groendahlscher Weg 87 D-46446 Emmerich am Rhein

Cechy oryginalnej zapalniczki:

1. Każda zapalniczka ZIPPO posiada oryginalne indywidualne opakowanie. Jest to w przypadku najpopularniejszych modeli pudełko plastikowe bądź metalowe z wytłoczonym napisem ZIPPO lub pudełko tekturowe z przykrywką w kolorze czarnym.
2. W każdym pudełku znajduje się oryginalna instrukcja obsługi wraz z gwarancją ZIPPO.
3. Na spodzie obudowy zapalniczki znajduje się napis ZIPPO, litera i cyfra rzymska (a od roku 2001 cyfra arabska) oznaczające miesiąc i rok produkcji, oraz napis BRADFORD.PA. MADE IN U.S.A.
4. Zapalniczkę ZIPPO charakteryzuje wysoka jakość wykończenia i pasowania elementów.
5. Na mocy umowy z producentem tj. firmą ZIPPO MANUFACTURING COMPANY jedynym oficjalnym przedstawicielem na rynku polskim sprzedającym produkty ZIPPO jest firma BATEK POLAND stosująca oznaczenie oryginalnych zapalniczek za pomocą hologramu. Towary noszące oznaczenie ZIPPO a importowane do Polski przez inne firmy mogą być z dużym prawdopodobieństwem nielegalnymi kopiami

3. PARASOLE

Parasole Doppler objęte są 24 miesieczną gwarancją na wszelkie wady fabryczne i materiałowe. Gwarancja ta nie obejme niewłasicwego użytkowania lub normalnego zużycia

 

4. PORTFELE

Portfele Coveri, Charro PIerre Cardion objęte są 12 miesieczną gwarancją na wszelkie wady fabryczne i materiałowe. Gwarancja ta nie obejme niewłasicwego użytkowania lub normalnego zużycia

5. PIÓRA i DŁUGOPISY

Pióra i długopisy Watermana są objęte 3 letnią gwarancją, a pióra i długopisy Parkera 2 letnią gwarancją. Warunki gwarancji można pobrać tutaj. Po zarejestrowaniu na stronie producenta jest możliwość przedłużenia gwarancji o kolejne 2 lata.

6. ZEGARKI ORIENT

Zegarki posiadają standardową gwarancję na 24 miesiące. Warunkiem wydłużenia gwarancji na kolejny rok jest przesłanie, przed okresem upływu gwarancji, zegarka do przeglądu. Uszkodzony zegarek można odsyłać na do nas lub bezpośrednio do przedstawiciela Orienta na Polskę, firmy : POLJOT EURO ul. Igańska 24 lok. 7, 04-087 Warszawa. W trakich przypadkach prosimy o wcześniejszą informację telefoniczną lub emailową.


 C285936BF53C6FBB7B9DA653F855A86E


Strona wygenerowana 2016-12-10 04:06:25, 213