Jesteś tutaj › Profil użytkownika fmp_bike › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-10-17, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






FMP BIKE
Mariusz Fiedosewicz
ul. Bursztynowa 16/7
20-576 Lublin
NIP 848-159-54-70
REGON 362191577
tel +48 501 707 266

 

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub ? w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od zawartej umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [email protected]. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres sprzedawcy
FMP BIKE
Mariusz Fiedosewicz
ul. Bursztynowa 16/7
20-576 Lublin

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

FMP BIKE
Mariusz Fiedosewicz
ul. Bursztynowa 16/7
20-576 Lublin

Ja ................................  niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy

.................................  numer oferty:  .............................................
Data zawarcia umowy to ......................., data odbioru .............


Imię i nazwisko......................................
Login swistak  ...................................
Adres ............................
Data................................
........................................
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

 

Opis procedury reklamacyjnej:

 Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem [email protected], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
          imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
          datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
          przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
          wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
   Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
   Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
   Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 


Strona wygenerowana 2024-04-25 09:30:26, 120