Jesteś tutaj › Profil użytkownika fhpawlok › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-10-19, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witam!

 

Działamy w branży elektrycznej i elektroinstalacyjnej od kilku lat. Produkty które posiadamy w sprzedaży spełniają normy europejskie i krajowe oraz posiadają certyfikaty.

Współpracujemy z wiodącymi producentami branży elektrotechnicznej, a oferowane przez nas materiały są w stanie zaspokoić wszelkie potrzeby przy zachowaniu atrakcyjnych cen i utrzymaniu wysokiej jakości. Przesyłki wysyłamy Pocztą Polską, lub solidną firmą kurierską, co gwarantuje terminowości i bezpieczeństwo każdej dostawy.

Jesteśmy firmą uczciwą, otwartą na wszelkie wyzwania i oczekiwania zarówno rynku jak i klientów.

Kontakt:

email: fhpawlok@fhpawlok.pl

telefon: 501-506-588

Skype: Tryb SkypeMe?!

Adres, oraz numer konta bankowego bedzie podany w otrzymanym mailu po zakończeniu licytacji. Proszę się nie niepokoić o komentarze, nigdy nie zapominam ich wystawiać! Czasem trzeba chwilę poczekać, ponieważ nie mam czasu ich wyatwiać pojedynczo i zawsze wystawiam je 'hurtowo'.

 

 

MOJE TOWARY

 

 

Oświadczam, że wszystkie moje aukcje są w pełni legalne a towar pochodzi z oficjalnych źródeł dystrybucji.

 

PRYWATNOŚĆ

  

Oświadczam, że dane osobowe uzyskane od kupującego w drodze realizacji zamówienia umieszczane są w naszej bazie danych, a następnie wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

 

ODWOŁYWANIE OFERT

 

 Podczas licytacji jest możliwość odwołania oferty, chyba że w opisie aukcji zamieszczona jest inna informacja. Odwołanie ofert nastąpi tylko i wyłącznie gdy zostaną spełnione następujące warunki:
-Prośba o wycofanie wpłynęła do mnie nie później niż w ciągu 24 godzin od złożenia oferty.
-Do zakończenia aukcji pozostało nie mniej niż 24 godziny.

 

ZWROTY I REKLAMACJE

 

Towary dostępne u mnie, jeżeli taka informacja jest zawarta w opisie objęte są gwarancją producenta, lub rozruchową. Okres gwarancji rozruchowej (jeżeli taka jest udzielana) jest wyraźnie zaznaczony przy opisie danego produktu. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, skontaktuj się z nami, a ja określę optymalny sposób załatwienia reklamacji. W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna producenta, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe. W pozostałych przypadkach wszelkie usterki należy zgłaszać do mnie jako sprzedawcy towaru. Odsyłając reklamowany towar proszę dołączyć dokładny opis przyczyny reklamacji. Jeśli reklamacja uznana zostanie za zasadną, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe (np. ze względu na brak produktu w aktualnej ofercie) zwrócimy Ci pieniądze lub zaproponujemy zamiennik. Koszty odesłania wadliwego towaru będą zwracane przeze mnie po uwzględnieniu reklamacji, należy jednak przed odesłaniem ustalić z nami rodzaj przesyłki zwrotnej.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, w przypadku sprzedaży konsumenckiej, z towaru zakupionego u mnie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki, jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony czy naruszony (odnosi się to również do trwałych i nieodwracalnych zniszczeń lub uszkodzeń opakowania produktu!). Towar należy odesłać do nas na swój koszt. Otrzymanie towaru i podpisanej korekty warunkuje możliwość przyjęcia zwrotu na stan magazynu i zwrot pieniędzy za zwrócony towar. Gwarantuję zwrot wartości produktu. Pamiętaj jednak, że zwrotowi nie podlega koszt dostawy ani koszt ew. przesyłki ze zwrotem!
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania a także świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu.
Prawo zwrotu dotyczy również produktów zastępczych, oferowanych w zamian przedmiotów niedostępnych w momencie zawierania umowy. W przypadku zwrotu towaru zastępczego koszt przesyłki pokrywa sprzedawca jednak należy przed odesłaniem ustalić z nami rodzaj przesyłki zwrotnej.

Jestem uczciwym allegrowiczem i oczekuję tego od Ciebie. W przypadku nie odebrania przesyłki lub braku wpłaty na konto wystawiam negatywa. Takie mam zasady i nie będę od nich odstępował. Jeśli nie chcesz kupować nie licytuj.

Pozdrawiam i zapraszam do licytacji!


 


Strona wygenerowana 2016-12-10 21:52:52, 213