Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-11-09, Logowanie: Miesiąc temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
 
 
logo
 
    
 
 
 
 
 
                Nasza firma działa na rynku od 2008 roku. Klienci, którzy zdecydują się na zakup towaru u nas mogą być pewni, że ich zamówienie zostanie zrealizowane bardzo szybko oraz z najwyższą starannością przez naszych pracowników. Odpowiemy na wszystkie Wasze pytania dotyczące oferowanego przez nas towaru.
Zapraszamy do zakupów!!!

 

DANE FIRMY:

Ewenement S.C.

M.Tracz, M.Tracz-Niemczyk

ul.Mieszka I nr 9

32-300 Olkusz

NIP: 637-213-47-57

REGON: 120781496

Nr konta ING 03 1050 1618 1000 0090 6441 8008

 

KONTAKT

Masz jakieś pytania? A może problem, który nie wiesz jak rozwiązać? Nie wahaj się. Pisz do nas lub zadzwoń!

e-mail: ewenement_sc@wp.pl

gg: 16164272

tel. 502 253 631 (od 10 do 22)

tel. 660 511 311 (od 10 do 22)

tel. 500 289 870 (od 10 do 22)

 

INFORMACJE

Nasze produkty są w 100% oryginalne, pochodzą od wyłącznych dystrybutorów na Polskę. Dzięki temu masz pewność gwarancji oryginalności produktów.

Do każdego produktu dołączamy paragon lub fakturę VAT (na życzenie klienta)

 

REGULAMIN

I. Zakup, Wysyłka i Płatności

Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

Koszt przesyłki jest podany na każdej aukcji. W przypadku wymiany koszt wysyłki ponosi kupujący, w przypadku zwrotu towaru odliczany jest koszt wysyłki.

Koszty podane w formularzu dotyczą wyłącznie przesyłek krajowych.

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
Istnieje możliwość osobistego odbioru.

Towar jest wysyłany poprzez Pocztę Polską w ciągu 2-3 dni roboczych.

Za opóźnienia dostaw przez Pocztę Polską nie odpowiadamy.

Jeśli paczka nie zostanie odebrana na czas wszystkie koszty zwrotu przesyłki i ponownego wysłania ponosi kupujący.

Płatności należy dokonać przelewem na nasze konto. Wszystkie dane potrzebne do przelewu dostają Państwo automatycznie w e-mail zaraz po zakończeniu aukcji.

W tytule przelewu proszę koniecznie wpisać NICK. Brak tych danych może opóźnić czas dostawy.

 

LICYTUJĄC TOWAR WYRAŻASZ ZGODĘ NA WARUNKI ZAWARTE W POWYŻSZYM REGULAMINIE

 

II. Zwrot towaru lub wymiana

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku ?O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnoności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny? klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
Towary muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto
wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.
Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Towary z licytacji i wyprzedaży nie podlegają wymianie.

 

III Reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27. VI. 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego ( Dz.U.nr 141, poz.1176 z pozn zm.).

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na poniżej wskazany adres.

Reklamacji nie podlegają: naturalne zużycie obuwia (np. stracie spodów, wytarcie wkładek ,odkształcenia spowodowane dopasowaniem obuwia do stopy, odbarwienia będące skutkiem przemoczenia lub przepocenia), uszkodzenia mechaniczne (np. otarcia, starcia, rozerwania, rozcięcia).

Buty do reklamacji muszą posiadać oryginalne opakowanie, w przypadku  jego braku reklamacja nie będzie rozpatrzona pozytywnie.

Reklamacje sa rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie naprawiony albo wymieniony, w przypadku braku towaru koszty zostaną zwrócone.

Wszystkie wymiary podane w opisie przedmiotu, są podane w przybliżeniu i nie stanowią podstaw do reklamacji.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Modele samplowe nie są objęte gwarancją.

 

IV Postępowanie w razie reklamacji lub zwrotu

Jeżeli odsyłacie Państwo towar w ramach reklamacji lub zwrotu, prosimy postępować w następujący sposób:

Powiadomić mailowo firmę, że odsyłacie towar w ramach reklamacji lub zwrotu.

Sporządzić notatkę według wzoru poniżej i dołączyć do odsyłanego towaru.

Bezwzględnie dołączyć paragon fiskalny lub fakturę VAT, który był wysłany z towarem,
w razie jego braku nie rozpatrujemy reklamacji ani zwrotu.

Odesłać towar na adres: Ewenement SC, ul. Mieszka I nr 9, 32-300 Olkusz

 

WZÓR - W RAZIE ZWROTU TOWARU:
Miejscowość,data
Imię i nazwisko
Adres zamieszkania
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych
praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) odstępuję od umowy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zawartej dnia. . . . . . . . . . . . . . . . w. . . . . . . . . . . . . . . .
Proszę o zwrot kwoty. . . . . . . . . . . . . . . . zł (słownie:. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .) przekazem pocztowym na adres. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
lub na konto nr . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Zwracam w stanie niezmienionym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  otrzymany dnia . . . . . . . . . . . . . .
Podpis konsumenta

WZÓR - W RAZIE REKLAMACJI TOWARU:
Miejscowość, data
Imię i nazwisko
Adres zamieszkania
W dniu........................... (dzień, miesiąc, rok) nabyłem/am...................... (oznaczenie towaru). W okresie ....................stwierdziłem/am niezgodność towaru/usługi z umową polegającą na............................................... (opisać usterkę / niezgodność).
W związku z powyższym, zgodnie z art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176), proszę o:
- nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy.
Podpis konsumenta

 

 


Strona wygenerowana 2016-12-06 21:01:35, 213