Logistyka: | 5,0 | Od kupujących: | 1 |
Towar: | 5,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 5,0 | Zobacz szczegółowe dane |
PEWNY SPRZEDAWCA ! FIRMA PROWADZĄCA DZIAŁALNOŚĆ HANDLOWĄ OD PONAD 23 LAT !!!!
......................................
Sprzedający:
Firma UNIPOL - sklep internetowy elesanmedia
NIP:762-100-39-78
Regon:550019918 wydany przez KRU Podmiotów Gospodarki Narodowej, Urząd Statystyczny w Warszawie 15.10.1999
zezw.1213/90 z dn. 10.12.1990 wyd. przez Burmistrza gminy Wyszków
Firma spełnia warunki Generalnego Inspektora Danych Osobowych i posiada certyfikat rejestracji zbioru danych zgodnie z wymogami GIODO.
----------------------------------------------------------------
wpłaty na konto :
PKO BP SA
88 1020 3802 0000 1402 0009 7766
lub szybkie płatności poprzez formularz
----------------------------------------------------------------
KONTAKT użytkownika elesanmedia
..............................................................................................................................
mail : poprzez stronę serwisu ŚWISTAK.PL - ' zadaj pytanie sprzedającemu '
lub
e-mail: : [email protected]
TEL. 29 74 273 30 od poniedziałku do piątku W GODZ. 8.00 - 18.00
sobota 8.00-12.00
....................................................................................................................................................
Witamy
Przed zalicytowaniem prosimy o zapoznanie się ze stroną o mnie. Udział w licytacji prosimy poprzedzić zapoznaniem się z warunkami transakcji.
Kupujesz w legalnie działającej firmie i zawsze otrzymujesz paragon fiskalny lub w razie potrzeby fakturę vat ( proszę informować przed wysyłką ).
Przy zachowaniu powyższych punktów każda transakcja przebiegnie sprawnie, uczciwie i zadowalająco wszystkie strony.
wysyłka :
POCZTA POLSKA ( niepobraniowe i pobraniowe) - KURIERSKA GLS (tylko niepobraniowe) - KURIERSKA DPD (pobraniowe i niepobraniowe) - KURIERSKA POCZTEX (pobraniowe i niepobraniowe) .
KOSZTY WYSYŁKI
- po licytacji podany zostaje automatycznie numer konta (taki jak ma stronie sklepu) i całkowity koszt wraz z wysyłką. Całkowity koszt wysyłki jest też widoczny przed ostatecznym zakupem.
- oprócz kosztów podanych w opisach - kupujący może też ubezpieczyć przesyłkę za dodatkową opłatą 2,46zł brutto za każde 100zł wartości, gdyż w przypadku zaginiecia u przewoźnika nie odpowiadamy, a tak można odzyskać kwotę równą deklarowanej wartości przesyłki
- koszty wysyłki podane w opisach zawierają opłatę pocztową, drobne koszty pakowe oraz podatek VAT 23% i są uwzględniane na dokumentach sprzedaży
- podstawowe koszty wysyłki podane są w naszych cennikach, jedynie w przypadku zakupu kilku przedmiotów mogą się zmienić (sumowanie wagi towaru) proszę pytać wcześniej o koszty lub czekać po licytacji na maila z całkowitymi kosztami wysyłki. System zakupowy poda wcześniej łączny koszt, ale czasem możemy po zakupie w miarę możliwości trochę zmniejszyć ten koszt. Po sumowaniu kupujacy nie jest zaskoczony zwiększeniem a co najwyżej zmniejszeniem kosztów.
- standardowym kosztem do wysyłanych przedmiotów jest najniższy koszt wysyłki ustalony dla danej pozycji, taki koszt jest automatycznie przyporządkowany do sprzedaży, taki koszt jest uwzględniany przy anulacji. Do każdej aukcji podawany jest też cały szereg innych kosztów wysyłki, które kupujący może wybrać dobrowolnie i na własne ryzyko.Wyboru innego parametru należy dokonać w formularzu płatności do aukcji lub powiadomieniu mailowym.
PŁATNOŚCI I WYSYŁKA TOWARU
- Towar wysyłamy po wpłacie na konto lub jeśli to jest możliwe i uzgodnione z nami - za pobraniem. Za pobraniem nie są wysyłane przedmioty cieżkie lub o wartości zamówienia powyżej 900zł brutto oraz w skrajnych przypadkach w przypadku wątpliwości sprzedawcy co do ewentualnego odbioru przesyłki przez kupującego (dotychczasowe opinie i komentarze) - wtedy obowiązuje przedpłata na konto. Wysyłka za pobraniem powyżej tej kwoty jest możliwa po przedpłacie kosztów wysyłki.
- Na wpłatę oczekujemy maksymalnie do 10dni. Brak wpłaty skutkuje wszczęciem procedury zgodnej z regulaminem serwisu Świstak.pl .
- Po otrzymaniu wpłaty - potwierdzimy ją i podamy termin wysyłki. Proszę wpłacać dokładne sumy. Niedopłaty wstrzymują wysyłkę aż do uregulowania różnicy, przy nadpłatach zaliczamy je i księgujemy w poczet danej sprzedaży umieszczając na dokumencie sprzedaży.
- Standardowa wysyłka to Poczta Polska. Jest też możliwość wysyłki kurierem DPD lub GLS. GLS-em wysyłane są tylko przesyłki niepobraniowe. Pobraniowe i niepobraniowe mogą być wysłane kurierskim DPD lub POCZTEXEM.
- Nie wysyłamy za granicę, wysyłka tylko na terenie Polski.
- Wylicytowany przedmiot wysyłamy generalnie w ciagu 1-3dni od stwierdzenia wpłaty, od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem sytuacji od nas niezależnych ( np. sprawy techniczne, znaczne obłożenie zamówieniami itd.), wtedy termin może nieznacznie się wydłużyć, o czym poinformujemy.
- Proszę pamiętać, że termin dostarczenia przesyłki zależy też od przewoźnika. Od nas zależy termin wysyłki. Jeżeli przesyłka nie dociera w ciągu kilku dni od podania terminu wysyłki - proszę sprawdzić, czy przesyłka czasem nie znajduje się na poczcie, gdyż nie zawsze zostawiane są awiza w skrzynce.
-W przypadku, gdy Kupujący nie odbiera opłaconego towaru lub odmawia jego przyjęcia w wyznaczonym terminie, Sprzedającemu przysługuje prawo umieszczenia towaru w magazynie na koszt i ryzyko Kupującego oraz żądania od niego zwrotu kosztów transportu. Jeśli opóźnienie w odbiorze towaru z magazynu Sprzedającego przekracza termin dwóch tygodni w stosunku do daty pozostawienia towaru do dyspozycji Kupującego lub Kupujący odmawia przyjęcia towaru, Sprzedającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy lub dokonania sprzedaży towaru na koszt i niebezpieczeństwo Kupującego
ZAMIANY, REKLAMACJE I ZWROTY
ZAMIANY
- Klient może zamienić towar na inny dostępny, zamiana musi nastąpić w ciągu 7dni. Towar zamieniany powinien być nieużywany, niezniszczony, w stanie umożliwiającym dalszą sprzedaż. Koszty wszytkich wysyłek pokrywa nabywca towaru.
REKLAMACJE
Adres do reklamacji: UNIPOL, SKR.POCZT. 25, 07-202 WYSZKÓW.
Opis procedury reklamacji: Każda reklamacja jest rozpatrywana. Należy najpierw wysłać zgłoszenie mailowe na adres : [email protected] bądź telefonicznie nr tel. 29 74 273 30 bądź listownie na adres UNIPOL, SKR.POCZT.25, 07-202 WYSZKÓW.
Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem: [ [email protected] ], lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy.
Najpierw następuje powiadomienie reklamacyjne, potem jest ustalany sposób i termin odesłania produktu do reklamacji.
Proszę najpierw nie wysyłać towarów.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji
sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Wszystkie reklamacje uzasadnione uwzględniamy.
W przypadku, gdy jest to wada fabryczna lub nasza pomyłka, po otrzymaniu zwrotu wysyłamy dalej na nasz koszt.
GWARANCJA
Gwarancja 12 miesięczna jest udzielana na produkty elektryczne, elektroniczne. Tam gdzie jest dokładany drug gwarancyjny jest on wymagany, w pozostałych przypadkach wystarczy dokument zakupu.
Gwarancją objęte są wady materiałowe oraz wady wynikające z wad konstrukcji. Skutki normalnego zużycia towaru nie stanowią jego wady.
Gwarancja nie obejmuje : a) wad spowodowanych używaniem towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem, niewłaściwą konserwacją lub niewłaściwym zamontowaniem przez kupującego; b) wad spowodowanych naprawami lub przeróbkami dokonanymi przez nabywcę we własnym zakresie; c) wad, które powstały w wyniku użycia dostarczonego przez nabywcę materiału lub z powodu stosowanego przez nabywcę rozwiązania.
ZWROTY
- Zgodnie z prawem konsumenckim, klient może definitywnie zwrócić nowy towar w ciągu 14dni od zakupu ( otrzymania towaru ) bez podania przyczyny. Towar zwracany musi być pełnowartościowy i nieużywany, w stanie umożliwiającym dalszą sprzedaż . W takim wypadku zwracający towar najpierw musi powiadomić mailowo lub telefonicznie o planowanym zwrocie towaru - powiadmienie o odstąpieniu od transakcji. Potem wysyła towar przesyłką zwykłą niepobraniową. Zwracany towar musi być odesłany w stanie niezmienionym. Towar musi być zwrócony wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zakupu (oświadczenie może być też wykonane własnoręcznie lub na druku ) i otrzymanym w przesyłce paragonem fiskalnym(oryginał) lub kopią faktury VAT ( kopia faktury nie jest niebędna ale usprawnia procedurę). Oryginału faktury proszę nie odsyłać, gdyż należy ją zaksięgować, do niej będzie wystawiona faktura korygująca. Faktura korygująca jest wysyłana pocztą za potwierdzeniem odbioru. . Wpłacone wcześniej nam pieniądze - zwracane są na konto zwracającego, po pisemnym wskazaniu tego konta przez kupującego ( list lub mail ) . Podstawą do zwrotu towaru jest wcześniejsze powiadomienie mailowe o dokonaniu zwrotu towaru do sprzedawcy. Nie uzgodnionych przesyłek nie odbieramy. Przy zwrocie konsumenckim przysługuje zwrot zapłaty za towar oraz standardowej najniższej wysyłki do Klienta, jeśli była wcześniej uiszczona - wskazanej w opisie przedmiotu (cenniku kosztów ). W przypadku zwrotu towaru - nabywca zwraca towar na swój koszt.
Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie elesanmedia, należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie woli,
pisząc na adres e-mail: [ [email protected] ]. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres [ UNIPOL SKR.POCZT.25, 07-202 WYSZKÓW ].
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (ośw. to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży nstp. rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] .
Data zarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwiko: [imię i nazwisko kupującego]
Login : [login skupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
Nie wymagamy specjalnego formularza - wystarczy samodzielne pismo z podanymi wyżej danymi transakcyjnymi.
Brak możliwości odstąpienia od umowy:
Możliwość zwrotu nie obowiązuje w przypadku realizacji zamówienia dotyczącego produktów nie będących w stałej ofercie firmy lub w ilościach większych niż stany ofertowe, magazynowe a także sprowadzanych na indywidualne życzenie kupującego. To są specjalne zamówienia klienta. Kupujący zobowiązuje się do odbioru i bezzwrotnego zadysponowania zamówionego towaru.
POZOSTAŁE INFORMACJE
- Proszę licytować rozważnie, gdyż nie usuwamy wcześniej złożonych ofert.
- Po licytacji proszę potwierdzić zakup mailem lub poprzez formularz.
- Ze względu na częste przypadki - informujemy, że w przypadku, gdy ktoś poda błędne dane do wysyłki i zajdzie potem konieczność poprawek i wysyłki korekt -
nabywca taki pokrywa wszelkie koszty. Nie odpowiadamy za takie błędy.
- Po zakończeniu aukcji, czekamy maks. 3dni na zakończenie ostatniej, nie uznajemy licytowania tygodniami.
- Prosimy o niezwłoczną informację, gdy przesyłka ma być wysłana na inny adres niż w danych rejestracyjnych.
- Gdy sprzedajemy - komentarz wystawiamy jako drudzy, komentarz od nabywcy jest dla nas informacją,że przesyłka dotarła i nabywca uważa transakcję za
zakończoną.
- W razie wątpliwości proszę pisać na maila. Odpowiadamy maksymalnie w ciagu 5 godzin, jeżeli nie będziemy odpisywać oznacza to przejściowy problem z
serwerem.
- Maile kierowane do nas proszę podpisywać nickiem, loginem lub pełnymi danymi .
- Zamówienia odwołujemy tylko z przyczyn ważnych losowo - zgodnie z Regulaminem sklepu i serwisu Świstak.pl.
- Nie prowadzimy sprzedaży na miejscu, brak takiej opcji i zapasów magazynowych
- Nie odbieramy żadnych przesyłek pobraniowych oraz przesyłek innych(niepobraniowych) z towarami, próbkami itd. - a nie będących przedmiotem jakiś
wcześniejszych ustaleń. Zwroty i reklamacje muszą być wczesniej ustalane pocztą e-mail lub listownie.
- ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA WIĄŻE SIĘ Z DOKONANIEM ZAPŁATY
GROMADZENIE DANYCH OSOBOWYCH
Oświadczam że, zdjęcia do aukcji są albo naszego autorstwa albo są zapożyczone od innego własciciela za jego zgodą - o czym zamieszczamy w aukcji informację. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów włości lub w części bez zgody faktycznego właściciela jest zabronione i stanowi naruszenie prawch. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83 Dz. U. 94 nr 43 poz. 170
Sprzedawca, pomimo dołożenia wszelkich starań nie może zagwarantować, że dane zamieszczone w systemie sklepu 'elesanmedia' nie zawierają błędów, w szczególności z przyczyn wynikających z cytowania opisów dostarczanych przez producentów , dystrybutorów towarów itp. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy opisów technicznych i parametrów sprzedawanych elementów. W przypadku powstania błędów lub niezgodności produktu oferowanego z otrzymanym - kupującemu przysługuje prawo zwrotu towaru w ciągu 14dni od jego otrzymania. Proszę też przemyśleć zakup i upewnić się czy kupowany produkt jest zgodny z oczekiwaniami kupującego. Zakup i późniejsze zastosowanie danego produktu spoczywa wyłącznie w gestii strony kupującej.
PRZEJRZYJ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE - MOŻE COŚ CIĘ ZAINTERESUJE....