(Rejestracja: 2013-10-03, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
ANJ Jan Hetman
ul. Maślakowa 20
62-023 Borówiec
NIP: 611-218-11-97
Regon: 301597137
EDG: 4924/2010
Witamy na naszych aukcjach !
Gwarantujemy, że towar, który sprzedajemy jest nowy, zapakowany w oryginalne opakowanie i pochodzi z legalnego źródła.
Wystawiany na aukcjach towar zawsze posiadamy na stanie magazynowym.
W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy (przez 7 dni w tygodniu): [email protected]
lub telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 ? 17:00 pod numerem telefonu 795 166 742.
Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.
REGULAMIN
Zamówienia i wysyłki
1. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca na aukcji przy produkcie w momencie składania zamówienia przez Kupującego.
2. Do każdego sprzedanego towaru dołączamy paragon. Na życzenie Kupującego wystawiamy fakturę VAT.
3. W przypadku konieczności wysyłki towaru na adres inny niż podany w danych Kupującego, prosimy o przesłanie takiej informacji mailem (wraz z informacją o wybranej formie płatności i wysyłki) niezwłocznie po złożeniu zamówienia.
4. Towar jest wysyłany najpóźniej w ciągu trzech dni roboczych od zaksięgowania płatności na naszym koncie lub, w przypadku wysyłki za pobraniem, w ciągu trzech dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i poinformowania nas mailowo o wyborze tej formy płatności. Po nadaniu przesyłki wysyłamy mailem informację z podaniem numeru przesyłki.
5. Odbiór osobisty towaru możliwy jest jedynie po wcześniejszym umówieniu terminu i miejsca odbioru. Zamówienie można odebrać w siedzibie naszej firmy lub w sklepie "3pionki" mieszczącym się na Osiedlu Piastowskim 17 (Pasaż BETA) w Poznaniu.
6. Towary zakupione jednocześnie na kilku naszych aukcjach wysyłamy w jednej paczce. Koszt takiej zbiorczej wysyłki, zależny od wagi przesyłki, może ulec zmianie i jest ustalany indywidualnie. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia opłaty za przesyłkę.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.795166742.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, sporządzany jest protokół rozbieżności, który będzie pomocny przy późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: +48.795166742. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwroty
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie powinien nosić śladów używania - każdy element powinien być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.
Postanowienia końcowe
1. Składając zamówienie, Kupujący zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.