Jesteś tutaj › Profil użytkownika edugry › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-10-03, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






ANJ Jan Hetman

ul. Maślakowa 20

62-023 Borówiec

NIP: 611-218-11-97

Regon: 301597137

EDG: 4924/2010

 

 

Witamy na naszych aukcjach !


Gwarantujemy, że towar, który sprzedajemy jest nowy, zapakowany w oryginalne opakowanie i pochodzi z legalnego źródła.

 

Wystawiany na aukcjach towar zawsze posiadamy na stanie magazynowym.

W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy (przez 7 dni w tygodniu): [email protected]

lub telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 ? 17:00 pod numerem telefonu 795 166 742.

 

Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.

 

 

 

REGULAMIN

 

Zamówienia i wysyłki

 

1.       Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca na aukcji przy produkcie w momencie składania zamówienia przez Kupującego.

 

2.     Do każdego sprzedanego towaru dołączamy paragon. Na życzenie Kupującego wystawiamy fakturę VAT.

 

3.     W przypadku konieczności wysyłki towaru na adres inny niż podany w danych Kupującego, prosimy o przesłanie takiej informacji mailem (wraz z informacją o wybranej formie płatności i wysyłki) niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

 

4.     Towar jest wysyłany najpóźniej w ciągu trzech dni roboczych od zaksięgowania płatności na naszym koncie lub, w przypadku wysyłki za pobraniem, w ciągu trzech dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i poinformowania nas mailowo o wyborze tej formy płatności. Po nadaniu przesyłki wysyłamy mailem informację z podaniem numeru przesyłki.

 

5.     Odbiór osobisty towaru możliwy jest jedynie po wcześniejszym umówieniu terminu i miejsca odbioru. Zamówienie można odebrać w siedzibie naszej firmy lub w sklepie "3pionki" mieszczącym się na Osiedlu Piastowskim 17 (Pasaż BETA) w Poznaniu.


 

6.    Towary zakupione jednocześnie na kilku naszych aukcjach wysyłamy w jednej paczce. Koszt takiej zbiorczej wysyłki, zależny od wagi przesyłki, może ulec zmianie i jest ustalany indywidualnie. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia opłaty za przesyłkę.

 

 

 

 

 

 

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.795166742.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, sporządzany jest protokół rozbieżności, który będzie pomocny przy późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowo powody reklamacji produktu oraz formę rekompensaty jakiej oczekujesz. W oświadczniu umieść także także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: +48.795166742. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie powinien nosić śladów używania - każdy element powinien być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar powinien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym.

 

 

 

 

Postanowienia końcowe

1.       Składając zamówienie, Kupujący zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

 


Strona wygenerowana 2024-04-26 02:01:46, 120