Jesteś tutaj › Profil użytkownika ePokoik › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-08-14, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

WITAM NA STRONIE O MNIE

 

 

Wszystkie ramki wykonuję wg specyfikacji otrzymanej od Kupującego w zamówieniu - wzór, kolor ewentualne napisy. Wykonuję je raz w tygodniu zazwyczaj w czwartki i piątki. Wysyłka następuje do 7 dni roboczych od daty zaksięgowania pełnej wpłaty na moim rachunku bankowym. Jeśli towar posiada cechy indywidualne i dane do zamówienia zostaną podane później - od daty ich podania. Wszelkie braki danych do wykonania ramek, braki wpłaty pełnych kosztów wysyłki zgodnie z cennikiem podanym w opisie aukcji może skutkować opóźnieniem wysyłki o 3-5 dni roboczych. Paczki wysyłam zazwyczaj od poniedziałku do środy.

 

 


KONTAKT.

 

Wszelką korespondencję proszę prowadzić z adresu e-mail podanego w danych świstak.pl podpisując się loginem lub korzystając z formularza kontaktowego - Zadaj pytanie sprzedającemu. Użycie w korespondencji adresu innego niż podanego w danych świstak.pl może skutkować brakiem odczytania korespondencji a w konsekwencji do błędów w realizacji zamówień.

 

Proszę o zachowanie ciągłości korespondencji.

 

Jeśli zechcesz sprawdzić stan realizacji transakcji lub masz pytania z nią związane mam prośbę by zamiast wykonania telefonu do mnie napisać o tym mailem. Zawsze odpowiadam na maile i udzielę niezbędnych wyjaśnień - staram się robić to każdego dnia (choć nie zawsze to jest możliwe - wówczas proszę o cierpliwość 24-48 godzin) z wyjątkiem weekendów.

 


 

Proszę o zrozumienie i  respektowanie tej drogi komunikowania się.

 

Połączenia telefoniczne odbieram (jeśli tylko mogę) w godzinach pracy ? poniedziałek - piątek od 9 do17.


 

Przepisy ogólne



  • Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  • W uzasadnionych przypadkach zastrzegam sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności, zażądania przedpłaty lub zmiany terminu realizacji zamówienia  - każdorazowo podając przyczynę takiego działania.
  • Zamówiony towar dostarczam za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy . Koszt dostawy doliczam do ceny zakupu i dowód sprzedaży wystawiam na łączną kwotę. 
  • Rodzaj przesyłki - ekonomiczna i priorytetowa - dotyczy czasu doręczenia przesyłki od chwili jej nadania. Paczki ekonomiczne są doręczane 3-5 dni od daty nadania , przesyłki priorytetowe - 1-2 dni robocze od daty nadania. Rodzaj przesyłki nie wpływa na termin wykonania zakupionego przedmiotu i nie wpływa na termin nadania przesyłki. Przesyłki za pobraniem są nadawane w tych samych terminach co przy płatnościach przelewem - czas wykonania i nadania każdorazowo podany jest w opisie aukcji.
  • Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.
  • Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki.
  • Za zakupy można zapłacić w następujący sposób:

 -          Przelewem na rachunek bankowy.

-          Płatne przy odbiorze (za pobraniem) dla osób posiadających 10 i więcej pozytywnych komentarzy i wyłącznie na dane właściciela konta w Allegro (nie wysyłam za pobraniem jeśli adresatem paczki za pobraniem nie jest właściciel konta Allegro) chyba że opis aukcji nie przewiduje tej formy wysyłki.

  • W przypadku wpłat, jakie wpłyną na mój rachunek w sobotę i niedzielę zostaną one zaksięgowane tak jakby miały miejsce w poniedziałek (zamówienia za pobraniem lub opłacone w soboty i niedziele są przyjmowane do realizacji w poniedziałek). 
  • Towar wykonuję i wysyłam w ciągu 7 dni roboczych (chyba że opis aukcji stanowi inaczej) od daty zaksięgowania wpłaty na moim rachunku bankowym lub wybrania przesyłki za pobraniem w formularzu dostawy i zapłaty. Chyba, że dane niezbędne do wykonania zamówienia podano w późniejszym terminie wówczas czas ten jest liczony od daty podania wszelkich danych dotyczących zamówienia. W szczególnych przypadkach ( w tym braku danych do zamówienia w formularzu dostawy i zapłaty, braku pełnej opłaty na pokrycie kosztów wysyłki) termin ten może ulec zmianie (termin ten nie może jednak przekroczyć 30 dni). W okresach przedświątecznych termin realizacji może wynosić do 14 dni kalendarzowych .
  • Wysyłkę w ściśle określonym terminie proszę uzgadniać przed zakupem. W przeciwnym razie przesyłka zostanie nadana w terminie podanym w opisie aukcji. Udział w aukcji oznacza akceptację takich terminów i ewentualne krytyczne uwagi dotyczące długiego czasu realizacji zamówienia uznaję za bezpodstawne a umieszczanie tych uwag w komentarzu za działanie w złej wierze.  Uzgodniony termin telefonicznie wymaga  pisemnego potwierdzenia drogą mailowa przez obie ze stron (celem wykluczenia powoływania się na rozmowy, które nie miały faktycznie miejsca).
  • Dane do wykonania zamówienia należy podać w formularzu dostawy i zapłaty. Podanie danych w inny sposób (np. mailem) może opóźnić wysyłkę o 3-5 dni roboczych a same dane mogą nie być uwzględnione w części lub całości (mail może do nas nie dotrzeć lub przy jego kopiowaniu do karty transakcji mogą nastąpić pomyłki).
  • Proszę o rozważne zakupy - nie odwołuję ofert zakupów.

 

Gwarancja zwrotu towaru.

 

  • W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością a sam przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. Koszty przesyłki nie są zwracane.
  • Zwrotowi nie podlegają wyroby o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związane z jego osobą.
  • Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres. Pieniądze zwracane są w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
  • Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), zwrócę nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuję mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego przesyłki podczas jej odbioru od kuriera nie należy jej przyjmować bezpośrednio od niego a odbioru dokonać w placówce pocztowej właściwej dla adresata. Od kuriera należy przyjąć wyłącznie awizo a paczkę odebrać w placówce. Podczas odbioru w placówce będzie możliwe rozpakowania przesyłki i sprawdzenie stany przedmiotu oraz spisanie protokołu ewentualnej szkody. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu a wynikające z uszkodzenia paczki nie będą przyjmowane bez tego protokołu.

 

 

 Postanowienia końcowe.



  • Adres prowadzenia działalności jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy (Phu Rad Bożena Kołecka ul. Braci Gierymskich 3/5 76-200 Słupsk, nip 7421520025 regon 519633427, wpis do ewidencji działalności gospodarczej prezydenta miasta Słupska nr 31032).
  • Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sprzedającego  oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.
  • O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani są w opisie aukcji .
  • Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  • Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu.

 


Strona wygenerowana 2016-12-09 12:35:35, 213