Domowy Stomatolog wita na swoich aukcjach.
Dla nas najważniejszy jest kontakt z klientem także możesz spodziewać się od nas ciągłego informowania o stancie realizacji Twojego zamówienia.
W przypadku zakupu większej ilości towaru lub towaru o niestandardowym wymiarze koszt transportu ustalamy indywidualnie.
Właścicielem sklepu Domowystomatolog.pl jest firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe REMAL Małgorzata Bola
03-289 Warszawa,
ul. Zmyślona 4
NIP 118-005-59-47
Regon 015752659
konto w mbanku do przelewów
09 1140 2004 0000 3302 7376 4900 Jesteśmy legalnie działającą firmą, zweryfikowaną przez Allegro. Do każdego towaru dołączamy paragon a na życzenie fakturę VAT. Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
Sprzedawany towar posiadamy na stanie
Produkty sprzedawane w naszym sklepie są objęte zarówno gwarancją producenta jak i gwarancją wystawianą przez naszą firmę. Listę autoryzowanych serwisów dostajesz wraz z towarem
(chodzi głównie o szczoteczki ).
O zmianach w zamówieniu (np. zmiana adresu dostawy lub chęć otrzymania faktury) należy informować nas poprzez e-mail lub telefonicznie (w godzinach pracy 9-19) i to jak najszybciej. Realizacja zamówienia trwa do 12 godzin, także należy się spieszyć. Wysyłka następuje 3 razy w tygodniu.
Po zakupie na naszej aukcji system sklepu automatycznie założy Ci konto. Dzięki czemu będziesz na bieżąco informowany o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Pamiętaj aby w sprawach aukcji kontaktować się z nami na adres e-mail:
[email protected]W ten sposób szybciej odpowiemy na Twoją wiadomość.
Każdy produkt jest starannie pakowany, tak aby nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymana paczka nosi ślady otwierania, posiada braki, albo też została mechanicznie uszkodzona, prosimy nie odbierać przesyłki i zażądać od kuriera/ listonosza spisania
protokołu szkodowego oraz pozostawienia Państwu jego kopii (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy i aby kurier/listonosz czytelnie się na nim podpisał), oraz o niezwłoczne poinformowanie sklepu w celu jak najszybszego rozwiązania problemu. Skan protokołu szkodowego należy wysłać na e-mail
[email protected] .
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych przez Zamawiającego za pobraniem.Przed użyciem zakupionych u nas produktów należy przeczytać instrukcję obsługi lub ulotkę informacyjną.W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. PAMIĘTAJ Towar zwracany w tym trybie zostanie przyjęty wyłącznie wtedy, gdy nie będzie miał znamion użytkowania, ani nie został w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany i towar jest kompletny a fabryczne opakowanie nie zostało zniszczone. Towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży. Zwracany jest tylko koszt samego towaru.
DOSTAWA SKLEPUForma dostawy przeznaczona jest dla mieszkańców Warszawy i okolic (20 km od siedziby firmy). Transport jest realizowany przez nas w uzgodnionym terminie. Jeżeli zainstnieje potrzeba jesteśmy w stanie dostarczyć towar
jeszcze tego samego dnia w godzinach wieczornych. Płatność jedynie gotówką.
Odbiór osobisty po wcześniejszym kontakcie w siedzibie firmy.
W okresie zimowym