(Rejestracja: 2013-10-24, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Firma P.H.-U. Ryszard Koman
Wszystkie produkty oferowane na naszych aukcjach pochodzą od sprawdzonych producentów aby zapewnić Państwu jak najniższą cenę oraz najlepszą jakość.
Regulamin aukcji:
1. Dokonując zakupów na naszych aukcjach akceptujesz warunki regulaminu.
2. Bez względu na ilość zakupionych rzeczy za przesyłkę płacisz tylko raz.
3. Zakupiony towar wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie firmowym.
4. W tytule przelewu prosimy koniecznie podać nick lub imię i nazwisko zamawiającego.
5. Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do czwartku.
6. Na życzenie Klienta możemy wystawić rachunek uproszczony.
7. Jeśli na aukcji istnieje możliwość wybrania koloru dekoracji prosimy o przesłanie informacji PO złożeniu zamówienia . W przypadku braku informacji (lub wysłaniu maila przed zakupem) wysyłamy losowo dobrane kolory.
8. Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku 'o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny', klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
9. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne musi przesłać na adres mailowy firmy zdjęcia. Reklamacja uznana zostanie jedynie wtedy, gdy otrzymamy je w dniu odebrania przez klienta przesyłki.
Przesyłka jeśli jest awizowana musi zostać odebrana w ciągu 2 dni roboczych. W przeciwnym wypadku nie odpowiadamy za powstałe uszkodzenia.
Reklamacja nie jest uznawana po upływie w/w terminów.
10. Nabywca, składając ofertę kupna, udziela jednorazowego pełnomocnictwa sprzedającemu do zawarcia umowy o świadczenie usług w jego imieniu z Pocztą Polską w celu przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru. Przekazane na ten cel środki nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i w rozumieniu ustawy o VAT. Pełnomocnictwo to służy zminimalizowaniu kosztów przesyłki i w żaden sposób nie obciąża dodatkowo kupującego.
PRACUJEMY OD PONIEDZIAŁKU DO CZWARTKU
OD 9.00 DO 15.00
adres mail: [email protected]
tel. 79 72 55 575 (9.00-17.00)
Nr konta bankowego: BANK POCZTOWY 80 1320 1537 3652 4965 2000 0001
Życzymy udanych zakupów