Konto firmowe
(Rejestracja: 2010-07-18, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
Jesteśmy firmą zajmującą się internetową sprzedażą głównie produktów czeskich, słowackich. Naszymi głównymi atutami jest zaangażowanie oraz profesjonalizm. Sprzedawany przez nas asortyment cechuje najwyższa jakość przy zachowaniu atrakcyjnych cen.


Wszystkie oferowane produkty sprowadzane są bezpośrednio z Czech albo Słowacji, przechowywane są w odpowiednich warunkach, mają długi termin ważności i dopóki ich nie sprzedamy (albo sami nie zjemy :-) czekają na Państwa (w Krakowie i w dostawie).

Przed dokonaniem zakupu - prosimy zapoznać się z regulaminem.
Regulamin
  1.   Sprzedawca
    FRONTUS
    os. Urocze 4 / 69
    31-952 Kraków

    NIP: 676-151-97-18
    Regon: 122437320
    Numer konta: BRE Bank 03 1140 2004 0000 3202 7406 7600

    Email: [email protected]

    Telefon: +48 532 532 552

    Na telefony odpowiadamy zazwyczaj w godzinach 9:00- 21:00 (w przypadku gdy nie możemy odberać - proszę zostawić wiadomość - oddzwonimy albo wysłać e-mail - odpiszemy)

    Firma FRONTUS zajmuje się sprzedażą produktów spożywczych, artykułów papiernicznych, puzzli, gier, książek, bajek i innych artykułów prowadząc sprzedaż wysyłkową z siedzibą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej nieograniczoną jej terytorium.

    Realizujemy także indywidualne zamówienia.
  2.   Koszty, terminy i sposób dostawy
    • Paczki wysyłane są za pośrednictem Poczty Polskiej po otrzymaniu zaksięgowaniu należności (najczęściej między 24h a 48h po zaksięgowaiu). W wyjątkowych sytuacjach losowych zobowiązujemy się zrealizować wysyłkę do 14 dni roboczych.
    • Realizujemy wysyłki na terenie Polski i za granicę. W przypadku wysyłek za granicę prosimy o kontakt w celu sprawdzenia i ustalenia kosztów wysyłki w zależności od kraju docelowego.
      Koszty wysyłki są zależne od gabarytów i wagi zakupionych przedmiotów i podawane są każdorazowo na aukcjach. W razie wątpliwości - prosimy o kontakt.
    • Możliwe jest wysłanie wielu przedmiotów z różnych naszych aukcji w jednej paczce, w takim wypadku koszt wysyłki obliczany jest indywidualnie (według cennika Poczty Polskiej).
    • Oferujemy wysyłkę Pocztą Polską (zgodnie z regulaminem tej instytucji- w zależności od rodzaju zamówionego towaru, jego gabarytów i wagi - w razie wątpliwości - proszę o kontakt):
      - list polecony ekonomiczny i priorytetowy
      - E - przesyłka - odbiór paczki w wybranym punkcie pocztowym (wybór placówki wydającej e-przesyłki - (zobacz tutaj)
      - paczka zwykła i paczka priorytetowa
    • Możliwy jest odbiór osobisty w Krakowie (miejsce i termin ustalane jest indywidualnie z kupującym - najczęściej albo w Nowej Hucie albo niedaleko Ronda Mogilskiego).
      Istnieje potencjalna możliwość na odpłatną dostawę pod wskazane miejsce w Krakowie i w okolicach - cena uzgadniania jest każdorazowo i indywidualnie w zależności od odległości i ilości zamówienia oraz terminu.
    • Wszystkie przesyłki starannie zabezpieczamy przed uszkodzeniami, aby dotarły do Państwa domów szybko i bezpiecznie.
  3.   Formy płatności i odbioru zamówienia

    • pobranie (w przypadku wybrania tej formy prosimy tylko o wpłatę należności za wysyłkę - resztę można uregulować przy odbiorze)
    • przelew bankowy na rachunek FRONTUS rachunek (w tytule przelewu należy wpisać login albo numer zamówienia),
    • przy odbiorze zamówienia: należność pobiera pracownik Poczty Polskiej albo osoba upoważniona przez firmę Frontus Na życzenie klienta dołączamy do zamówienia potwierdzenie zakupu a także na życzenie wystawiamy faktury VAT (do 7 dni od dokonania zakupów).
    • odbiór osobisty (płatność na konto przed odbiorem albo gotówką przy odbiorze)
  4.   Pełnomocnictwo na wysyłki realizowane Pocztą Polską
    Dokonując zakupu na naszych aukcjach kupujący udziela sprzedającemu pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z Pocztą Polską w celu nadania przesyłki w imieniu i na koszt kupującego.

    Pełnomocnictwo pozwala na zminimalizowanie ceny przesyłki (ponieważ bezpośrednia wysyłka Pocztą Polską zwolniona jest z podatku VAT) i w żaden sposób nie obciąża dodatkowo kupującego.

    Przy udzielonym w ten sposób pełnomocnictwie kwota opłaty pocztowej nie jest uwzględniona na dowodzie sprzedaży lub fakturze VAT, uwzględnione będą koszty towaru, pakowania i przygotowania do wysyłki.

    Brak zgody na udzielenie pełnomocnictwa musi zostać przesłany emailem na adres [email protected] lub za pomocą formularza kontaktowego przed dokonaniem zapłaty za zakupiony przedmiot.

    W przypadku braku zgody na udzielenie pełnomocnictwa lub potrzeby posiadania kosztów opłaty pocztowej na paragonie lub fakturze VAT, kupujący jest zobowiązany doliczyć do kosztów przesyłki podatek VAT w wysokości 23% od opłaty pocztowej (w takim przypadku prosimy o kontakt w celu określenia kwoty podatku VAT) oraz dokonać odpowiedniej dopłaty.

    Powyższe pełnomocnictwo nie obowiązuje w przypadku wysyłki kurierem i wszystkie koszty będą uwzględnione na paragonie lub fakturze VAT.
  5.   Zwroty i reklamacje
    Zamawiający będący konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży konieczne jest przesłanie na adres sklepu pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

    Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych liczonych od daty wysłania oświadczenia. W przypadku jeśli Klient wysyła oświadczenie o odstąpieniu umowy wraz z towarem to obowiązuje go termin 10 dni kalendarzowych od odebrania przesyłki.

    W przypadku odstąpienia od umowy kupna - sprzedaży Zamawiający/ Klient zwraca zakupione produkty w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient wysyła towar na własny koszt.

    Przy dostawie Towaru Zamawiający proszony jest o sprawdzenie, w obecności Dostawcy, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia wynikłego z transportu, czy jest nienaruszona, zgodna z Zamówieniem i potwierdzenie Dostawcy odbioru Zamówienia.

    W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem, Zamawiający proszony jest o nie przyjmowanie przesyłki oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu dostarczającemu Towar w celu sporządzenia przez Dostawcę, Protokołu Zwrotu.

    Zwrotowi nie podlegają produkty:
    - o właściwościach ściśle określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą
    - które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone, lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

    Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie - najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zwracanego towaru na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu.

    Reklamacja powinna być złożona w formie pisemnej na adres frmy FRONTUS. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia.

    Zamawiający ma prawo do wymiany towaru na pełnowartościowy albo zwrotu należności w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.

    W przypadku zwrotu zamówienia do nadawcy (Firma FRONTUS) z powodu błędnie podanego lub niepełnego adresu doręczenia, odmowy przyjęcia paczki przez adresata lub nieodebrania paczki w określonym terminie, Zamawiający ponosi koszty ewentualnej ponownej wysyłki oraz koszty zwrotu zamówienia.

    Produkty spożywcze o naruszonym oryginalnym opakowaniu nie podlegają zwrotom.

    Prawo do rezygnacji dotyczy tylko konsumentów, czyli osób prywatnych (nie prowadzących działalności gospodarczej).
  6.   Dodatkowe uwagi
    Produkty z czekolady są z natury kruche i pomimo licznych zabezpieczeń w postaci bezpośredniego opakowania zewnętrznego oraz opakowania przesyłki mogą ze względu na rodzaj dostawy (paczka pocztowa, przesyłka kurierska etc.) ulec ukruszeniu lub ułamaniu, co oczywiście nie obniża ich walorów smakowych i wartości towaru, jednak wizualnie może nie odpowiadać Zamawiającemu. Prosimy wziąć pod uwagę taką ewentualność przed złożeniem zamówienia.



Strona wygenerowana 2024-05-04 19:11:47, 120