Jesteś tutaj › Profil użytkownika aleButik › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-10-21, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Ocena na
Ocena:
0.00/10
Zobacz opinie
Ocen sklep
Calkowita ilosc ocen: 0
pozytywnych: 0
neutralnych: 0
negatywnych: 0







O firmie

Sklep aleButik został założony z myślą o klientach poszukujących wysokiej jakości galanterii i obuwia skórzanego.

Nie jesteśmy tylko wirtualni - początkiem naszej działalności był sklep stacjonarny BOUTIQUE w Kolbuszowej, który bardzo szybko zyskał sobie sympatię klientów.

Zaopatrujemy się u najlepszych polskich producentów oraz importerów dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować konkurencyjne ceny najlepszych marek jak Wittchen, Ryłko, Paso, David Jones i innych.

Ogromną zaletą naszego sklepu jest różnorodność asortymentu.

W naszej bogatej ofercie znajdą Państwo:

  • Obuwie damskie skórzane - kozaki, botki, półbuty, czółenka, sandały, klapki
  • Torebki damskie - skórzane, z ekoskóry i innych materiałów, wizytowe
  • Bielizna damska - biustonosze, majteczki, body, gorsety, koszulki, komplety, kostiumy, szlafroki, piżamy
  • Bielizna męska - slipy, bokserki, szorty, koszulki, piżamy, szlafroki
  • Portfele skórzane
  • Etui - na dokumenty, karty kredytowe, okulary, długopisy, pióro, klucze, telefon,
  • Teczki, aktówki, saszetki, nessesery
  • Paski skórzane
  • Bagaż - walizki, torby podróżne, plecaki, torby na laptopa
  • Parasole
  • Rękawiczki skórzane
  • Szale i Apaszki
  • Czapki, Kapelusze i Berety
  • Rajstopy, pończochy, podkolanówki, zakolanówki, kabaretki
  • Krawaty - jedwabne i poliestrowe
  • Spinki do mankietów


Klienci aleButik.pl mogą zawsze liczyć na miłą obsługę i profesjonalne doradztwo.


Kontakt


tel.kom.: 504 640 464

 

e-mail: [email protected]

gadu-gadu:  7284790

 

Regulamin aukcji


Użytkownik aleButik prowadzony jest przez firmę:

IW GROUP Iwona Wrona

ul.Obrońców Pokoju 15

36-100 Kolbuszowa

NIP: 663-171-92-58

Regon: 180414348


 1. Ceny towarów


1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
3. Koszty dostawy zostaną uwzględnione jako odrębna pozycja sprzedaży na dokumencie sprzedaży.

  

2. Czas i sposób realizacji zamówienia


1. Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.
2. Czas realizacji zamówienia wynosi do 48 godzin.
Czas realizacji zamówienia oznacza okres przygotowania przesyłki oraz jej wysłania - nie dotyczy dostarczenia przesyłki.

Czas realizacji zamówienia jest podawany przy każdym produkcie.

3. Realizacja zamówienia nastąpi po jego potwierdzeniu. Zamówienie natowary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości.
4. Przesyłki są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub Poczty Polskiej.
5. Jeżeli Klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, które nastąpiły podczas transportu powinien sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera i odmówić przyjęcia towaru.
6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.


3. Formy płatności 


Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:


1. Za pobraniem ? przy odbiorze przesyłki u kuriera firmy DHL lub pracownika Poczty Polskiej.

2. Przelewem ? na wskazane konta bankowe podczas składania zamówienia.

PKO BP
Nr konta: 86 1020 4913 0000 9802 0084 7558

mBank

Nr konta: 76 1140 2004 0000 3702 6505 7748



Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia. W przeciwnym wypadku zamówienie zostaje usunięte. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie sklepu.
Przesyłki opłacone przelewem są realizowane po uprzednim odnotowaniu stosownej wpłaty na koncie bankowym sklepu.


4. Koszty i formy dostawy 


1. Zamówienia są realizowane następnego dnia roboczego od daty złożenia zamówienia pod warunkiem, że zamawiane produkty są dostępne w magazynie. W przypadku braków magazynowych, Klient jest informowany o każdym etapie realizacji zamówienia. Zrealizowane zamówienie dostarczane jest do Klienta w ciągu 24 godzin - przy założeniu wysyłki kurierem. Uwaga! Sklep aleButik.pl zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu dostarczenia przesyłki w okresach przedświątecznych.

2. Do wartości zamówienia doliczana jest kwota odpowiadająca wybranemu przez Klienta rodzajowi przesyłki. Jeśli wartość zamówienia przekracza kwotę określoną w poniższej tabeli opłat, jako kwotę wolną od kosztów przesyłki, Klient nie ponosi żadnych kosztów przesyłki. Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny lub, na życzenie Klienta, faktura VAT.


(Dostawa do końca następnego dnia roboczego)

 

rodzaj płatności

do 300 zł

powyżej 300 zł

Przelew

 16 zł

GRATIS!

Za pobraniem

 24 zł

 8 zł

 

(Usługa UPS STANDARD - planowe doręczenie następnego dnia roboczego)

Lokalizator przesyłki UPS: http://www.ups.com

UPS Monitoring

Lokalizator przesyłki pozwoli Państwu uzyskać informacje na temat aktualnego statusu przesyłki.



 



(Dostawa do 3 dni roboczych)

rodzaj płatności

do 250 zł

powyżej 250 zł

Przelew

10 zł

GRATIS!

Za pobraniem

16 zł

16 zł



5. Reklamacje 


1. Warunki reklamacji reguluje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002r.
2. Wszystkie towary dostępne w sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję producenta.

3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

- wad fabrycznych,

- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu

- niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu

W takim przypadku Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową pod adresem kontaktowym sklepu.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup z własnym opisem wady produktu z nagłówkiem 'reklamacja' oraz danymi kontaktowymi. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi Klient.
5. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie www sklepu, które toróżnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

 

Strona wygenerowana 2024-04-19 17:41:48, 120