Jesteś tutaj › Profil użytkownika agus38 › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2014-10-30, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 270 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 270
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji







Dziękuję za odwiedzenie mojej strony.

Wystawiam na sprzedaż głównie znaczki pocztowe.

 

NIE WYSTAWIAM FAKTUR VAT - FIRMA NIE JEST PŁATNIKIEM VAT-u.

NIE MA MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO TOWARU.

PROWADZIMY TYLKO SPRZEDAŻ WYSYŁKOWĄ.


Poniżej kilka zasad, do których proszę się zastosować w celu uniknięcia nieporozumień.

 
1. Przedmioty wysyłam w przeciągu 4 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Jestem osobą pracującą, dlatego czas wysyłki jest określony w ten sposób. Staram się wysyłać na bieżąco, ale różnie to bywa.

Przesyłki wysyłane są w kolejności wpłynięcia wpłaty.


2. Po zakupie na wpłatę oczekuję do 7 dni, po tym terminie uruchamiam procedurę zwrotu prowizji i po 7 dniach wystawiam aukcję ponownie.

Możemy indywidualnie ustalić termin wpłaty, ale proszę o maila z informacją na ten temat.


3. Jestem tylko człowiekiem, mogę się pomylić przy wysyłce lub przez nieuwagę dać towar inny - napisz lub zadzwoń, na pewno się dogadamy.


4. Wszystkie aukcje staram się dokładnie opisywać, zgodnie ze stanem faktycznym i moją wiedzą.

 

5. Po otrzymaniu przesyłki proszę o komentarz, jest to dla mnie znak że towar dotarł i kupujący jest zadowolony. 


6. Nie realizujemy zamówień prywatnych typu znaczek Fi 859 + Fi 2958. Ze względu na ilość oferowanych przedmiotów proszę o zakupy w ramach wystawionych aukcji.


7. Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni od chwili otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Proszę tylko o krótką informację, że towar zostanie odesłany. Do przesyłki proszę dołączyć paragon. W przypadku braku paragonu zwrot nie zostanie przyznany. Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Towar należy odesłać na adres firmy podany poniżej.

Proszę nie wysyłać za pobraniem, takich przesyłek nie przyjmujemy i wracają do adresata.


9. W przypadku reklamacji jakościowych otrzymanego towaru towar należy najpierw zwrócić. Nie rozpatrujemy reklamacji jakościowych bez zwrotu towaru. Towar należy odesłać na adres firmy podany poniżej. Do reklamacji koniecznie należy dołączyć paragon, bez paragonu reklamacja nie będzie rozpatrywana.

KOSZTY ZWROTU TOWARU PONOSI KUPUJĄCY, WYSYŁKA TOWARU PO ROZPARZENIU REKLAMACJI NA NASZ KOSZT.

 

KUPUJĄC NA KILKU AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ RAZ.

 

Adres firmy:

Agnieszka Hornung
ul. Gołębia 11/32
85-309 Bydgoszcz


ING Bank Śląski:

64 1050 1139 1000 0091 4217 5521

Dane do przelewu powyżej.




pozdrawiam i zapraszam do zakupów


Strona wygenerowana 2016-12-09 05:04:15, 213