Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-08-16, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Firma Draverik została założona 1 kwietnia 2011 roku w Mikołowie. Jej właściciel, Damian Boczek, wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, postanowił stworzyć unikalną linie gadżetów wspomagających efektywność pracy studentów.


Szybkość i dyskrecja, to kluczowe cechy "zegarków studenckich" markowanych przez firmę Draverik. Dzięki nim zawsze i wszędzie mają Państwo dostęp do potrzebnych informacji, których brak mógłby się zakonczyć niepotrzebną statą czasu i pieniędzy.

Nowoczesny design oraz wysoka jakość produktów są wynikiem ich ręcznego wykonania przez pracowników firmy Draverik. Wszystkie zegarki zostały wyprodukowane w Polsce. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową specyfikacją naszych produktów na stronie www.draverik.pl Naszym celem jest Państwa satysfakcja.



REGULAMIN SPRZEDAŻY


Firma DRAVERIK - Damian Boczek
NIP 635-177-01-98
REGON 241894338
Wpisana do ewidencji dział. gosp. prowadzonej przez Burmistrza Miasta Mikołów pod nr 11274.


Wysyłka


Wysyłane przez nas zegarki są pakowane w twarde kartonowe pudełka co do minimum zmniejsza ryzyko uszkodzenia towaru w trakcie transportu.


Zamówienia zawsze realizowane są jak najszybciej, maksymalny termin wysyłki zamówienia to 5 dni roboczych , od momentu zaksięgowana wpłaty na naszym koncie.


GWARANTUJEMY SZYBKIE NADANIE PACZKI PRIORYTETEM - przeważnie paczki Priorytetowe dochodzą w terminie 1 do 3 dni roboczych.


* Zawsze przesyłamy wiadomość po zaksięgowaniu wpłaty.
* Zawsze przesyłamy wiadomość po wysyłce przedmiotu.


Przy odbiorze prosimy o sprawdzenie towaru oraz stanu taśm (czy nie zostały przecięte, zaklejone ponownie taśmą bezbarwną itp) - w przypadku uszkodzenia lub braków towaru w paczce prosimy o sporządzenie protokołu szkody. Tylko na podstawie protokołu szkody sporządzonego w obecności listonosza w momencie odbioru paczki można reklamować uszkodzenie (wybrakowanie) przesyłki.


Płatności


Płatności za zakupione przedmioty powiększone o koszty wysyłki proszę dokonywać na konto bankowe.


Damian Boczek
Ul.Żwirki i Wigury 11 skrytka 113
43-190 Mikołów
41 1050 1634 1000 0090 7900 1252


Koszty przesyłki podane są na stronie zakładka ZAMÓWIENIE
W tytule przelewu proszę podać tylko swoje IMIĘ i NAZWISKO.


Proszę nie przesyłać kopii ani zdjęć poleceń wpłaty, na ich podstawie nie dokonamy wysyłki towaru, wysyłki są realizowane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.


Zwrot towaru


Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Kupujący może zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy) z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny,składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 10 dni od daty wysłania przesyłki. Procedura zwrotu:Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z towarem musi być przesłane za pośrednictwem firmy Poczta Polska. Zwracany w takim trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie wówczas gdy zostanie odesłany wraz z rachunkiem, wraz ze wszystkimi akcesoriami, a sam towar będzie w stanie niezmienionym, zwłaszcza nie będzie nosił żadnych śladów używania. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego. . Pieniądze zostaną przekazane na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego w formularzu poniżej. Czas trwania procedury zwrotu - do 14 dni roboczych. Poniżej do ściągnięcia specjalny formularz.
http://www.draverik.pl/zwrot_towaru_allegro.doc


Gwarancja


Do każdego zegarka dołączona jest karta gwarancyjna oraz rachunek . Okres gwarancji na zegarki wynosi 12 miesięcy. Do każdego zegarka dojemy rachunek oraz karte gwarancyjną na ich podstawie, od momentu zakupu liczy się okres gwarancji, bez tych dokumentów zegarek nie zostanie naprawiony w ramach gwarancji..

Reklamacje są rozpatrywane zwykle w terminie od 2-5 dni, maksymalnie do 14 dni.

W przypadku gdy reklamowany towar okaże się sprawny wszelkie koszty przesyłki pokryje kupujący.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub nieprawidłowego działania sprzętu wynikającego z uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad, uszkodzeń powstałych na skutek używania sprzętu w waunkach ekstemalnych, nie przestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy. W takim wypadku wszystkie koszty naprawy oraz wysyłki pokrywa kupujący. Okres gwarancji, nie biegnie na nowo w przypadku wymiany lub naprawy towaru.

Nabywca traci gwarancję w razie wszelkich prób napraw podejmowanych przez nieupoważnione osoby fizyczne lub firmy.

W przypadku reklamacji proszę o kontakt poprzez wysłanie wiadomości. Następnie o odesłanie uszkodzonego towaru wraz z rachunkiem, kartą gwarancyjną oraz FORMULARZEM REKLAMACJI do ściągnięcia poniżej.
http://www.draverik.pl/formularz_gwarancyjny.doc


Po sprawdzeniu ustosunkujemy się do reklamacji, następnie towar naprawiamy/wymieniamy na sprawny a następnie odeslemy na nasz koszt.


 


Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
Masz pytanie? PISZ!


Strona wygenerowana 2016-12-06 13:34:51, 213