(Rejestracja: 2011-10-21, Logowanie: Ponad pół roku temu)
Dane firmy



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Perfumeria www.zapachperfum.com   zajmuję się sprzedażą wyłącznie pełnowartościowych, oryginalnych perfum prestiżowych marek dla kobiet i mężczyzn w niebywale atrakcyjnych cenach. W ofercie, jaką kierujemy do Państwa posiadamy również kosmetyki kolorowe, oraz produkty do pielęgnacji skóry i paznokci.

 

Perfumeria ?Zapach Perfum? to obfitość najbardziej pożądanych i najpiękniejszych zapachów damskich i męskich zaczynając od wód toaletowych, perfumowanych, a kończąc na wodach po goleniu. W naszej ofercie odnajdą Państwo blisko 2,5 tyś  produktów  najlepszych marek, takich jak Armani, Calvin Klein, Chanel, Christian Dior, Dolce & Gabbana, Gucci, Hugo Boss, Versace, Givenchy i inne. W naszym asortymencie znajdują się perfumy damskie, perfumy męskie, zestawy perfum, kosmetyki i tanie testery perfum.

 

Nasza firma przywiązuje szczególną uwagę, do jakości obsługi klienta, dlatego też każdego z nich traktujemy indywidualnie. W razie wątpliwości zawsze jesteśmy chętni by udzielić fachowych rad w wyborze optymalnego produktu, aby satysfakcja i zadowolenie z niego było gwarantowane. 

 

Dbając również o Państwa wygodę proponujemy realizowanie przesyłek za pomocą kuriera DPD oraz Poczty Polskiej. W ten łatwy i przyjemny sposób bez wychodzenia z domu mogą Państwo otrzymać swój ulubiony kosmetyk.

 

Jako nowopowstała firma z każdym dniem pragniemy się rozwijać i poszerzać naszą ofertę tak aby jeszcze sprawniej spełniać Państwa oczekiwania.

 

Mamy nadzieję że i Ty zechcesz znaleźć się w gronie stałych, zadowolonych klientów perfumerii Zapachperfum.com.

 

UNIKO Krzysztof Ołdak

 ul.Sokola 3

05-200 Wołomin

 

NIP: 125-129-19-98

REGON: 142907490

Numer wpisu do ewidencji: 15924

 

Infolinia:

500 50 21 21

 

gg: zapachperfum.com   

 

email:     sklep@zapachperfum.com (w sprawie zamówień) 

               info@zapachperfum.com  (informacje, porady, pomoc) 

               biuro@zapachperfum.com (oferty handlowe, sprawy biznesowe)

 

REGULAMIN

 

1. Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa warunki i zakres sprzedaży produktów kosmetycznych oraz perfumeryjnych prowadzonych za pośrednictwem niniejszej strony.

2. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem sklepu internetowego.

3. Kupującym może być osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

4. Kupujący jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu.

 

 

2. I. Przyjmowanie i realizacja zamówień

1. Kupujący składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze Sprzedawcą. Po złożeniu zamówienia przez Kupującego, Sprzedawca przesyła potwierdzenia przyjęcia zmówienia produktu wraz z numerem Zamówienia.

2. Kupujący najpóźniej w chwili rejestracji na stronie internetowej Sprzedawcy jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem i do jego zaakceptowania.

3. Kupujący może składać zamówienia przez 24h na dobę, 7dni w tygodniu za pośrednictwem niniejszej strony internetowej.

4. Warunkiem złożenia zamówienia jest prawidłowa rejestracja na stronie internetowej Sprzedawcy i podanie kompletnych danych osobowych łącznie z numerem telefonu.

5. Zamówienia Sprzedawca wysyła wyłącznie na terenie kraju.

6. Sprzedawca przyjmuje zamówienia telefonicznie oraz mailem.

7. W zamówieniu Klient dokonuje:

a. wyboru zamawianych towarów

b. oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy

c. wyboru sposobu płatności

8. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sprzedawcy.

9. Zmiany w zamówieniu Kupujący może dokonywać do momentu jego zrealizowania (czyli do momentu przekazania do wysłania).

10. Modyfikacje w zamówieniach przekazywane e-mailem dotyczące zmiany: adresu Kupującego, adresu dostawy oraz zawierające polecenia zwrotu nadpłaty będą przyjmowane do realizacji tylko w przypadku, gdy dyspozycja zostanie przekazana z adresu e-mail zarejestrowanego na Koncie Klienta, oraz gdy zostaną przekazane przed realizacją zamówienia.

11. W przypadku zamówienia z przedpłatą złożonego na stronie internetowej realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania pieniędzy na koncie Sprzedawcy. W przypadku płatności za pobraniem, w momencie złożenia zamówienia.  W przypadku odbioru osobistego w momencie złożenia zamówienia.

12. Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy (w przypadku płatności za pobraniem lub odbioru osobistego od momentu złożenia zamówienia). W przypadku produktów na zamówienie czas realizacji zamówienia może wynieść do 14 dni roboczych. O każdym etapie realizacji zamówienia Sprzedawca poinformuje Kupującego mailem.

13. Jeżeli produkt jest niedostępny Sprzedawca powiadomi o tym kupującego wcześniej niż po upływie 14 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy , lub  złożenia zamówienia w przypadku zamówienia za pobraniem i z odbiorem osobistym. W przypadku produktów na zamówienie termin ten wynosi 14 dni roboczych. W przypadku otrzymania przedpłaty na konto Sprzedawca zwróci Kupującemu całą wpłaconą kwotę, odpowiednio do sposobu w jaki wpłata została dokonana. Zwrot nastąpi w terminie przewidzianym przez Ustawę z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) .                      

 

 

3. II. Księgowanie wpłat

1. Wpłaty na konto księgowane są codziennie, około godziny 12.00 i około godziny 16.00. Jeśli wpłata została zaksięgowana Kupujący otrzyma powiadomienie mailem.

2. Jeśli wpłata do Sprzedawcy nie dotarła kilka dni po zakupie Sprzedawca wysyła mailem informację do Kupującego o niezaksięgowaniu wpłaty.

3. Jeśli Sprzedawca ze względu na niedostateczną ilość danych osobowych nie był w stanie rozpoznać wpłaty Kupujący powinien  podać na żądanie Sprzedawcy na stronie  zamówienia podstawowe dane: datę dokonania przelewu , tytuł przelewu , miejsca dokonania przelewu (bank, poczta, agencja finansowa itp.). W takim wypadku realizacja zamówienia rozpoczyna się po rozpoznaniu przelewu przez Sprzedawcę i zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę.

3. Wpłaty za pośrednictwem Dotpay.pl księgowane są po wpływie pieniędzy na konto Sprzedawcy.

 

 

4. III. Nasze konto bankowe

Nazwa konta:  UNIKO Krzysztof Ołdak ul. Sokola 3, 05-200 Wołomin

Numer konta:    43 1090 1870 0000 0001 1601 9973

Nazwa banku:  Bank Zachodni BZWBK

 

 

5. IV. Stan realizacji zamówienia

1. W ciągu 24 godzin po zakupie Kupujący otrzyma  link do specjalnej stronie na której znajdują sie wszystkie informacje na temat złożonego zamówienia, łącznie ze stanem realizacji zamówienia.

2. Sprzedawca  udziela informacji na temat stanu realizacji zamówienia mailowo, telefonicznie , poprzez gg. Stan realizacji zamówienia Kupujący może poznać również na stronie zamówienia.

3. Konsultanci Sprzedawcy dysponują tylko i wyłącznie informacjami jakie znajdują się na stronie zamówienia.

3. Na stronie zamówienia Kupujący ma możliwość zadania dodatkowych pytań dotyczących stanu realizacji zamówienia. 

 

 

6. V. Ceny towarów

1, Ceny podane w ofertach Sprzedawcy są wiążące w momencie złożenia przez Kupującego zamówienia.

2. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sprzedawcy podawane są w złotych polskich i zawierają  podatek VAT.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy, wprowadzania nowych towarów do oferty Sprzedawcy, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sprzedawcy bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

 

 

7. VI. Koszt dostawy

1. Koszt przesyłki jest stały i niezmienny. Koszt przesyłki jest widoczny po dodaniu pierwszego produktu do koszyka.

2. Koszt przesyłki jest zryczałtowany i zawiera : cenę znaczków pocztowych, podatek VAT , koszt materiałów użytych do zapakowania przesyłki, koszt zapakowania przesyłki. Koszt przesyłki znajdzie się na paragonie lub fakturze w pozycji "Usługa transportowa"

 

 

8. VII. Formy płatności i nadpłaty

1. Wpłata na konto bankowe Sprzedawcy

2. Wpłata za pośrednictwem Dotpay.pl

3. Płacę z allegro

4. Pobranie

5. Zapłata przy odbiorze osobistym

6. Nadpłaty Sprzedawca zwraca tylko i wyłącznie przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego

 

 

9. VIII. Wysyłka

1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Kupującego i określony w zamówieniu sposób. Wydanie towaru Kupującemu następuje w momencie przekazania towaru wybranemu przez Kupującego przewoźnikowi.

2. Wysyłka firmą kurierską DPD

a. Po wysłaniu przesyłki na stronie zamówienia Sprzedawca zamieści numer nadania przesyłki.

b. Po wpisaniu otrzymanego numeru nadania przesyłki na stronie   http://www.dpd.com.pl/   Kupujący może uzyskać informacje na temat statusu przesyłki.

4. Wysyłka Pocztą Polską

a. Po zaniesieniu przesyłki na pocztę Sprzedawca na stronie zamówienia zamieści numer nadania przesyłki. 

b. Przesyłka będzie czekać na Kupującego na poczcie 14 dni. 

c. Jeśli przesyłka wróci do Sprzedawcy awizowana, oznacza to, że wróciła z winy Kupującego. W takiej sytuacji  kupujący zostanie obciążony kosztami odebrania przez Sprzedawcę wysyłki i kosztami ponownej wysyłki.

 

 

10. IX. Odbiór osobisty w Wołominie

Odbiór osobisty możliwy jest :

poniedziałek-piątek w godzinach od 10 do 18

 Adres naszej siedziby:

UNIKO Krzysztof Ołdak

ul. Sokola 3, 05-200 Wołomin    tel. 500 50 21 21

 

 

11. X. Reklamacje. Zasady ogólne .

1. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Kupującego jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r.Nr 22, poz.271 z późn. zmianami) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2. Wszystkie towary oferowane przez Sprzedawcę  pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.

3. Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).

4. Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji u Sprzedawcy w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

a. wad fabrycznych

b. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu

c. niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu (niezgodności towaru z umową)

5. W przypadku odesłania towaru Kupujący powinien odesłać towar przesyłką pocztową ekonomiczną na adres Sprzedawcy.  Zwrotowi podlega koszt przesyłki pocztowej ekonomicznej.

6. Wszelkie reklamacje dotyczące przesyłek i realizacji zamówienia Sprzedawca przyjmuje na stronie zamówienia.

7. Reklamacje Kupujący może złożyć w dowolny sposób przewidziany prawem, jednak odpowiedź na reklamację Kupujący otrzyma na stronie zamówienia.

8. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.

9. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty złożenia przez Kupującego reklamacji , lub w przypadku odesłania towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne u Sprzedawcy towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sprzedawca zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

 

 

 

12. XI. Reklamacje dotyczące nieotrzymania przesyłki

1. W przypadku nieotrzymania przesyłki przez Kupującego, Kupujący jest zobowiązany powiadomić o tym Sprzedawcę na stronie zamówienia

2. Po otrzymaniu informacji o nieotrzymaniu przesyłki przez Kupującego, Sprzedawca w określonym przez regulamin spedytora terminie składa reklamację u spedytora

3. Reklamacje dotyczące nieotrzymania przesyłki są rozpatrywane na zasadach określonych przez regulamin wybranego przez Kupującego spedytora.

a. Regulamin Poczty Polskiej:  http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=PAP

b. Regulamin DPD: http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?ID_kat=4&ID=60&Mark=14&Go=61

4. Po rozpatrzeniu reklamacji przez spedytora Sprzedawca niezwłocznie informuje Kupującego o wynikach reklamacji oraz w zależności od wyniku reklamacji podejmie przewidziane prawem kroki służące zaspokojeniu roszczeń Kupującego.

 

 

13. XII. Reklamacje dotyczące niezgodności towaru z umową

1. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego za niezgodność z umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego Kupującego, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

2. Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową.

3. Reklamacje dotyczące niezgodności towaru z umową sprzedawca rozpatruje na zasadach określonych przez obowiązujące prawo.

 

 

14. XIII. Prawo odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Kupujący będący konsumentem może zrezygnować z towaru kupionego u Sprzedawcy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.  Sprzedawca gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.

2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu), tj. w okresie liczonym od dnia wydania Kupującemu towaru nie może dojść do:

a. mechanicznego uszkodzenia Towaru (w szczególności: obicie, pęknięcie, zalanie) lub

b. wystąpienia braku jakiegokolwiek z tych elementów Towaru, które stanowią jego integralną część w znaczeniu technologicznym lub funkcjonalnym chyba, że powyższe nastąpiło w wyniku niezgodności Towaru z umową w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

3. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni

4. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego . Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

5.  Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

 

15. XIV. Bezpieczeństwo transakcji i dane osobowe

1. Gwarancja prywatności

a. Dane osobowe Kupujących Sprzedawca przechowuje w zabezpieczonej bazie danych, do której dostęp mają jedynie odpowiednio przeszkoleni pracownicy Sprzedawcy. Zastosowane metody zabezpieczeń uniemożliwiają skopiowanie bazy danych, jak również zapobiegają dostępowi do niej osób niepowołanych.

2. Bezpieczne transakcje on-line

a. Sprzedawca udostępnia Kupującym możliwość zapłaty poprzez elektroniczne formy płatności, które są obsługiwane przez system firmy Płatności.pl . Wszystkie transakcje pieniężne są dokonywane po uprzedniej autoryzacji na serwerze Płarności.pl . Systemy płatności używają bezpiecznego połączenia (SSL) pomiędzy hostem Klienta a serwerem, natomiast nad prawidłowym przebiegiem realizacji transakcji, czuwa wyspecjalizowana sekcja bezpieczeństwa. Sprzedawca nie pobiera ani nie utrzymuje żadnych informacji związanych z kartami płatniczymi Kupujacych. Sprzedawca nie ma fizycznej możliwości poznania numerów kart płatniczych.

3. Bezpieczeństwo przesyłki

Sprzedawca gwarantuje bezpieczeństwo dostawy zamówionych produktów. Towary są starannie i pieczołowicie pakowane. Sprzedawca pakuje je w solidne tekturowe pudło i dodatkowo dokładnie zabezpieczamy wewnątrz folią bombelkową, albo papierem pakowym. Pudełko jest zapieczętowane solidną taśmą pakową. Perfekcyjne pakowanie sprawia, że przesyłka dotrze w nienaruszonym stanie.

4. Informacje

Na każdym etapie realizacji zamówienia Sprzedawca udziela szczegółowych i wyczerpujących informacji na temat etapu realizacji zamówienia. O każdym etapie realizacji zamówienia Sprzedawca informuje mailem. Dodatkowo wszelkie informacje na temat złożonego zamówienia Kupujący mogą uzyskać na stronie zamówienia dostępnej 24 godziny na dobę.

5. Dane osobowe

a. Składając zamówienie u Sprzedawcy Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sprzedawcy oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Kupującego oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sprzedawcę. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

b. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich

 

 

16. XV. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych przez niniejszy Regulamin stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustaw szczególnych z zakresu prawa konsumenckiego.


 


Strona wygenerowana 2016-12-04 21:38:11, 213