Jesteś tutaj › Profil użytkownika Yatzekx › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-04-03, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 1
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witam na stronie ?O mnie? zapoznaj się proszę z poniższymi zasadami.

 

Zasady

Do prowadzonej przez nas działalności podchodzimy poważnie, posiadamy duże doświadczenie w handlu i zależy nam na zdobyciu Twojego zaufania i pełnej satysfakcji z zakupów.

Na wpłatę czekamy 7dni od daty zakupu. Po tym terminie rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji, towar wystawiamy ponownie na aukcję i powiadamiamy Admina.

Wszystkie dane potrzebne do finalizacji transakcji są w mailu zawiadamiającym o zakupie, na samym dole wiadomości.

Czegoś nie wiesz ? pytaj, preferowana forma kontaktu e-mail, telefon nie zawsze mogę odebrać ale z reguły oddzwaniam, chyba że masz zastrzeżony numer to nie masz na co czekać.

Nie odpowiadam na sms-y.

Jeśli towar ma być wysłany na adres inny prosimy o podanie go w e-mailu, a najlepiej w formularzu jeśli nie będzie takiej informacji, paczka zostanie wysłana na adres podany w wiadomości ze Świstaka.

Towary zakupione na kilku aukcjach wysyłamy jedną przesyłką. Nie realizujemy zamówień na podstawie skanów dowodów wpłaty czy zdjęć itp.

W przypadku braku przesyłki mimo dokonanej wpłaty prosimy zapytać na poczcie, zdarza się niestety że poczta nie dostarczy awiza.

 UWAGA przelewy dokonane za pośrednictwem Poczty Polskiej mogą "iść" nawet tydzień, proszę brać to pod uwagę.

 

Komentarze

Komentarz od Ciebie jest dla nas sygnałem że przesyłka dotarła i była zgodna z opisem, jeżeli jest inaczej, nastąpiła pomyłka itp. daj znać, dokładamy wszelkich starań żebyś był zadowolony ale jesteśmy tylko ludźmi, nerwy to zły doradca. Z naszej strony możesz liczyć na rewanż, komentarze wystawiamy raz w tygodniu.

Gwarancje

Wszystkie przedmioty sprzedawane na aukcjach są nowe, objęte 12 miesięczną gwarancją i pochodzą z legalnej dystrybucji. Jeżeli okres gwarancyjny jest inny zostało to zaznaczone w treści aukcji. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona sklep wysyła nowy wolny od wad lub naprawiony przedmiot na swój koszt (po odesłaniu przez Ciebie wadliwego), w przypadku kiedy reklamacja nie zostanie uznana koszt wysyłki ponosi kupujący. Sklep rezerwuje sobie 14 dni na dokonanie naprawy lub wymianę jeżeli wada jest ewidentna wysyłka jest na drugi dzień, w ciągu następnych 7 dni (czas dla poczty) powinieneś otrzymać przedmiot w przypadku gdyby pojawił się problem z dostępnością sklep zaproponuje zwrot pieniędzy lub wymianę na podobny model. Gwarancji nie podlegają przedmioty które zostały uszkodzone mechanicznie lub noszą ślady przeróbek bądź samodzielnych napraw a także użytkowania nie zgodnie z przeznaczeniem lub niewłaściwego montażu.

 

Wysyłki

Towar wysyłamy Poczta Polską a także firmą kurierską.
Koszty przesyłki podane są w opisie każdej aukcji,w przypadku zakupu kilku rzeczy koszt przesyłki zależy od wagi paczki (nie dotyczy płytek elektronicznych).

Zależy nam na tym żebyś otrzymał towar za który zapłaciłeś dlatego polecamy przesyłką priorytetową

Opcja pobrania dostępna dla posiadaczy co najmniej 30 komentarzy pozytywnych, bez negatywów za nieodebrane przesyłki z pełną aktywacją konta

 

Oraz firmą kurierską DHL lub UPS

Przedpłata: 25zł waga do 30kg

Pobranie: 35zł waga do 30kg

 

W momencie odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić czy jest ona oryginalnie zapakowana. W przypadku stwierdzenia, że taśmy lub plomby firmowe zostały naruszone lub paczka jest uszkodzona w sposób widoczny, należy w obecności kuriera spisać protokół.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

 

Sprzedaż ma charakter sprzedaży internetowej dlatego brak jest możliwości odbioru osobistego, jest to podyktowane warunkami na jakich prowadzimy działalność gospodarczą (zwolnienie z kasy fiskalnej) Nie wystawiamy faktur VAT (zwolnienie podmiotowe z podatku VAT).

Jedyną formą zapłaty jest przelew na konto bankowe ew. pobranie na podanych powyżej warunkach.

Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze, na drugi dzień od daty zaksięgowania wpłaty na koncie o ile jest to dzień roboczy.

W przypadku zaginięcia przesyłki rozpoczynamy procedurę reklamacyjną przewidzianą w regulaminie Poczty Polskiej.

 

Zwroty

Jeżeli towar Ci nie odpowiada, możesz zwrócić go w ciągu 10 dni, towar musi być w stanie w jakim go otrzymałeś czyli bez śladów użytkowania w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi dodatkowymi akcesoriami, dodatkami instrukcją itp. (jeżeli takie były oczywiście). Za właściwe zabezpieczenie wysyłki odpowiada nadawca. Koszt wysyłki ponosi kupujący i nie jest on zwracany przez sprzedającego. Należność pomniejszoną o koszt wysyłki  za zwrócony towar przelewamy na numer konta podany w formularzu zwrotu.

Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku gablotek, są to rzeczy wykonywane na zamówienie.

 

Do przesyłki należy dołączyć:

a) oryginał dowodu sprzedaży

b) formularz zwrotu (pobierz)

 

Nie odbieramy paczek za pobraniem !


 

Pozdrawiam.

Jacek Gruszczyński


Strona wygenerowana 2016-12-09 10:49:18, 213