(Rejestracja: 2005-04-29, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
4,9 / 5,0 z 30 opinii
Logistyka: 4,9 Od kupujących: 30
Towar: 4,9 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji







Witamy wszystkich użytkowników serwisu Świstak.
Mam przyjemność przedstawienia naszej oferty. Poniżej zamieszczamy kilkazasad, które ułatwią i przyspieszą zakup naszych produktów.

  1. Reklamacje - Podstawy prawne reklamacjiznajdują się w ustawiez dnia 27 lipca 2002r. o szczególnychwarunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianiekodeksucywilnego (Dz.U. nr 141, poz 1176). Pokrywamy koszty transportureklamowanego przedmiotu tylko w jednym kierunku - od nas do klienta.Nie pokrywamy kosztów transportu od klienta do nas.

    UWAGA!!!
    Paczkę należy sprawdzić zaraz po odbiorze pod kątem ewentualnychuszkodzeń. Jeżeli przedmiot uległ uszkodzeniu podczas transportuodpowiedzialność spada na spedytora (najczęściej Poczta Polska).Tylko odbiorca może reklamować przesyłkę. Nie odpowiadamy zauszkodzenia powstałe podczas transportu. Towar najlepiej sprawdzićjeszcze na poczcie lub w obecności kuriera/listonosza przedpodpisaniem listu przewozowego.
     

  2. Stuprocentowa satysfakcja zakupu - Klient ma prawo zrezygnować z zakupu w ciągu 10 dni od dnia jego dokonania.Przedmiot w takim przypadku nie może być zniszczony ani używany.
     

  3. Opakowanie - Należy zachować oryginalne opakowanie produktów takich jak: sprzęt elektroniczny, urządzenia fitness. Urządzenia te będą przyjmowane do reklamacji tylko woryginalnych opakowaniach.
     

  4. Zakup - W celu przyspieszenia realizacji transakcjiprosimy o e-mail zawierający następujące informacje:
    - sposób przesyłki (za pobraniem, czy przedpłata)
    - informacje dotyczące sprzętu (kolor, rozmiar, waga itp.) jeślisą takie wymagane
    - potwierdzenie adresu odbiorcy
     

  5. Paragony - Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny będący dowodem zakupu. Należy go zachować przezokres trwania gwarancji ponieważ tylko on jest podstawą ewentualnej reklamacji.
     

  6. Komentarze - Komentarz jest dla nas informacją,że produkt dotarł i jest wolny od wad, tak więc kupujący wystawia komentarz pierwszy. Przy przesyłkach 'zapobraniem' komentarz wystawiamy dopiero po wpłynięciu pieniędzyna konto.
     

  7. Kontakt - [email protected]
    telefon: (48) 792-03-23-96
    proszę nie wysyłać SMS-ów, nie odpowiadamy na nie
    (odbieram telefony tylko w godzinach 10:00-18:00 od poniedziałkudo piątku również w tym czasie odpowiadamy na maile - proszęwięc się nie denerwować jeśli przez weekend nie będziemy uchwytni)

    przywysyłaniu e- maila proszę o umieszczanie następującychinformacji :
    login i nazwaproduktu lub nr aukcji
    w znaczący sposób przyśpieszy nam tokontakt z państwem
    (w przeciwnym przypadkunie będzie możliwości skojarzenia nadawcy z konkretną aukcją)
     

  8. Wysyłki - Przy przedpłacie wysyłki następują po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, przy pobraniu( jeżeli nie ma żadnych niejasności) paczkę wysyłamy w ciągu24h - 48h. Wszystkie wysyłki są wysyłane jako paczka ekonomiczna (priorytet jako opcja, ale przy pośpiechu radzimy skorzystać z kuriera ponieważ poczta nie gwarantuje nam dostarczenia paczki w terminie). W szczególnych przypadkach ( przewaga negatywów, słaby e-mailowy kontakt a także błędy w adresie) , możemy odmówić wysyłki za pobraniem
     

  9. Faktury -Jeśli chcesz otrzymać fakturę,proszę o przysłanie e-maila z danymi.
     

  10. Przedmioty kupione na kilku aukcjach możemy wysłać jedną paczką. Obniża to koszty wysyłki pojedynczego przedmiotu.
     

  11. Dane do przelewu :

    mBank  82 1140 2004 0000 3202 3027 0775

    Beata Wrębiak
    ul. Armii Krajowej 62/86
    94-046 Łódź

     

  12. W przypadku sprzedaży bandaży i rękawic cena jest za parę.
     

  13. Jeśli w aukcji do wyboru jest kilka kolorów jakiegoś produktu, to w przypadku nie przysłania nam maila z określonym kolorem zostanie wysłany losowy.
     

  14. Możliwe są trzy formy odbioru:
    - odbiór paczki za pobraniem
    - przedpłata na konto
    - odbiór osobisty (tylko po wcześniejszym telefonicznym umówieniu)
    adres do odbioru
                   ul. Sprawiedliwa 19 91-039 Łódź godz. od11:00 do 17:00
                   (tylko po wcześniejszym telefonicznym umówieniu)
                   Zobacz w Zumi ?

     

  15. Do ceny wylicytowanej należy dodać koszty przesyłki:
     

    • Przedpłata na konto
      - do 0,5kg                 6,00zł +2,00zł priorytet
      - do 1kg                   11,60zł +2,00zł priorytet
      - od 1kg do 2kg 13,50zł +2,50zł priorytet
      - od 2kg do 5kg 16,00zł +2,50zł priorytet

       

    • Przesyłka za pobraniem pocztowym
      - do 0,5kg              13,50zł +3,50zł priorytet
      - do 1kg                   15,50zł +3,50zł priorytet
      - od 1kg do 2kg 17,00zł +3,50zł priorytet
      - od 2kg do 5kg 20,00zł +3,50zł priorytet

       

    Przesyłki możemy wysłać również kurierem i polecamy tą formę przesyłki w przypadku pośpiechu ponieważ opcja priorytet na poczcie nie gwarantuje nam dostarczenia paczki na czas.
     

    • przedpłata na konto
                       - przesyłki do 30kg        14,50zł
       

    • płatność przy odbiorze
                       - przesyłki do 30kg        19,50zł
       
       

    • ceny przesyłek zawierają podatek VAT - 22%

    • W przypadku gdy w podanej tabeli koszt przesyłki jest inny niż w aukcji - należy brać pod uwagę koszt przesyłki wyznaczony w aukcji.

    • Jeśli waga przedmiotu będzie przekraczała 1kg będzie to zaznaczone w aukcji. Należy wtedy doliczyć cenę zależnie od podanej wagi przedmiotu.
       

  16. PROMOCJA 'WYSYŁKA GRATIS'
     
    • Promocja dotyczy wszystkich, którzy zakupią u nas przynajmniej dwa produkty na łączną kwotę 250zł oraz dokonają przedpłaty na wskazane w pkt. 11 konto. 
       

    • Formą przesyłki w takim wypadku jest zawsze wysyłka kurierską.
              

    • Firmę kurierską wybiera organizator promocji.
       

    • Organizator promocji zastrzega sobie możliwość zmiany firmy kurierskiej na Pocztę Polską w wyjątkowych sytuacjach (będzie to wtedy przesyłka priorytetowa).

 

Gwarancja jakości - przeczytaj na stronie "O MNIE"


Strona wygenerowana 2024-05-18 08:19:59, 120