Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-03-17, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

Firma WAREHOUSE istnieje na rynku od 2012 roku . Zajmujemy się kompleksowym wyposażeniem domów, . mieszkań, biur, szkół i przedszkoli, restauracji, hoteli oraz innego rodzaju obiektów użyteczności publicznej. 

 

Naszym głównym celem jest 100% satysfakcja klienta który podejmie z nami współpracę. 

 

Firma WAREHOUSE jako jedna z nielicznych na rynku umożliwia klientowi wyposażenia całego domu w jednym miejscu nie tylko w meble ale także wszelkiego rodzaju sprzęty gospodarstwa domowego, całościowe wyposażenie łazienki w armaturę sanitarną wanny oraz kabiny prysznicowe, elementy oświetleniowe oraz końcowe  dekoracje pomieszczeń. Nie ma potrzeby odwiedzania kilku firm aby zgromadzić wszelkie potrzebne rzeczy, wszystko  możesz załatwić u nas oszczędzając czas i pieniądze. WAREHOUSE zapewnia fachową pomoc we wszystkich aspektach urządzania  domu lub mieszkania, doradzamy, transportujemy oraz montujemy. Dodatkowo jesteśmy w stałej współpracy z firmami budowlanymi, a więc tak naprawdę jesteśmy w stanie wybudować lub wyremontować  i kompleksowo wyposażyć twój dom.  Nasi pracownicy posiadają szerokie doświadczenie w handlu w kraju jak i za granica, nieustannie służymy rada i pomocą .  

 


 

 

 

REGULAMIN:

 


 

REKLAMACJA I GWARANCJA

 


 

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

 


 

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, powinieneś/powinnaś spełnić następujące warunki:

 


 

1. Do zwracanego produktu dołącz fakturę/paragon wraz z gwarancją, oraz wypełniony formularz zwrotu

 


 

2. Produkt powinien zostać zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym (jeśli takie posiadał).

 


 

ZWROT PRODUKTU ? GWARANTOWANE 10 DNI NA ZWROT

 


 

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny', masz prawo zrezygnować z produktu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

 


 

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli spełnisz poniższe warunki:

 


 

1. Produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony,

 


 

2. Produkt zwracany jest w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu fabrycznym, jeśli takie posiadał,

 


 

3. Do zwracanego produktu dołączona jest faktura/paragon i gwarancja oraz wypełniony formularz zwrotu

 


 

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania kolejnych zamówień od Kupującego, jeśli Kupujący odstępuje od umowy bez podania uzasadnionej przyczyny.

 

W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru, po pomniejszeniu jej o koszty wykonania przelewu. Nie możesz żądać zwrotu kosztów dostawy i odesłania towaru.

 


 

W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia powyższych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

 


 

BEZPIECZNA DOSTAWA

 

Oferujemy Ci także możliwośćbezpiecznej dostawytowaru.

 


 

Jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

 

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Jednocześnie w takiej sytuacji napisz do nas.

 

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana towaru na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.

Chcemy zapewnić Tobie, jako Kupującemu maksimum korzyści z zakupów w naszym sklepie. Naszym celem jest Twoje zadowolenie nie tylko z wybranych produktów, ale również ze sposobu ich dostarczenia.

 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas

 


 

 

 

 
 

Strona wygenerowana 2016-12-07 11:44:51, 213