(Rejestracja: 2013-03-01, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Właścicielem firmy jest Granos Group sp. z o.o. wpisana do krajowego rejestru saego prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze pod numerem 0000415189, posługujący się numerem NIP 973-100-85-93, regon: 081029325.
NAJCZĘSTSZE PYTANIA I ODPOWIEDZI
? Jestem nowym Klientem, jak mam dokonać zakupu?
Wybierz odpowiednia rzecz z dostępnych u nas aukcji. Wybierz liczbę sztuk i kliknij 'kup teraz'.
? Jaka jest gwarancja?
Na towar udzielamy gwarancji na podstawie paragonu lub faktury VAT.
? Czy moja przesyłka została już wysłana?
Paczki wysyłamy codziennie, zawsze staramy się potwierdzać wysyłke stosownym mailem.
? Kupiłem wczoraj przedmiot - kiedy dojdzie?
Jeśli kupiłeś przedmiot wczoraj to dzisiaj go wysyłamy.
? Na jakie dane zaadresować przelew?
Granos Group sp. z o.o.
ul. Ludowa 16, 65-001 Zielona Góra
nr konta Alior Bank: 74 2490 0005 0000 4530 3243 4871
? Kupiłem u Was kilka przedmiotów ... ile zapłacę za przesyłkę?
Cena wysyłki na aukcji określona jest za 1 przedmiot. Kupując towary na kilku naszych aukcjach lub kilka na jednej aukcji skontaktuj się z nami aby ustalić możliwie najniższe koszty wysyłki dla tych przedmiotów.
? Uszkodzono mi przesyłkę w transporcie - co robić?
W przypadku uszkodzenia kurier ma obowiązek spisać z Państwem protokół szkody. Protokół ten jest konieczny.
? Dlaczego mam inny odcień koloru produktu niż na aukcji (lub podobny problem)?
Mimo dokonywania wszelkich starań odnośnie dokładności opisów i zdjęć produktów mogą pojawiać sić nieznaczne zmiany związane z odcieniem koloru lub nieznaczne zmiany elementów, za które sklep TwójPasaż.pl nie odpowiada, a kupujący nie może rościć z tego tytułu żadnych praw. Takie zmiany w żaden sposób nie zmieniają funkcjonalności produktu oraz zdarzają się bardzo bardzo rzadko.
KONTAKT Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA SKLEPU TWÓJPASAŻ.PL
Infolinia (biuro): (068) 506 50 56 poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 18:00
Telefon biuro/fax. (068) 320-3456 poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 18:00
Telefon kom. 500-136-502 - 24h w sprawach doradczych
E-mail: [email protected], [email protected]
Siedziba firmy: Grasnos Group Sp. z o.o. , ul. Ludowa 16, 65-001 Zielona Góra
INFORMACJE O PRZESYŁCE
? Paczki wysyłane są codziennie od poniedziałku do piątku poczta lub kurierem OPEK. Ewentualne ubezpieczenia, opcje ostrożnie lub dostawa o konkretnej godzinie lub dzień, przy wysyłkach kurierem są dodatkowo płatne.
? Prosimy o cierpliwość, poczta i kurier, w okresach większego nasilenia wysyłek (np. święta)mogą dostarczać paczki nawet do tygodnia. Prosimy wziąć to pod uwagę podczas zamówień, gdyż nie odpowiadamy za przewoźników i nie mamy żadnego wpływu na czas doręczania przesyłek. To przewoźnik bierze za to pieniądze, nie my.
? Z powodu różnych przyczyn losowych zastrzegamy sobie prawo do wysyłania przesyłek w późniejszym terminie nie dłuższym zaś niż 14 dni.
? Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, proszę spisać protokół szkody. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany rzetelnie przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu.
? Przy odbiorze paczki prosimy zawsze sprawdzić jej zawartość i godność z zamówieniem
CO ZYSKUJESZ?
1. Zakupiony towar będzie w 100% nowy, nieużywany, oryginalnie zapakowany.
2. Towar odpowiednio zabezpieczony w bezpiecznym opakowaniu zapobiegającym uszkodzeniu w trakcie transportu.
3. Na każdy towar otrzymasz paragon lub fakturę VAT oraz gwarancje.
4. Stawiamy na jakość, dlatego oferujemy sprawdzony i solidny towar.
5. Cenimy sobie uczciwość, dbałość i profesjonalne podejście do każdego klienta.
6. Zawsze staramy się sprostać życzeniom nawet tych najbardziej wymagających klientów.
7. Pragniemy aby zakupy u nas były dla Państwa przyjemnością.
GWARANCJA I REKLAMACJE
? Firma nasza udziela gwarancji na sprawne działanie towaru. Czas udzielanej gwarancji jest ustalony na każdej z aukcji.
? Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. W przypadku uznania reklamacji oraz konieczności sprowadzenia niezbędnych podzespołów, lub odesłania towaru do producenta, termin ten może ulec stosownemu przedłużeniu o czym Klient zostanie poinformowany. ? Nabywca traci prawo do bezpłatnej naprawy w okresie trwania gwarancji w przypadku:
a) Uszkodzeń mechanicznych i wywołanych przez nie usterek (pęknięć, ułamań, wgnieceń, zarysowań, odprysków itp.),
b) Uszkodzeń i wad powstałych w transporcie, przy przeładunku, w związku ze złym przechowywaniem,
c) Eksploatacji urządzeń w warunkach nie odpowiadających określonym w otrzymanej instrukcji obsługi,
d) Napraw, przeróbek i ingerencji dokonanych przez osoby nieupoważnione,
e) Wadliwego działania urządzeń na skutek wpływu czynników losowych np.: pożar, powódź, nieprawidłowe napięcie zasilania itp.
f) Stosowania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych lub środków konserwacyjnych innych niż zalecane przez producenta urządzenia lub w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem.
? Odesłanie towaru należy zrobić wraz z kserem paragonem zakupu lub faktury VAT oraz wypełnionym wydrukowanym formularzem zwrotu. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Formularz zwrotu - plik do pobrania