Jesteś tutaj › Profil użytkownika Nerald › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2010-11-25, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 2 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 1
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

Witamy na aukcjach firmy Nerald
 



Regulamin zakupów:

I. Postanowienia ogólne

  1. Wszystkie podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta.


II. Realizacja zamówienia

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru oraz numeru telefonu pozwalającego na weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
  2. W uzasadnionych przypadkach (negatywne komentarze dotyczące odbiorów przesyłek pobraniowych, brak komentarzy) sklep zastrzega sobie możliwość ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty - każdorazowo podając przyczynę takiego działania.
  3. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
  4. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera, lub transportem własnym. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy.
  5. Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.
  6. Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki.
  7. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

    Przelewem na rachunek bankowy.

    Dane do wpłaty:
    Nerald Bartosz Motylewski
    ul. Żubrów 19
    15-540 Białystok


    Mbank
    nr rachunku 15 1140 2004 0000 3302 6838 7112



    Towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek.

    Przy odbiorze, czyli za pobraniem. Przesyłka wysyłana jest niezwłocznie po weryfikacji poprawności podanych w zamówieniu.

III. Gwarancja zwrotu towaru oraz bezpieczna przesyłka

  1. W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie (email, faks, list polecony). Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością oraz dowodem zakupu a sam przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. Koszty przesyłki nie są zwracane.
  2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres uzgodniony ze sprzedającym  na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres. Pieniądze zwracane są w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Jeżeli towar został wysłany na koszt sprzedawcy, od zwracanej wartości towaru zostaną potrącone poniesione przez sprzedawcę koszty przesyłki.
  3. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na adres uzgodniony z sprzedawcą. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć potwierdzenie, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
 



Strona wygenerowana 2024-04-25 18:10:02, 120