Jesteś tutaj › Profil użytkownika MUUDA › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-04-05, Logowanie: Ponad pół roku temu)
Dane firmy



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji










 

 


Sklep prowadzony jest przez MUUDA F.P.H.U. Maciej Żuchowski
ul. Prądzyńskiego 12 A
05-400 Otwock

nr tel.: 61 639 43 12
e-mail: biuro@muuda.pl

NIP: 532-185-58-83
REGON: 301187190


Oświadczamy, że opisy aukcji oraz zdjęcia w nich wykorzystane są naszego autorstwa. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170  

Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.





KONTAKT


Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

Można się z nami kontaktować telefonicznie:

Biuro: 61 639 43 12
Informacje o realizacji zamówień - Agnieszka Żuchowska: 607 633 525
Zamówienia indywidualne - Maciej Żuchowski: 509 102 949


 lub mailowo: biuro@muuda.pl

W weekendy nie pracujemy, co oznacza, że nie odbieramy telefonów i nie odpisujemy na wiadomości. Na sms-y nie odpisujemy wcale.






DANE DO PRZELEWU


W tytule przelewu prosimy o wpisanie LOGINU oraz wybranej FORMY PRZESYŁKI wraz z jej wartością. 
(np.: mr_anderson_ paczka pocztowa ekonomiczna 9,5 zł)


MUUDA F.P.H.U. Maciej Żuchowski
Prądzyńskiego 12A
05-400 OTWOCK
mBank 35 1140 2004 0000 3302 6389 0705







INFORMACJE O OBSŁUDZE ZAMÓWIENIA


Zamówienia wysyłane są w ciągu 4 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty
i otrzymaniu wszystkich niezbędnych do realizacji zamówienia informacji (np. forma przesyłki, numer wzoru - w przypadku aukcji, na których jest możliwość wyboru).






ODBIÓR OSOBISTY



Jeśli życzą sobie Państwo odebrać zamówienie osobiście, prosimy poinformować nas o tym drogą mailową zaraz po dokonaniu zakupu. Zamówienia można odbierać w godzinach naszej pracy (pon-pt: 9-17) w siedzibie naszej firmy:

ul. Krasickiego 110
61-412 Poznań.

Prosimy uprzedzić nas o terminie odbioru co najmniej dzień wcześniej.

Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszej wpłacie wartości zamówionych produktów na nasze konto bankowe lub poprzez system PayU oraz po otrzymaniu od Państwa informacji, że zapłacą Państwo gotówką przy odbiorze. Przy płatności gotówką prosimy przygotować kwotę jak najbardziej zbliżoną do wartości zamówienia - często nie mamy drobnych do wydawania reszty...

Odbiór możliwy jest najwcześniej następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.







INFORMACJE O WYSYŁCE



Ceny przesyłki ustalane są na podstawie wagi i wymiarów zewnętrznych zakupionych przedmiotów. Wielkości te podane są w opisach aukcji poszczególnych produktów. Na koszt przesyłki składają się cena ustalona przez firmę świadczącą usługi transportowe oraz koszt opakowania. Nasz sklep nie zarabia na przesyłkach.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości odnośnie kosztów wysyłki Państwa zamówienia (np. przy większej liczbie przedmiotów), prosimy o kontakt, a obliczymy dla Państwa najniższą cenę przesyłki.


Możliwe formy wysyłki to: paczka pocztowa ekonomiczna lub priorytetowa, przesyłka kurierska oraz odbiór w Paczkomacie InPost.
Przesyłki kurierskie wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD.

Wybierając dostawę do Paczkomatu trzeba sprawdzić, gdzie znajdują się najbliższe Paczkomaty - zasięg firmy InPost nie obejmuje całego kraju (https://www.paczkomaty.pl/znajdz_paczkomat,33.html).

Na Państwa prośbę paczki pocztowe mogą być ubezpieczone. Opłata dodatkowa doliczana do kwoty przesyłki wynosi 1,00 zł za każde 50,00 zł zadeklarowanej wartości przesyłki. Ubezpieczenie przesyłki umożliwia staranie się o odszkodowanie od Poczty Polskiej w razie zagubienia przesyłki lub zniszczenia jej zawartości podczas transportu.

W przypadku przesyłek kurierskich ubezpieczenie wliczone jest w koszt nadania.

Przesyłki nadawane do Paczkomatów InPost można ubezpieczyć dodając do kosztu przesyłki 1,50 zł.

Kupując na naszych aukcjach upoważniają nas Państwo do zawarcia w Waszym imieniu i na Wasz koszt jednorazowej umowy z firmą przewozową - Pocztą Polską lub firmą kurierską - na dostarczenie towaru zgodnie z cennikiem, jaki widnieje w kosztach wysyłki w opisie produktu. Podstawa prawna: Art. 95 Kodeks cywilny z dnia 1964-04-23 (Dz.U. Nr 16, poz. 93 )

Na Państwa życzenie możemy przesłać mailem numer nadania przesyłki.







DOWÓD ZAKUPU


Nasza firma zwolniona jest z obowiązku ewidencjonowania sprzedaży na kasie fiskalnej - nie wystawiamy paragonów (podstawa prawna: Dz. U. 2012 Poz. 1382). Na Państwa życzenie przesłane mailowo możemy wystawić rachunek . Prosimy o przesłanie nam danych, jakie mają się w nim znaleźć. Rachunek zostanie dołączony do zamówienia - będzie przyklejony w przezroczystej kopercie na zewnętrznej ścianie opakowania.







ZWROTY I REKLAMACJE


ZWROTY
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) mogą Państwo odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki. W tym celu należy przed upływem tego terminu poinformować nas mailowo o chęci odstąpienia od umowy, a następnie wysłać towar, którego dotyczyła umowa, w stanie niezmienionym (dla bezpieczeństwa przesyłki - najlepiej w oryginalnym opakowaniu) wraz z wypełnionym i czytelnie podpisanym oświadczeniem, którego wzór mogą Państwo pobrać TUTAJ . Towar wraz z oświadczeniem musi być wysłany w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki (decyduje data na stemplu pocztowym). W przypadku przekroczenia tej daty zwrot nie zostanie uwzględniony.

Wartość zamówienia zwrócimy na numer rachunku podany w oświadczeniu (lub przekazem pocztowym na adres przez Państwa w tym oświadczeniu podany) przesłanym wraz z towarem w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.

Odstąpienie od umowy nie będzie skuteczne, jeżeli zwracany towar będzie uszkodzony, niekompletny lub będzie nosił ślady użytkowania. (Jeśli otrzymali Państwo produkt z powyższymi cechami, prosimy o złożenie reklamacji)

Jeżeli nie zostaną zwrócone wszystkie produkty będące przedmiotem wcześniejszej umowy, sklep zwróci wartość tylko tych otrzymanych.

Koszt wysyłki zwracanego produktu ponoszą Państwo.

Zwrotom nie podlegają produkty bejcowane, które zostały zakupione na aukcjach, gdzie wybarwienie produktu oznaczone jest jako wykonywane na indywidualne zamówienie Kupującego.
(podstawa prawna: Dz. U. Nr 22, poz. 271, Art. 10 ust. 3 pkt. 4)
Informacja ta jest na takich aukcjach wyraźnie zaznaczona przy wzorniku kolorów.

NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH.



REKLAMACJE z tytułu rękojmi
Podstawą reklamacji nie może być:
- różnica w kolorach na zdjęciu i w rzeczywistości oraz użyta przez nas nazwa koloru.
Nazwy te mają charakter umowny, a odcienie prezentowane na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od tych na gotowym produkcie (np. w zależności od ustawień monitora).
- grubość sklejki
- waga produktu
- przebarwienia na powierzchni drewna
- ślady, jakie pozostawia bejca w wyniku intensywnego pocierania lub w kontakcie z wilgocią.
Bejca użyta do wybarwiania drewna oparta jest na pigmencie proszkowym, a co za tym idzie, jej resztka może znajdować się na powierzchni drewna i w kontakcie z dłońmi pozostawić ślad. W takiej sytuacji wystarczy przetrzeć bejcowaną powierzchnię suchą szmatką.


PRZED ODESŁANIEM NAM REKLAMOWANEGO PRODUKTU PROSIMY O KONTAKT MAILOWY LUB TELEFONICZNY.

NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH.

Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie. Możliwe rozwiązania to: zwrot wszystkich poniesionych przez Kupującego kosztów, wymiana produktu lub inny, zaakceptowany przez obie strony, rodzaj rekompensaty. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji towar zwracany jest Kupującemu na jego koszt.

Przyjmując od Doręczyciela przesyłkę, prosimy obejrzeć opakowanie i zwrócić uwagę na jego stan. W razie stwierdzenia uszkodzeń, należy spisać wraz z Doręczycielem protokół reklamacyjny. Tylko taki dokument jest podstawą do zgłaszania roszczeń wobec firmy świadczącej usługi transportowe.







POLITYKA PRYWATNOŚCI

 Szanując Państwa prywatność oraz obowiązujące przepisy, możemy zapewnić, że wszelkie otrzymane z Serwisu Świstak dane osobowe (nick, imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail itp.) służą nam jedynie do realizacji zamówienia i jego wysyłki. 

Jedyne wiadomości mailowe jakie do Państwa wysyłamy oraz ewentualne rozmowy telefoniczne przez nas inicjowane dotyczą realizowanego zamówienia.

Nie udostępniamy Państwa danych osobom trzecim (z wyłączeniem Firmy, której usługi transportowe Państwo wybrali).

Strona wygenerowana 2016-12-10 21:49:01, 213