(Rejestracja: 2011-05-09, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Dziękuję za zainteresowanie ofertą mojej firmy.    

Zachęcam do przeczytania strony "O mnie".


WARUNKI SPRZEDAŻY

1. Sprzedaż na portalu allegro.pl prowadzona jest przez firmę "HAMI", sprzedaż ma charakter wysyłkowy, ale produkty można odebrać osobiście po wcześniejszym umówieniu mailowym lub telefonicznym. Godziny odbioru do ustalenia po zakupie. W weekendy nie organizuję odbiorów osobistych.

2. Ceny towarów znajdujących na aukcjach i Kup teraz są podane w złotych polskich i są cenami brutto.

Nie wystawiam faktur VAT, a paragony do każdej transakcji.

Rachunek na życzenie klienta.


3. Ceny kosztów wysyłki i pakowania są podane w złotych polskich również są cenami brutto. Na koszty wysyłki składają się cząstkowe opłaty transportowe, opakowaniowe i eksploatacyjne. Koszt wysyłki zawsze widnieje na paragonie lub rachunku.

4. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone, przesyłki pocztowe - tylko na wyraźną prośbę użytkownika.

5. Opcja "OSTROŻNIE SZKŁO" jest bez dopłat w firmie kurierskiej UPS, z której korzystamy.

6. Realizacja zakupów, wysyłki pocztowe

a) wpłaty weekend, poniedziałek, wtorek - wysyłka w środę

b) wpłaty środa, czwartek - wysyłka w piątek

c) wpłaty piątek - wysyłka w poniedziałek

 

Wysyłki kurierskie realizowane są praktycznie codziennie, za wyjątkiem weekendów.

Jeśli klient życzy sobie dostawy kurierem na sobotę - musi dopłacić + 50% kosztów wysyłki (ceny według regulaminu usług kurierskich), informację o takiej wysyłce muszę mieć najpóźniej w czwartek, aby przygotować dokumenty przewozowe.

Powyższe terminy wysyłek nie mają zastosowania w okresach przedświątecznych.


SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ORAZ ICH REALIZACJA

1. Opcja Kup Teraz jest wiążąca prawnie, na wpłatę czekam 7-8 dni, na decyzję o przesyłce pobraniowej max. 24h od zakupu. Za niewywiązanie się z transakcji występuję o zwrot prowizji do serwisu allegro.pl co doprowadzi do przyznania ostrzeżenia dla kupującego. Po trzech ostrzeżeniach od trzech różnych osób sprzedających - konto zostaje zawieszone.

2. Dokładam wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia umieszczone na aukcjach były zgodne z rzeczywistością. Nie ponoszę jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów towarów lub ich zmianę przez producenta. Kolor towarów może wynikać z różnych ustawień monitora, oraz ze sposobu dokonywania zdjęć. Zawsze warto zadać dodatkowe pytania przed zakupem.

3. Waga i koszt przesyłki są podane na każdej aukcji. Przy zakupie kilku art. proszę o zsumowanie wagi i dopasowanie jej do kosztów przesyłki. W przypadku błędnego wyliczenia kosztów przez klienta, konieczne jest dokonanie dopłaty. Brak reakcji na konieczność dopłaty skutkuje brakiem realizacji zakupu do momentu uiszczenia pełnej wpłaty.

Sposób dostawy i zapłaty: PŁATNOŚĆ Z GÓRY
 ( PRZELEW NA KONTO )
 
 Poczta PolskaPoczta PolskaKurier UPS 
Waga przesyłkiPrzesyłka ekonomiczna poleconaPrzesyłka priorytetowa poleconaPrzesyłka expresowa 
0,1kg - 0,50kg07,00 zł
09,00 zł22,00 zł 
0,5kg - 1,00kg11,00 zł13,00 zł22,00 zł 
1,00kg - 1,85kg13,00 zł15,00 zł22,00 zł 
1,85kg - 3,00kgtylko kurier ->tylko kurier ->22,00 zł 
3,00kg - 5,00kgtylko kurier ->tylko kurier ->22,00 zł 
5,00kg - 10,00kgtylko kurier ->tylko kurier ->22,00 zł 
           
Sposób dostawy i zapłaty: PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
( POBRANIE )
 
 Poczta PolskaPoczta PolskaKurier UPS 
Waga przesyłkiPaczka ekonomicznaPaczka priorytetowaPrzesyłka expresowa 
0,1kg - 0,50kg18,00 zł20,00 zł
chwilowo niedostępne 
0,5kg - 1,00kg20,00 zł22,00 zł
chwilowo niedostępne 
1,00kg - 1,85kg22,00 zł24,00 złchwilowo niedostępne 
1,85kg - 3,00kg24,00 zł26,00 złchwilowo niedostępne 
3,00kg - 5,00kgtylko kurier ->tylko kurier ->chwilowo niedostępne 
5,00kg - 10,00kgtylko kurier ->tylko kurier ->chwilowo niedostępne 

4. Dane do przelewu: HAMI, Kowalczyka 16/152, 03-193 Warszawa


5. Konto bankowe główne: 

6. W tytule przelewu proszę wpisać jedynie swoje nazwisko, podawanie nicków utrudnia księgowanie i może znacznie wydłużyć proces realizacji. Jeśli nadawca przelewu nie zostanie zidentyfikowany z winy wpłacającego, to przelew zostaje zwrócony i do transakcji wypełniam formularz zwrotu prowizji.

7. Do każdej paczki dołączony jest paragon fiskalny na pełną kwotę zakupu.

Zarówno paragon jak i rachunek określają całkowitą wpłaconą kwotę w rozbiciu na koszty towaru i koszty wysyłki towaru do klienta. Nie ujednolicam kosztów wysyłki w koszt towaru.

Datą wystawienia paragonu/rachunku jest datą wpływu zapłaty lub data wysyłki (w przypadku przesyłek pobraniowych).

8. Jeżeli adres wysyłki jest inny od tego z Allegro proszę o informację w Formularzu Opcji Dostawy, nie ma innej możliwości podania adresu jak Formularz Opcji Dostawy.

9. Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta. Dla stałych klientów oferuję rabaty na przesyłki kurierskie.

10. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, zastrzegam sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta. Jeżeli wystąpi problem z dostępnością towaru dokonam zwrotu wpłaconej kwoty w przeciągu 48h,chyba że klient zdecyduje się na inny produkt w tej samej cenie.


INFORMACJA NA TEMAT ODBIORU PACZKI/LISTU POLECONEGO

W przypadku odebrania uszkodzonej paczki, proszę o spisanie protokołu szkody w obecności dostarczającego przesyłkę i odmówienia jej przyjęcia. Jest to jedyny sposób na dochodzenie odszkodowania. Bez takiego dokumentu nie będzie uznawana reklamacja. Każdy towar jest starannie zabezpieczony do wysyłki, jednakże nie odpowiadam za to co dzieje się z przesyłką podczas transportu drogowego w rękach osób trzecich (Poczta, Kurier).

W przypadku zaginięcia przesyłki przez pocztę, kuriera zgodnie z regulaminem Reklamację składam po upływie 14 dni roboczych od daty nadania przesyłki a poczta, firma kurierska ma na rozpatrzenie reklamacji do ok. 30 dni. Bardzo często Poczta Polska wydłuża ten termin do 45 dni. Po uznaniu reklamacji z tytułu nieotrzymanej przesyłki dokonuję zwrotu całej wpłaty na konto klienta - konieczne podanie nr konta w odpowiedzi na uznaną reklamację lub wysyłam po raz drugi dany produkt - jeśli jest na stanie sklepu.


ZWROTY I REKLAMACJE TOWARU

1. Każdy produkt zakupiony przez KONSUMENTA (konsumentem nie jest firma, osoba prowadząca DG) na naszym koncie w allegro.pl, na zasadach sprzedaży wysyłkowej można zwrócić w ciągu 10 dni od daty zakupu bez podania przyczyny. Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie nosi śladów użycia, nie był kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Dotyczy to również oryginalnego opakowania. Zwracany produkt musi być kompletny. Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oryginał paragonu (kopię rachunku) i odesłać na adres naszej firmy na swój koszt.
Przesyłki na nasz koszt nie będą przyjmowane i będą zwracane do nadawcy!

Podstawa prawna: art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. (Dz. U. z dnia 31. marca 2000r. z uwzględnieniem rozumienia konsumentów wg art. 22 k.c.

Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Naliczone koszty transportu i pakowania (przygotowania przesyłki) nie podlegają zwrotowi. Pieniądze zwracamy przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 14 dni roboczych od dnia uznania roszczenia. W przypadku nie podania nr konta sprawa pozostanie do wyjaśnienia i do momentu uzupełnienia danych przez klienta (pisemnie, mailowo)

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w wypadkach:
a) dotyczących nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania (folii lub plomb gwarancyjnych)
b) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu (np. zamówienie tkaniny na metry, produktu bez danej części)

2. Reklamowany towar musi być w oryginalnym opakowaniu wraz z oryginalnymi dodatkami dostarczonymi wraz z towarem. Do przesyłki należy dołączyć dokument zakupu (paragon lub rachunek), opis problemu i odesłać przesyłką pocztową ekonomiczną, po wcześniejszym zgłoszeniu mailowym lub telefonicznym. W przypadku nie spełnienia powyższych warunków (a w szczególności skorzystania z innej opcji wysyłki towaru) zastrzegam sobie możliwość odesłania produktu bez rozpatrywania zgłoszenia na koszt Klienta.
Rozpatrzenie reklamacji trwa do 14 dni roboczych od dnia dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby naszej firmy. W przypadku reklamacji zwracany jest koszt wysyłki.


POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).



Dane firmy i jednocześnie adres do zwrotów

HAMI Małgorzata Sybura
Kowalczyka 16/152
03-193 Warszawa

NIP: 524-235-14-50
REGON: 142813730
Nr wpisu do Ewidencji działalności gospodarczej: 524818, dokonany przez Zarząd Dzielnicy Warszawa Białołęka 18/02/2011

Strona wygenerowana 2024-05-11 00:07:18, 120