(Rejestracja: 2011-05-09, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Dziękuję za zainteresowanie ofertą mojej firmy.
Zachęcam do przeczytania strony "O mnie".
WARUNKI SPRZEDAŻY
1. Sprzedaż na portalu allegro.pl prowadzona jest przez firmę "HAMI", sprzedaż ma charakter wysyłkowy, ale produkty można odebrać osobiście po wcześniejszym umówieniu mailowym lub telefonicznym. Godziny odbioru do ustalenia po zakupie. W weekendy nie organizuję odbiorów osobistych.
2. Ceny towarów znajdujących na aukcjach i Kup teraz są podane w złotych polskich i są cenami brutto.
Nie wystawiam faktur VAT, a paragony do każdej transakcji.
Rachunek na życzenie klienta.
3. Ceny kosztów wysyłki i pakowania są podane w złotych polskich również są cenami brutto. Na koszty wysyłki składają się cząstkowe opłaty transportowe, opakowaniowe i eksploatacyjne. Koszt wysyłki zawsze widnieje na paragonie lub rachunku.
4. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone, przesyłki pocztowe - tylko na wyraźną prośbę użytkownika.
5. Opcja "OSTROŻNIE SZKŁO" jest bez dopłat w firmie kurierskiej UPS, z której korzystamy.
6. Realizacja zakupów, wysyłki pocztowe
a) wpłaty weekend, poniedziałek, wtorek - wysyłka w środę
b) wpłaty środa, czwartek - wysyłka w piątek
c) wpłaty piątek - wysyłka w poniedziałek
Wysyłki kurierskie realizowane są praktycznie codziennie, za wyjątkiem weekendów.
Jeśli klient życzy sobie dostawy kurierem na sobotę - musi dopłacić + 50% kosztów wysyłki (ceny według regulaminu usług kurierskich), informację o takiej wysyłce muszę mieć najpóźniej w czwartek, aby przygotować dokumenty przewozowe.
Powyższe terminy wysyłek nie mają zastosowania w okresach przedświątecznych.
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ORAZ ICH REALIZACJA
1. Opcja Kup Teraz jest wiążąca prawnie, na wpłatę czekam 7-8 dni, na decyzję o przesyłce pobraniowej max. 24h od zakupu. Za niewywiązanie się z transakcji występuję o zwrot prowizji do serwisu allegro.pl co doprowadzi do przyznania ostrzeżenia dla kupującego. Po trzech ostrzeżeniach od trzech różnych osób sprzedających - konto zostaje zawieszone.
2. Dokładam wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia umieszczone na aukcjach były zgodne z rzeczywistością. Nie ponoszę jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów towarów lub ich zmianę przez producenta. Kolor towarów może wynikać z różnych ustawień monitora, oraz ze sposobu dokonywania zdjęć. Zawsze warto zadać dodatkowe pytania przed zakupem.
3. Waga i koszt przesyłki są podane na każdej aukcji. Przy zakupie kilku art. proszę o zsumowanie wagi i dopasowanie jej do kosztów przesyłki. W przypadku błędnego wyliczenia kosztów przez klienta, konieczne jest dokonanie dopłaty. Brak reakcji na konieczność dopłaty skutkuje brakiem realizacji zakupu do momentu uiszczenia pełnej wpłaty.
Sposób dostawy i zapłaty: PŁATNOŚĆ Z GÓRY ( PRZELEW NA KONTO ) | ||||||||||
Poczta Polska | Poczta Polska | Kurier UPS | ||||||||
Waga przesyłki | Przesyłka ekonomiczna polecona | Przesyłka priorytetowa polecona | Przesyłka expresowa | |||||||
0,1kg - 0,50kg | 07,00 zł | 09,00 zł | 22,00 zł | |||||||
0,5kg - 1,00kg | 11,00 zł | 13,00 zł | 22,00 zł | |||||||
1,00kg - 1,85kg | 13,00 zł | 15,00 zł | 22,00 zł | |||||||
1,85kg - 3,00kg | tylko kurier -> | tylko kurier -> | 22,00 zł | |||||||
3,00kg - 5,00kg | tylko kurier -> | tylko kurier -> | 22,00 zł | |||||||
5,00kg - 10,00kg | tylko kurier -> | tylko kurier -> | 22,00 zł | |||||||
Sposób dostawy i zapłaty: PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE ( POBRANIE ) | ||||||||||
Poczta Polska | Poczta Polska | Kurier UPS | ||||||||
Waga przesyłki | Paczka ekonomiczna | Paczka priorytetowa | Przesyłka expresowa | |||||||
0,1kg - 0,50kg | 18,00 zł | 20,00 zł | chwilowo niedostępne | |||||||
0,5kg - 1,00kg | 20,00 zł | 22,00 zł | chwilowo niedostępne | |||||||
1,00kg - 1,85kg | 22,00 zł | 24,00 zł | chwilowo niedostępne | |||||||
1,85kg - 3,00kg | 24,00 zł | 26,00 zł | chwilowo niedostępne | |||||||
3,00kg - 5,00kg | tylko kurier -> | tylko kurier -> | chwilowo niedostępne | |||||||
5,00kg - 10,00kg | tylko kurier -> | tylko kurier -> | chwilowo niedostępne |
4. Dane do przelewu: HAMI, Kowalczyka 16/152, 03-193 Warszawa
5. Konto bankowe główne:
6. W tytule przelewu proszę wpisać jedynie swoje nazwisko, podawanie nicków utrudnia księgowanie i może znacznie wydłużyć proces realizacji. Jeśli nadawca przelewu nie zostanie zidentyfikowany z winy wpłacającego, to przelew zostaje zwrócony i do transakcji wypełniam formularz zwrotu prowizji.
7. Do każdej paczki dołączony jest paragon fiskalny na pełną kwotę zakupu.
Zarówno paragon jak i rachunek określają całkowitą wpłaconą kwotę w rozbiciu na koszty towaru i koszty wysyłki towaru do klienta. Nie ujednolicam kosztów wysyłki w koszt towaru.
Datą wystawienia paragonu/rachunku jest datą wpływu zapłaty lub data wysyłki (w przypadku przesyłek pobraniowych).
8. Jeżeli adres wysyłki jest inny od tego z Allegro proszę o informację w Formularzu Opcji Dostawy, nie ma innej możliwości podania adresu jak Formularz Opcji Dostawy.
9. Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta. Dla stałych klientów oferuję rabaty na przesyłki kurierskie.
10. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, zastrzegam sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta. Jeżeli wystąpi problem z dostępnością towaru dokonam zwrotu wpłaconej kwoty w przeciągu 48h,chyba że klient zdecyduje się na inny produkt w tej samej cenie.
INFORMACJA NA TEMAT ODBIORU PACZKI/LISTU POLECONEGO
W przypadku odebrania uszkodzonej paczki, proszę o spisanie protokołu szkody w obecności dostarczającego przesyłkę i odmówienia jej przyjęcia. Jest to jedyny sposób na dochodzenie odszkodowania. Bez takiego dokumentu nie będzie uznawana reklamacja. Każdy towar jest starannie zabezpieczony do wysyłki, jednakże nie odpowiadam za to co dzieje się z przesyłką podczas transportu drogowego w rękach osób trzecich (Poczta, Kurier).
W przypadku zaginięcia przesyłki przez pocztę, kuriera zgodnie z regulaminem Reklamację składam po upływie 14 dni roboczych od daty nadania przesyłki a poczta, firma kurierska ma na rozpatrzenie reklamacji do ok. 30 dni. Bardzo często Poczta Polska wydłuża ten termin do 45 dni. Po uznaniu reklamacji z tytułu nieotrzymanej przesyłki dokonuję zwrotu całej wpłaty na konto klienta - konieczne podanie nr konta w odpowiedzi na uznaną reklamację lub wysyłam po raz drugi dany produkt - jeśli jest na stanie sklepu.
ZWROTY I REKLAMACJE TOWARU
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).