(Rejestracja: 2012-11-15, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Proszę pamiętać, że przelew pieniędzy poprzez Pocztę Polską trwa minimalnie 3 dni roboczych, natomiast w sposób elektroniczny ok. 24 godz. roboczych. Paczkę wysyłam najczęściej w 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na koncie jeżeli jest to przesyłka z Polski, natomiast zamówienie i wysłanie przesyłki z Chin trwa zazwyczaj 2-3 dni roboczych, wiąże się to z przygotowaniem produktu, przelewami i dużym przesunięciem czasu. Czas trwania wysyłki z Chin najczęściej w 99%, to priorytetowe ok 2 tygodnie +/-3 dni, natomiast ekonomiczne ok. 2,5 tygodnie czyli 15-19 dni roboczych (są przypadki losowe gdzie przesyłki idą dłużej lub nawet krócej - nie zależy to w ogóle ode mnie tylko firmy pocztowej, więc proszę to zrozumieć).
Proszę nie pytać ile trwa przesyłka, bo informacje zawarte w opisie aukcji są prawdziwe i nie ma potrzeby ponownie na nie odpowiadać.
W razie jeszcze jakiś pytań do których nie ma odpowiedzi na tej stronie i opisie aukcji, proszę pisać na pewno pomogę w miarę możliwości.
xxxxxxxxxxxx
Czas gwarancjny na towar, który jest sprzedawany bezpośrednio u producenta jest podany w opisie zainteresowane aukcji. Po otrzymaniu przesyłki kupujący ma prawo do zwrotu towaru, jeżeli nie spełnia jego oczekiwaniom. Towar należy zwrócić w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki i musi być w stanie takim jaki został wysłany (jest to wystarczający czas aby sprawdzić i odesłać przedmiot). Po tym czasie będzie realizowana gwarancja jeżeli jest (zależy od opisu przedmiotu). Jeżeli ktoś wyśle do nas przesyłkę która posiada ślady użytkowania, niezależnie w jakim terminie, będzie traktowana jak w procedurze naprawy gwarancyjnej i odesłany na nasz koszt lub jeżeli w aukcji nie ma wzmianki o gwarancji zostanie odesłany za pobraniem na koszt wysyłki przedmiotu. W niepewnych sytuacjach proszę o dialog poprzez mail - na pewno dojdziemy do porozumienia.
ZASADY I ZWROT TOWARU PRZY ZAMÓWIENIACH ZAGRANICZNEJ:
Moje aukcje, oferowanych na świstaku produktów z zagranicy, sprowadzają się jedynie do usługi w której jestem zobowiązany, w imieniu kupującego, aby zamawiany towar dotarł do interesanta. Opis przedmiotów na aukcji jest zgodny z tym co proponuje sprzedawca w Chinach, a zdjęcia przedstawiają oferowany przedmiot, lub losowy jeżeli jest to aukcja wieloprzedmiotowa. Zakupiony towar zostaje wysłany od producenta w Chinach, prosto do kupującego.
Przy przesyłkach zagranicznych, jak chyba każdy wie, że możliwa jest kontrola celna (zdarza się to bardzo rzadko przy pojedynczych przesyłkach), jeżeli zajdzie taka sytuacja kupujący jest zobowiązany do opłat związanych z cłem na własny koszt.
W przypadku gdy przedmiot przyjdzie uszkodzony lub jakaś część nie działa, proszę się z nami skontaktować w celu rozwiązania problemu. Kupujący ma prawo do zwrotu przedmiotu w ciągu 10 dni od otrzymania - natomiast decyzję trzeba podjąć w przeciągu 1-3 dni od otrzymania. W celu rezygnacji zakupu, kupujący jest zobowiązany do zwrotu towaru w ciągu 10 dni, na własny koszt na adres z konta allegro z oświadczeniem w którym będzie opisany powód zwrotu i dane osoby kupującej oraz dane do przelewu. Pieniądze zostaną zwrócone na podane konto w ciągu tygodnia od otrzymania przesyłki.
Bardzo ważne jest aby przedmiot był w takim stanie jaki został wysłany, więc zanim ściągniecie folię z LCD czy wyrzucicie woreczek proszę najpierw dokładnie sprawdzić czy wszystko jest OK. Jestem zobowiązany aby przekazać wszystkie potrzebne dane adresowe dotyczące odesłania przedmiotu, jak i poinformować kupującego o sposobie i zasadach takiego zwrotu. Do zwracanego towaru trzeba dodać oświadczenie
W każdej sytuacji proszę się najpierw ze mną skontaktować na mail lub telefon.
ZASADA ZWROTU TOWARU (wysyłka z Polski):
Jeżeli kupujący chce zwrócić zakupiony towar, trzeba go wysłać poleconym lub paczką na mój adres, na własny koszt ( nie odbieram przesyłek pobraniowych, a zwykłe listy mogą zaginąć i wysyłający nie udowodni że ją wysłał). W przesyłce należy podać dane do przelewu, najlepiej na wydrukowanej kartce. Ja po sprawdzeniu, czy przedmiot jest w takim samym stanie jakim go wysłałem, przelewam pieniądze na wskazane konto lub wysyłam pieniądze przez pocztę jak ktoś nie ma konta bankowego.
ZASADY WYSYŁKI DO SERWISU W CELU NAPRAWY GWARANCYJNEJ:
Wszystkie decyzje o wysyłce do serwisu muszą najpierw być potwierdzone przez nas, jeżeli zauważycie państwo jakąś usterkę wady telefonu która podlega gwarancji proszę napisać do nas maila z opisem usterki i koniecznie dołączyć swój login z świstaka i o jaki przedmiot chodzi.
Po naszej zgodzie, klient wysyła do nas na własny koszt (proszę nie wysyłać zwykłym listem - musicie mieć państwo dowód wysłania, nie odbieramy przesyłek pobraniowych - najlepiej proszę wysłać poleconym priorytetem) tylko to co napiszemy w mailu - nie trzeba wysyłać całego kompletu.
Adres do serwisu jest taki jak adres z świstaka który otrzymaliście po dokonaniu zakupu, usuwamy wszystkie usterki i odsyłamy przedmiot w 2-12 dni robocze do państwa. Plomba na śrubce koło baterii w przypadku telefonów, nie może być uszkodzona aby skorzystać z gwarancji serwisowej - jest to bardzo ważne, w innym przypadku naprawa będzie przeprowadzona odpłatnie.
Jeżeli są jakieś rzeczy, braki, które nie podlegają gwarancji, a chcielibyście państwo to poprawić, naprawić - proszę o tym napisać w mailu - podamy orientacyjnie cenę naprawy i będzie to można zrobić w tym samym czasie co naprawa gwarancyjna oszczędzając na wysyłce.
Koniecznie proszę do przesyłki dołączyć oświadczenie które będzie opisywać usterkę, podany będzie login z świstaka i adres do odesłania - bez tych informacji naprawa może się przedłużyć.
JEŻELI KTOŚ NIE ZGADZA SIĘ Z KTÓRYMKOLWIEK WARUNKIEM ZAWARTYM NA TEJ STRONIE I NA STRONIE ZAINTERESOWANEJ AUKCJI - PROSZĘ NIE LICYTOWAĆ NA MOICH AUKCJACH, OSZCZĘDZI TO NERWOWYCH SYTUACJI.
xxx