(Rejestracja: 2012-11-15, Logowanie: Ponad pół roku temu)

KRZYSZTOF BŁASZCZUK, tel. +48669442786, Polska, ul. KOZIN 44, 66-433 LUBISZYN, Lubuskie, skype: KRZYSIEK445566 , 63 2490 1044 0000 4200 8640 3004


Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 STRONA 'O MNIE'
 
 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 

 
28.09.12R - UWAGA - ZE WZGLĘDU NA ŚWIĘTO NARODOWE W CHINACH PRZESYŁKI ZAMÓWIONE W DNIACH 29.09-03.10 LUB KTÓRYCH W TYCH DNIACH WYPADA PRZYGOTOWANIE DO WYSYŁKI, BĘDĄ WYSŁANE PO 4-TYM PAŹDZIERNIKA ODPOWIEDNIO DO CZASU ZAMÓWIENIA I KOLEJKI. 
 
MOŻLIWE SĄ TAKŻE OPÓŹNIENIA ODPOWIEDNIO DO CZASU JAKI JEST PODANY W OPISIE AUKCJI W PÓŹNIEJSZYM DOSTARCZENIU Z TEGO TERMINU.  
 

 
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Witam ! Dziękuję za wejście na tą stronę. Proszę przeczytać poniższy tekst ponieważ zakup na mojej aukcji wiąże się z jego akceptacją!
 
W razie kupienia czegoś na mojej aukcji moje dane i dane konta do przelewu znajdują się w mailu od świstaka potwierdzającym zakup przedmiotu (we wiadomości - na dole pod ramką o zakupie). Jeżeli nie otrzymaliście po zakupie żadnej wiadomości od świstaka, w pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy na swoim koncie na świstaku macie prawidłowo wprowadzony mail, następnie proszę mnie o tym powiadomić - wyślę wszystko co jest potrzebne aby zakończyć transakcję. Jestem uczciwym sprzedawcą, oraz do każdej aukcji podchodzę poważnie i tego oczekuje od moich kontrahentów.
 
 
 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Proszę pamiętać, że przelew pieniędzy poprzez Pocztę Polską trwa minimalnie 3 dni roboczych, natomiast w sposób elektroniczny ok. 24 godz. roboczych. Paczkę wysyłam najczęściej w 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na koncie jeżeli jest to przesyłka z Polski, natomiast zamówienie i wysłanie przesyłki z Chin trwa zazwyczaj 2-3 dni roboczych, wiąże się to z przygotowaniem produktu, przelewami i dużym przesunięciem czasu. Czas trwania wysyłki z Chin najczęściej w 99%, to priorytetowe ok 2 tygodnie +/-3 dni, natomiast ekonomiczne ok. 2,5 tygodnie czyli 15-19 dni roboczych (są przypadki losowe gdzie przesyłki idą dłużej lub nawet krócej - nie zależy to w ogóle ode mnie tylko firmy pocztowej, więc proszę to zrozumieć).  

 

Proszę nie pytać ile trwa przesyłka, bo informacje zawarte w opisie aukcji są prawdziwe i nie ma potrzeby ponownie na nie odpowiadać.

 

 

 W razie jeszcze jakiś pytań do których nie ma odpowiedzi na tej stronie i opisie aukcji, proszę pisać na pewno pomogę w miarę możliwości.

 

xxxxxxxxxxxx 

 
 
Regulamin aukcji - wysyłka z zagranicy
 
  1. Dla towarów sprzedawanych z zagranicy właściciel konta jest pośrednikiem w realizacji sprzedaży wybranego przez klienta towaru.
 
2. Podana cena na aukcji jest sumą kosztu towaru oraz kosztów pośrednictwa za sprwadzenie towaru do interesanta (kupującego).
 
3. Przesyłki wysyłane są na adres kupującego. Użytkownik nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie przesyłki od listonosza lub poczty - kupujący jest zobowiązany do odebrania przesyłki - nieodebranie przesyłki od listonosza lub poczty może wiązać się z utratą towaru i pieniędzy.  
 
4.  Wysyłka towaru, czas na przygotowanie do przesyłki, koszt oraz czas dostarczenia jest opisany w opisie zainteresowanej aukcji. Użytkownik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia poniesione z winy przewoźnika.
 
5. Potwierdzam wysyłkę towaru mailowo w przeciągu 10 dni od WYSYŁKI - w razie gdy przesyłka nie dotarła w terminie opisanym w opisie aukcji, kupujący jest zobowiązany mailowo powiadomić użytkownika o tym fakcie - w innym przypadku użytkownik nie jest zobowiązany do odpisywania na pytania dotyczące dostarczenia zakupionego przedmiotu.
 
6. Opóźnienie przesyłki, nie może być powodem od odstąpienia od zawartej umowy. 
 
7. Kupujący jako importer danego towaru zobowiązany jest do wszelkich opłat celnych (23% ceny towaru i wysyłki). Zdarza się to bardzo rzadko, sprawdzane są losowe przesyłki w określonych czasie. 
 
8. Kupujący przed potwierdzeniem odebrania przesyłki  jest zobowiązany sprawdzić w obecności dostawcy czy nie zawiera uszkodzeń powstałych w skutek transportu, szczególnie jak są widoczne ślady wgnieceń itp. i w razie zniszczeń sporządzić odpowiedni protokół szkody. Jest to podstawą aby uzyskać akceptację reklamacyjną.
 
9.  W przypadku aukcji 'kup teraz' zgodnie z prawem kupujący może zwrócić towar w ciągu 10 dni liczone od dnia otrzymania bez podania przyczyny. Zwracany przedmiot nie może mieć śladów użytkowania (bez rys, z foliami itp) oraz pełny komplet jak został wysłany. Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie (instrukcja zwrotu poniżej w akapicie - główne zasady reklamacji).
 
10. Dowodem zakupu jest numer transakcji i mail potwierdzający zakup. Warunki gwarancji oraz informacje do danej transakcji każdy kupujący otrzymuje w okresie  W do 10 dni od wysyłki towaru. Jeżeli kupujący jest zainteresowany warunkami gwarancji towaru, wysyłamy te informacje mailowo po wyraźnej prośbie kupującego. Jeżeli kupujący dostał przesyłkę, a nie dostał maila z warunkami gwarancji do danego towaru proszę nas o tym powiadomić, wyślemy brakujące dane.
 
11. Czas gwarancji jest podany w opisie aukcji, jeżeli nie ma takiej informacji na stronie opisu danej aukcji czas gwarancji to 3 miesiące na przedmiot i akcesoria. Każda gwarancja jest liczona od daty zakupu przedmiotu na świstaku. Opis przedmiotu na danej aukcji nie można przypisywać do innych aukcji.
 
12. Zakup przedmiotu wiąże się z akceptacją zasad w opisie przedmiotu oraz na stronie 'o mnie' - odpowiednio do akapitu. 
 

 
Główne zasady reklamacji
 

Czas gwarancjny na towar, który jest sprzedawany bezpośrednio u producenta jest podany w opisie zainteresowane aukcji. Po otrzymaniu przesyłki kupujący ma prawo do zwrotu towaru, jeżeli nie spełnia jego oczekiwaniom. Towar należy zwrócić w ciągu 10 dni  od daty otrzymania przesyłki i musi być w stanie takim jaki został wysłany (jest to wystarczający czas aby sprawdzić i odesłać przedmiot). Po tym czasie będzie realizowana gwarancja jeżeli jest (zależy od opisu przedmiotu). Jeżeli ktoś wyśle do nas przesyłkę która posiada ślady użytkowania, niezależnie w jakim terminie, będzie traktowana jak w procedurze naprawy gwarancyjnej i odesłany na nasz koszt lub jeżeli w aukcji nie ma wzmianki o gwarancji zostanie odesłany za pobraniem na koszt wysyłki przedmiotu. W niepewnych sytuacjach proszę o dialog poprzez mail - na pewno dojdziemy do porozumienia.

 

 

 

ZASADY I ZWROT TOWARU PRZY ZAMÓWIENIACH ZAGRANICZNEJ:

 

Moje aukcje, oferowanych na świstaku produktów z zagranicy, sprowadzają się jedynie do usługi w której jestem zobowiązany, w imieniu kupującego, aby zamawiany towar dotarł do interesanta. Opis przedmiotów na aukcji jest zgodny z tym co proponuje sprzedawca w Chinach, a zdjęcia przedstawiają oferowany przedmiot, lub losowy jeżeli jest to aukcja wieloprzedmiotowa. Zakupiony towar zostaje wysłany od producenta w Chinach, prosto do kupującego. 

 

 Przy przesyłkach zagranicznych, jak chyba każdy wie, że możliwa jest kontrola celna (zdarza się to bardzo rzadko przy pojedynczych przesyłkach), jeżeli zajdzie taka sytuacja kupujący jest zobowiązany do opłat związanych z cłem na własny koszt.

 

W przypadku gdy przedmiot przyjdzie uszkodzony lub jakaś część nie działa, proszę się z nami skontaktować  w celu rozwiązania problemu. Kupujący ma prawo do zwrotu przedmiotu w ciągu 10 dni od otrzymania - natomiast decyzję trzeba podjąć w przeciągu 1-3 dni od otrzymania. W celu rezygnacji zakupu, kupujący jest zobowiązany do zwrotu towaru w ciągu 10 dni, na własny koszt na adres z konta allegro z oświadczeniem w którym będzie opisany powód zwrotu i dane osoby kupującej oraz dane do przelewu. Pieniądze zostaną zwrócone na podane konto w ciągu tygodnia od otrzymania przesyłki.  

 

Bardzo ważne jest aby przedmiot był w takim stanie jaki został wysłany, więc zanim ściągniecie folię z LCD czy wyrzucicie woreczek proszę najpierw dokładnie sprawdzić czy wszystko jest OK. Jestem zobowiązany aby przekazać wszystkie potrzebne dane adresowe dotyczące odesłania przedmiotu, jak i poinformować kupującego o sposobie i zasadach takiego zwrotu. Do zwracanego towaru trzeba dodać oświadczenie 

 

W każdej sytuacji proszę się najpierw ze mną skontaktować na mail  lub telefon. 

 

 

 

 

 

ZASADA ZWROTU TOWARU (wysyłka z Polski):

 

Jeżeli kupujący chce zwrócić zakupiony towar, trzeba go wysłać poleconym lub paczką na mój adres, na własny koszt ( nie odbieram przesyłek pobraniowych, a zwykłe listy mogą zaginąć i wysyłający nie udowodni że ją wysłał). W przesyłce należy podać dane do przelewu, najlepiej na wydrukowanej kartce. Ja po sprawdzeniu, czy przedmiot jest w takim samym stanie jakim go wysłałem, przelewam pieniądze na wskazane konto lub wysyłam pieniądze przez pocztę jak ktoś nie ma konta bankowego.

 

 

 

 

 

ZASADY WYSYŁKI DO SERWISU W CELU NAPRAWY GWARANCYJNEJ:  

 

Wszystkie decyzje o wysyłce do serwisu muszą najpierw być potwierdzone przez nas, jeżeli zauważycie państwo jakąś usterkę wady telefonu która podlega gwarancji proszę napisać do nas maila z opisem usterki i koniecznie dołączyć swój login z świstaka i o jaki przedmiot chodzi.

 

Po naszej zgodzie, klient wysyła do nas na własny koszt (proszę nie wysyłać zwykłym listem - musicie mieć państwo dowód wysłania, nie odbieramy  przesyłek pobraniowych - najlepiej proszę wysłać poleconym priorytetem) tylko to co napiszemy w mailu - nie trzeba wysyłać całego kompletu.

 

 Adres do serwisu jest taki jak adres z świstaka który otrzymaliście po dokonaniu zakupu, usuwamy wszystkie usterki i odsyłamy przedmiot w 2-12 dni robocze do państwa. Plomba na śrubce koło baterii w przypadku telefonów, nie może być uszkodzona aby skorzystać z gwarancji serwisowej - jest to bardzo ważne, w innym przypadku naprawa będzie przeprowadzona odpłatnie.

Jeżeli są jakieś rzeczy, braki, które nie podlegają gwarancji, a chcielibyście państwo to poprawić, naprawić - proszę o tym napisać w mailu - podamy orientacyjnie cenę naprawy i będzie to można zrobić w tym samym czasie co naprawa gwarancyjna oszczędzając na wysyłce.

Koniecznie proszę do przesyłki dołączyć oświadczenie które będzie opisywać usterkę, podany będzie login z świstaka i adres do odesłania - bez tych informacji naprawa może się przedłużyć.
 

 

 

 


 

 

 

JEŻELI KTOŚ NIE ZGADZA SIĘ Z KTÓRYMKOLWIEK WARUNKIEM ZAWARTYM NA TEJ STRONIE I NA STRONIE ZAINTERESOWANEJ AUKCJI - PROSZĘ NIE LICYTOWAĆ NA MOICH AUKCJACH, OSZCZĘDZI TO NERWOWYCH SYTUACJI.

 

 

 

xxx


Strona wygenerowana 2016-12-04 21:50:28, 213