Jesteś tutaj › Profil użytkownika KA_MAR › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-08-25, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witamy na stronie firmy:

KA-MAR Kaźmierczak Mariusz

ul. Gwiaździsta 7/110

66-400 Gorzów Wlkp.

NIP:5992663018

e-mail: mkazmierczak340@gmail.com

tel: 531381796

 

 


REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny:

- 12:00 są realizowane tego samego dnia, przy wyborze opcji dostawy - kurier;

- 16:00 są realizowane tego samego dnia, przy wyborze opcji dostawy - paczka pocztowa.

 


WYSYŁKA I ZAPŁATA


W przypadku wpłaty na konto bankowe prosimy o podanie w tytule przelewu nick z Allegro.
Koszt dostarczenia zamówionego towaru pokrywa klient. Koszt należy doliczyć do kosztów zamówionego towaru.
Towary wysyłamy Pocztą Polską lub kurierem.
Informacje dotyczące kosztów wysyłki, znajdują się na aukcji.
Klient wybiera formę uregulowania należności: za pobraniem lub przedpłatą na rachunek.
Numer rachunku bankowego do przedpłaty, zostanie przesłany na adres mailowy klienta automatycznie po dokonaniu zakupu (w zakładce - informacje od sprzedającego).
Realizacja zamówienia z opcją przedpłaty odbywa się po zaksięgowaniu wpływu na konto.

   

ZWROTY


W ciągu 10 dni od daty otrzymania paczki masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest przesłanie paczki na koszt kupującego, po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami telefonicznie bądź mailowo.
Po otrzymaniu przesyłki pieniądze wpłacamy na konto klienta. Oczywiście towar nie może być wcześniej używany! Każdy towar posiada oryginalne opakowanie, w którym musi on być odesłany. Prosimy paczki zwrotne pakować tak, aby nie uszkodzić oryginalnego opakowania.

Paczka zwrotna powinna zawierać następujące informacje:
- nick z allegro
- zwrot czy wymiana ( powód i szczegóły wymiany)
- adres do wysyłki w przypadku wymiany
- nr konta w przypadku zwrotu
Do paczki należy dołączyć dowód zakupu (np.paragon lub faktura)
W razie kłopotu prosimy o kontakt.

 


WYMIANA


Jeśli rozmiar jest niewłaściwy można go wymienić, na inny rozmiar dostępny w naszym magazynie. W tym celu należy się skontaktować z nami telefonicznie lub mailowo. Koszty przesyłki ponosi kupujący.

 


GWARANCJA/REKLAMACJA


Sprzedawany towar jest nowy i udzielamy na niego gwarancji na 12 miesięcy pod warunkiem jego właściwego użytkowania. Jest ona udzielana na podstawie dowodu zakupu (np. oryginalnego paragonu lub faktury VAT).
Należy przesłać do nas buty z informacją na piśmie o przyczynach reklamacji, oraz wszystkie dane, jak w przypadku zwrotu.  Reklamowane buty ocenia dyplomowany rzeczoznawca, który wydaje opinię w terminie 14 dni. Zgodnie z prawem konsumenckim, jeśli reklamacja jest zasadna, następuje wymiana towaru na nowy lub naprawa, chyba, że to jest niemożliwe (np. w przypadku braku danego rozmiaru na magazynie) i tylko w takim przypadku następuje zwrot pieniędzy.

Gwarancji nie podlegają:
- wady wynikłe z użytkowania obuwia niezgodnie z przeznaczeniem,
- naturalne zużywania się materiałów,
- celowe uszkodzenia bądź braku konserwacji.


Strona wygenerowana 2016-12-09 15:01:03, 213