(Rejestracja: 2013-03-19, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 5,0 | Od kupujących: | 1 |
Towar: | 5,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 5,0 | Zobacz szczegółowe dane |
DANE FIRMY
KASTOM
Braszowice 77 ; 57-200 Ząbkowice Ślaskie
woj. Dolnośląskie
NIP : 887-170-90-71
REGON : 022105733
NR RACHUNKU
IDEA BANK : 88 1950 0001 2006 0484 2835 0002
ODDZIAŁ KŁODZKO
UL. Objazdowa 7
57-300 Kłodzko
woj. Dolnośląskie
TEL: 884-310-245
E-mail: [email protected] lub [email protected]
Gadu-Gadu: 44000578
Jako Producent KASTOM dostarczamy naszym klientom,
oprócz gotowych wyrobów, półprodukty i surowce
potrzebne do wytworzenia świec i produkcji zniczy.
W NASZEJ OFERCIE
.
Przy odbiorze własnym nie ponoszą Państwo kosztów dostawy.
Odbiór jest możliwy od poniedziałku do soboty od godziny 6-18,
po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z nami 884-310-245 bądź e-mailowo.
PRZED ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA ZAPOZNAJ SIĘ Z PONIŻSZYM REGULAMINEM.
Wzięcie udziału w naszych aukcjach oznacza akceptację niniejszego Regulaminu aukcji.
REGULAMIN AUKCJI
1. FIRMA KASTOM jest legalnie działającą firmą z siedzibą w Braszowicach, posiadającą nr NIP 8871709071 i REGON 022105733.
2. KASTOM prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem serwisu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz za granicę.
3. Każdy produkt wystawiony na aukcji zawiera opis, cenę jednostkową oraz koszt dostawy.
4. Ze względu na bezpieczeństwo transakcji, w przypadku wyboru kolorów/wzorów produktu,
zmiany adresu wysyłki, formy płatności, wystawienia faktury VAT i innych wiadomości, obowiązkowe jest wypełnienie
Formularza dostawy lub przesłanie informacji poprzez Zadaj pytanie Sprzedającemu.
5. W przypadku zakupu na aukcji, na której należy wybrać wzór produktu ? prosimy taką informację podać w Formularzu dostawy.
Brak wiadomości powoduje wstrzymanie wysyłki produktu.
6. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA
7. W tytule przelewu prosimy koniecznie wpisać nick. Brak tej informacji może utrudnić identyfikację Kupującego
i znacznie wydłużyć czas wysyłki.
8. Na wpłatę czekamy do 7 dni i wysyłamy przypomnienie drogą e-mail. W przypadku braku reakcji zgłaszamy do serwisu
o zwrot prowizji i wystawiamy odpowiedni komentarz. Zakupiony produkt wraca na aukcję, gdzie może zostać zakupiony przez innego Klienta.
9. Nie potwierdzamy mailowo każdego wpływu na nasze konto ? postanowiliśmy przeznaczyć ten czas na
możliwie najszybszą realizację zamówień.
10. Wysyłka produktów odbywa się dopiero po uregulowaniu pełnych kosztów produktu(ów)
oraz przesyłki zgodnych z opisem aukcji.
11. Przesyłki nadawane są zazwyczaj w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
W niektórych przypadkach (np. okresy przedświąteczne) czas ten może wydłużyć się o kilka dni.
Nie wysyłamy paczek w soboty i niedziele.
12. O terminie nadawania przesyłek decyduje kolejność wpłat na koncie. Wszyscy Kupujący są dla nas ważni,
dlatego prosimy nie wymuszać na nas priorytetowego traktowania i natychmiastowej wysyłki zamówionych towarów.
13. Przy odbiorze przesyłki wymagane jest sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera lub listonosza.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki prosimy o spisanie protokołu szkody.
14. W przypadku nie odebrania przesyłki w terminie, koszt ponownego wysłania towaru łącznie z opłatą pobraną
za zwrot ponosi Kupujący. Dopiero po jego uregulowaniu może dojść do ponownego nadania przesyłki.
15. Po otrzymaniu przesyłki prosimy o wystawienie komentarza. W zamian odwdzięczymy się tym samym.
16. Zanim zdecydujesz się na wystawienie niepochlebnego komentarza skontaktuj się z nami,
a postaramy się wspólnie rozwiązać problem. Wyznajemy zasadę, że zawsze można dojść do porozumienia.
Wystarczy tylko odrobina dobrej woli.
ZWROTY I REKLAMACJE
17. Kupujący winny jest niezwłocznie (max. w ciągu 48 godzin od odebrania przesyłki) poinformować Sprzedającego
o jakiejkolwiek różnicy między zawartością otrzymanej przesyłki a złożonym zamówieniem
(brak produktu, inne produkty/wzory/kolory itp.).
Po upływie tego terminu Sprzedający uznaje, że Kupujący nie wnosi żadnych zastrzeżeń do stanu otrzymanej przesyłki.
Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać 'zwrot'.
18. Reklamowany towar należy przysłać na własny koszt, po wcześniejszym kontakcie.
19. Nie odbieramy żadnych paczek, odsyłanych za pobraniem.
20. Warunki reklamacji oraz termin jaj realizacji są zgodne z powszechnie obowiązującymi zasadami.
Klient jest na bieżąco informowany o przebiegu postępowania reklamacyjnego.
21. W przypadku zaginięcia przesyłki reklamację możemy zgłosić po upływie 14 dni od daty wysyłki,
a zwrot pieniędzy następuje po jej pozytywnym rozpatrzeniu przez Pocztę Polską
(czas oczekiwania na odpowiedź reklamacyjną wynosi 14 dni) lub kuriera (czas oczekiwania do 90 dni).