(Rejestracja: 2010-10-31, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 5,0 | Od kupujących: | 1 |
Towar: | 5,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 5,0 | Zobacz szczegółowe dane |
IWOMAT
Firma Handlowa "IWOMAT" Iwona Aleksander
ul. Wiejska 20
33-300 Nowy Sącz
Poniedziałek-Piątek
10.00 - 16.00
kom. 606-206-747
NR KONTA:
ING Bank Śląski
NASZE ZASADY :
- Na każdy zakupiony u nas towar wystawiamy paragon lub FAKTURĘ , która stanowi podstawę do roszczeń gwarancyjnych
- Towary wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską UPS Polska Sp. z o.o.,
- Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto.
- Przesyłki pobraniowe wysyłamy do 48 H od licytacji i potwierdzenia zakupu
- Komentarze jako sprzedający wystawiamy w drugiej kolejności, po otrzymaniu komentarza
od kupującego, który jest dla nas sygnałem, że towar dotarł do odbiorcy.
Zakupiony towar podlega możliwości zwrotu lub wymiany do 10 dni roboczych od daty zakupu pod warunkiem, towar jest nieuszkodzony, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu za okazaniem dowodu zakupu. Przy zwrocie całości towaru prosimy załączyć oryginał faktury lub paragonu, przy częściowym zwrocie kserokopię paragonu lub faktury. Brak dokumentu zakupu uniemożliwia zwrot lub wymianę towarów. KOSZT ZWROTU PRZESYŁKI POKRYWA KUPUJĄCY
KWOTĘ ODDAJEMY NA PODANE KONTO ODLICZAJĄC KOSZTY SPRZEDAWCY OD KWOTY SPRZEDAŻY (są to koszty związane z wystawieniem i sprzedażą przedmiotów na www.swistak.pl + koszty pakowania)
W razie wystąpienia podczas eksploatacji wad fabrycznych zakupionego towaru z naszych aukcji w okresie gwarancji, należy reklamację zgłosić do nas w formie pisemnej. W zależności od indywidualnych postanowień producentów towar zostanie wymieniony lub będzie skierowany serwis producenta do domu klienta. Nabywca traci gwarancję w razie wszelkich prób napraw podejmowanych przez nieupoważnione osoby fizyczne lub firmy.
Podstawą uwzględnienia reklamacji jest dowód zakupu (faktura)