Jesteś tutaj › Profil użytkownika Iwomat › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2010-10-31, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 1 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 1
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






IWOMAT

 

Jesteśmy sklepem oferującym materiały instalacyjne armaturę i technikę sanitarną , klimatyzacyjną wentylacyjną. Działalność rozpoczęliśmy w roku 2010. Zajmujemy się  sprzedażą naszego asortymentu na www.swistak.pl
 

 



[email protected]


 

Firma Handlowa "IWOMAT" Iwona Aleksander
ul. Wiejska 20
33-300 Nowy Sącz


Poniedziałek-Piątek
10.00 - 16.00


kom. 606-206-747


NR KONTA:
ING Bank Śląski

43 1050 1722 1000 0090 7496 6186


NASZE ZASADY :


- Na każdy zakupiony u nas towar wystawiamy paragon lub FAKTURĘ , która stanowi podstawę do roszczeń gwarancyjnych

 

- Towary wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską UPS Polska Sp. z o.o.,

 

 

- Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto.

 

- Przesyłki pobraniowe wysyłamy do 48 H od licytacji i potwierdzenia zakupu


- Komentarze jako sprzedający wystawiamy w drugiej kolejności, po otrzymaniu komentarza
od kupującego, który jest dla nas sygnałem, że towar dotarł do odbiorcy.

 

Zakupiony towar podlega możliwości zwrotu lub wymiany do 10 dni roboczych od daty zakupu pod warunkiem, towar jest nieuszkodzony, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu za okazaniem dowodu zakupu. Przy zwrocie całości towaru prosimy załączyć oryginał faktury lub paragonu, przy częściowym zwrocie kserokopię paragonu lub faktury. Brak dokumentu zakupu uniemożliwia zwrot lub wymianę towarów. KOSZT ZWROTU PRZESYŁKI POKRYWA KUPUJĄCY 
KWOTĘ ODDAJEMY NA PODANE KONTO ODLICZAJĄC KOSZTY SPRZEDAWCY OD KWOTY SPRZEDAŻY (są to koszty związane z wystawieniem i sprzedażą przedmiotów na www.swistak.pl + koszty pakowania)



 

W razie wystąpienia podczas eksploatacji wad fabrycznych zakupionego towaru z naszych aukcji w okresie gwarancji, należy reklamację  zgłosić do nas w formie pisemnej. W zależności od indywidualnych postanowień producentów towar zostanie wymieniony lub będzie skierowany serwis producenta do domu klienta. Nabywca traci gwarancję w razie wszelkich prób napraw podejmowanych przez nieupoważnione osoby fizyczne lub firmy.
  Podstawą uwzględnienia reklamacji jest dowód zakupu (faktura)


Strona wygenerowana 2024-03-29 15:34:46, 120