(Rejestracja: 2011-05-08, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

 

 

 

Na innym znanym portalu aukcyjnym jesteśmy pod loginem "J4YsoN".

 

Kupujący, który dokonał zakupu na naszych aukcjach internetowych, oświadcza, iż zapoznał się z poniższym regulaminem i go akcetpuje.



Jesteśmy legalnie działająca firmą zajmującą się sprzedażą internetową odzieży oraz obuwia importowanego z Francji i Włoch.
W naszej ofercie posiadamy modne, stylowe oraz bardzo dobre gatunkowo towary.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym regulaminem.

 


I. Dane firmy

F.H.U. Jayson
NIP: 953-254-24-85
REGON: 340819811
z wpisem do ewidencji działalności gospodarczych nr 112530

 

II. Płatność i wysyłka

 

  1. Na wpłatę czekamy 7 dni od daty zakupu przedmiotu - po tym czasie zwracamy się o zwrot prowizji i wystawiamy negatywny komentarz.
  2. Dane potrzebne do wpłaty Kupujący otrzymuję zaraz po wygranej aukcji od serwisu Świstak.pl.
  3. W tytule przelewu prosimy o podanie jedynie loginu ze Świstak.pl + nr aukcji.
  4. Z reguły nie wysyłamy paczek za pobraniem, jednak możemy zrobić wyjątek po wcześniejszym kontakcie z nami (najpierw się pytasz - potem kupujesz).
  5. Paczki wysyłane są Pocztą Polską lub kurierem DHL (w zależności od wyboru Klienta).
  6. Koszt wysyłki podany jest na każdej aukcji i nie podlega negocjacjom.
  7. Kupując na kilku naszych aukcjach za przesyłkę płacisz zawsze tylko raz.
  8. Paczki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku do godz. 14:00.
  9. Przelewy, które dotrą po 14:00 będą realizowane od następnego dnia roboczego.
  10. Paczek nie wysyłamy w weekendy oraz święta.
  11. Paczki wysyłamy zazwyczaj do 48h (zazwyczaj dużo szybciej) od chwili wpłynięcia pieniędzy na nasze konto bankowe.

 

III. Ogólne postanowienia

 

  1. Wszystkie wymiary podane w opisie danego przedmiotu są długościami przybliżonymi i nie są podstawą do zwrotu, wymiany lub reklamacji.
    Nie mierzymy każdej sztuki obuwia z osobna, dane są podawane na podstawie wybranej jednej pary
      (np. para 36 może się różnić od innej pary 36 o 0,5 cm)
  2. W celu dokładnego dopasowania obuwia, na dole prezentujemy instrukcję, w jaki sposób wymierzyć stopę i adekwatnie dopasować rozmiar.
  3. Nie ma odwołania od opcji 'Kup Teraz!', jest to umowa cywilno-prawna kupna sprzedaży, gdzie kupujący jest zobowiązany uiścić należność
    w terminie 7 dni.

IV. Cennik wysyłek

    Odzież:
     1szt - 5,50zł list polecony ekonomiczny, 6,50 zł list polecony priorytetowy
     2szt - 8,50 list polecony ekonomiczny, 10zł list polecony priorytetowy
     Przy zakupie wiekszej ilości odzieży - koszt wysyłki TYLKO KURIEREM - 18zł!!

   Obuwie:1 karton - 12zł paczka ekonomiczna, 14zł paczka priorytetowa
   Zakup powyzej 1 kartonu lub wiekszej liczby naszych przedmiotów wysyłka TYLKO KURIEREM!!

                             Niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów - KURIER zawsze 18zł!!! 


V. Wymiana

 

  1. Istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru w opcji 'Kup Teraz!' jedynie po wcześniejszym mailowym kontakcie od razu po otrzymaniu przesyłki.
  2. Wymiana obuwia jest możliwa jedynie na inny rozmiar z tego samego modelu (w różnych kolorach)- bardzo prosimy o tym pamiętać.
  3. Przekroczenie terminu będzie podstawą nieuwzględnienia jakiejkolwiek wymiany.
  4. Prosimy pamiętać aby wiadomości e-mail wysyłać z wiarygodnych skrzynek mailowych - najlepiej z potwierdzeniem odbioru - nie odpowiadamy za maile wysyłane z darmowych skrzynek pocztowych takich jak: wp.pl, onet.pl, interia.pl itp., które bardzo często nie docierają do adresata.
  5. Na e-maile staramy się odpowiadać w ciągu 12h.
  6. Nie odbieramy żadnych paczek za pobraniem, oraz paczek które nie zostały wcześniej uzgodnione z nami. Każda taka paczka zostanie odesłana
    i zwrócona na koszt nadawca, a wymiana nie zostanie w ogóle uwzględniona.
  7. Obuwie do wymiany przyjmujemy jedynie w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu, owiniętym w papier do pakowania.
  8. Koszty wysyłek podczas wymiany pokrywa Kupujący, w związku z powyższym do paczki prosimy dodać opłatę taką, jaka była pobrana podczas
    pierwszej wysyłki.
  9. Procedura wymiany dotyczy towarów będących w nienaruszonym stanie, tzn. towar nie może nosić sładów użytkowania, musi zawierać
    wszystkie elementy takie jak: ozdoby, metki, naklejki, prawdiła, wypełniacze, bibułki wewnątrz kartonu, bibułki ochronne itp. itd.
  10. Wszystkie paczki oraz listy zawierające wymieniany towar muszą być nadane na Poczcie Polskiej jako przesyłki REJESTRTOWANE!!
    Są to List POLECONY lub Paczka rejestrowana!! Wysyłając zwykłym listem, przesyłki mogą nigdy nie dotrzeć do Nas i w takich przypadkach nie mamy
    obowiązku zwroty kosztów zwracanego/wymienianego lub reklamowanego towaru!! Klient ZAWSZE musi mieć potwierdzenie nadania przesyłki do NAS!!!

    Niedostosowanie się do powyższych zaleceń, będzie podstawą do nieuwzględnienia wymiany.

 

VI. Reklamacje

 

  1. Reklamacji podlega wyłącznie towar, który jest niezgodny z umową kupna-sprzedaży.
  2. Reklamacji nie podlegają:
    - naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki),
    - uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rozdarcia, rozklejenia),
    - uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy,
    - uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania i konserwacji,
    - wygoda obuwia,
    - odbarwienia na zewnątrz i w środku,
    - przemoczenia obuwia,
    - uszkodzenia elementów ozdobnych oraz suwaków,
    - wady jawne widoczne w momencie otrzymania przesyłki a nie zgłoszone niezwłocznie po ich stwierdzeniu.
  3. Reklamacje mogą zostać przyjęte jedynie dla przedmitów kupionych w opcji 'Kup Teraz!'.
  4. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów, które wynikają z różnicy w ustawieniach parametrów monitora Kupującego, a w szczególności
    w róznicy w nasyceniu barw i odcieni, nie stanowią podstawy do reklamacji, zwrotów lub wymiany.
    Nie mamy wpływu na indywidualne ustawienia monitorów klientów.
  5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w pierwszej kolejności wymieniamy towar na nową parę z tego samego modelu (może być w innym kolorze) lub na inny model wybrany przez klienta (w przypadku wyższej kwoty towaru - za dopłatą klienta).
  6. Wszystkie paczki oraz listy zawierające reklamowany towar muszą być nadane na Poczcie Polskiej jako przesyłki REJESTRTOWANE!! Są to List POLECONY lub Paczka rejestrowana!! Wysyłając zwykłym listem, przesyłki mogą nigdy nie dotrzeć do Nas i w takich przypadkach nie mamyobowiązku zwroty kosztów zwracanego/wymienianego lub reklamowanego towaru!! Klient ZAWSZE musi mieć potwierdzenie nadania przesyłki do NAS!!!

 

VII. Zwrot

 

  1. Zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży musi nastąpić w dniu otrzymania przesyłki, tak aby łączny czas od zakupu,
    otrzymania przesyłki, zgłoszenia chęci zwrotu oraz odesłania paczki nie przekroczył ustawowych 10 dni.
  2. Przekroczenie terminu będzie podstawą nieuwzględnienia odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.
  3. Prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży dotyczy jedynie przedmiotów zakupionych w opcji 'Kup Teraz!'.
  4. Towar musi być odesłany w stanie nienaruszonym (nie może nosić sładów użytkowania, musi posiadać wszystkie metki, naklejki, bibułki,
    oryginalny kartonik - nie posklejany taśmą itp.)
  5. Zwrotom nie podlegają przedmioty zakupione w drodze licytacji!
  6. Nie odbieramy żadnych paczek za pobraniem, oraz paczek które nie zostały wcześniej uzgodnione z nami.
  7. Obuwie do wymiany przyjmujemy jedynie w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu, owiniętym w papier do pakowania.
  8. Koszt wysyłki podczas zwrotu pokrywa Kupujący.
  9. Wszystkie paczki oraz listy zawierające zwracany towar muszą być nadane na Poczcie Polskiej jako przesyłki REJESTRTOWANE!! Są to List POLECONY lub Paczka rejestrowana!! Wysyłając zwykłym listem, przesyłki mogą nigdy nie dotrzeć do Nas i w takich przypadkach nie mamyobowiązku zwroty kosztów zwracanego/wymienianego lub reklamowanego towaru!! Klient ZAWSZE musi mieć potwierdzenie nadania przesyłki do NAS!!!

    Niedostosowanie się do powyższych zaleceń, będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu.

 

VIII. Zaginione paczki

 

  1. Wszystkie paczki staramy się wysyłać na bieżąco.
  2. Nie odpowiadamy za Pocztę Polską i wynikłe z jej działania problemy.
  3. Jeśli paczka nie dotrze do Państwa w terminie 14 dni roboczych, prosimy o kontakt, wtedy podejmujemy działania.
  4. Reklamacje na Poczcie Polskiej składamy po terminie 14 dni roboczych od daty nadania + 6 dni roboczych na zwrot do nas (łącznie 20 dni roboczych - po tym terminie składana jest reklamacja).
  5. Poczta Polska na rozpatrzenie reklamacji ma 30 dni roboczych.
  6. Dopiero po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez Pocztę Polską (zwrot wartości towaru), wysyłana jest kolejna paczka z towarem, lub zwracane są koszty towaru.




    IX.Prawidłowy pomiar długości stopy

 

Zapraszamy do zakupów!   


Strona wygenerowana 2016-12-04 03:29:24, 213