Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-07-15, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






O sprzedającym
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych

Konta bankowe
Numer62 1090 1304 0000 0001 1272 4325
BankBZWBK
DaneFERRO-MET Jesionowscy Sp. Jawna, ul. Kilińskiego 90, 90-12 Łódź

TYTUŁ PRZELEWU
W tytule przelewu należy umieścić SWÓJ LOGIN

DZIAŁ SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
PRACUJE W DNI ROBOCZE* od 9 do 17
*nie licząc sobót,  niedziel, świąt i urlopów
preferowany kontakt: ferromet@ferromet.eu
E-mailWyślij wiadomość
Tel. stac.tel: 42 239 79 45
Tel. stac.fax: 42 674 41 62
Tel.kom.508 344 744
Gadu-Gadugg 15681022

NASZ ADRES

FERRO-MET JESIONOWSCY SP JAWNA

ul. Kilińskiego 90, 90-012 Łódź,

NIP 725 -11-75-249

Czynna:

Pn-Pt: 8-18

Sob: 9-13

MAPKA


CENNIK WYSYŁEK

 

Za dostarczenie przesyłki do Państwa po jej nadaniu, jest odpowiedzialna poczta lub kurier. Nie odpowiadamy za terminy dostarczania przesyłek.

Kupując kilka przedmiotów, proszę poczekać na informację dotyczącą wagi zakupionych przedmiotów. 

WYSYŁKA KURIEREM  SIÓDEMKA
Przedpłata na konto - od 1 go 10 kg - 15 zł
Przedpłata na konto - od 10,1 go 30 kg - 16 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze - od 1 do 10 kg - 20 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze - od 10,1 do 30 kg - 21 zł
Wszystkie przesyłki pobraniowe są ubezpieczone.
U-B-E-Z-P-I-E-C-Z-E-N-I-E paczki siódemka przy przedpłacie na kotno - 1 zł
Informacja o przesyłce na SMS - 4 zł
Informacja o przesyłce na E-MAIL - 3 zł
Gwarant do godziny 8 rano - 160 zł
Gwarant do godziny 9 rano - 150 zł
Gwarant do godziny 10 rano - 75 zł
W godzinach 11-17 - 26 zł
W godzinach 18-22 - 38 zł
W godzinach 23- 8 - 75 zł
 
 
WYSYŁKA DRZWI WYŁĄCZNIE KURIEREM DHL
Przedpłata na konto 150 zł
Za pobraniem 200 zł
Kurier musi być wezwany dzień roboczy wcześniej do godziny 13
 
PRZESYŁKA ZA POŚREDNICTWEM POCZTY POLSKIEJ:
Przedpłata na konto:
- przesyłka ekonomiczna gabaryt A
do 1 kg - 9,50 zł
od 1 kg do 2 kg - 11 zł
od 2 kg do 5 kg - 13 zł

- przesyłka priorytetowa gabaryt A
do 1 kg - 11 zł
od 1 kg do 2 kg - 13 zł
od 2 kg do 5 kg - 14,50 zł

Przesyłka pobraniowa - płatne przy odbiorze:
- priorytet gabaryt A
do 0,5 kg - 13,50 zł
od 0,5 do 1 kg - 15,50 zł
od 1 kg do 2 kg - 17 zł
od 2 kg do 5 kg - 19 zł
 
Cennik przesyłek listem poleconym priorytet indywidualnie na każdej aukcji.

SPOSOBY PŁATNOŚCI
PRZEDPŁATA NA KONTO:
dokonują Państwo przedpłaty za produkt+ koszty wysyłki
- zwykły przelew lub
 
 

PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM: 

płacą Państwo kurierowi lub listonoszowi za produkt+ koszty wysyłki przy jego odbiorze 

 

PŁATNOŚĆ PRZY DOBIORZE: 

płacą Państwo za wyłącznie produkt przy odbieraniu go w naszej firmie

-płatność kartą od 20 zł 


FORMY WYSYŁKI
- przedpłata na konto
paczka ekonomiczna, priorytet
list polecony priorytet ? jeżeli zostały podane ceny wysyłek
- przesyłka pobraniowa
paczka priorytet
 
- przedpłata na konto
paczka
paczka ubezpieczeniowa + 1zł
- przesyłka pobraniowa
paczka

UPUSTY I GRATISY

SPRAWDŹ ->


NASZ PORADNIK

ZASADY POUFNOŚCI

Wszystkie dane osobowe podane podczas składania zamówienia są bezpiecznie przechowywane i wykorzystywane jedynie w działalności sklepu.

Zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. 133, poz. 833/1997) dane te nie będą udostępniane firmom i osobom trzecim.


 

 
Firma FERRO-MET Jesionowscy Sp. Jawna to jedna z najstarszych istniejących w Polsce firm zajmujących się zabezpieczaniem między innymi     

prywatnych budynków, lokali użytkowych, czy też obiektów firmowych i użyteczności publicznej, takich jak sądy, fabryki, hale handlowe itp.      

Głównym atutem Naszej Firmy jest zarówno projektowanie jak i montaż systemów kontroli dostępu Master-Key, a także elektronicznych      

systemów kontroli czasu i zdarzeń. Firma FERRO-MET prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową zabezpieczeń (zamki, wkładki, drzwi firmy GERDA).      

Posiadamy szereg zezwoleń i certyfikatów zgodności upoważniających Nas do prowadzenia sprzedaży i montażu zabezpieczeń najwyższej klasy, autoryzację wielu firm, będących światowymi liderami w dziedzinie zabezpieczeń: ASSA ABLOY, EVVA, KESO, GERDA, ZIKON, FAB czy SILCA.      

Świadczymy usługi duplikacji kluczy domowych i samochodowych, kodowanie wkładów do wzoru klucza,  oraz zaopatrujemy wiele firm dorabiających klucze,  w niezbędne surowce i sprzęt potrzebny do duplikacji kluczy, produkcji krajowej i zagranicznej.  

 

?WAŻNE! Jeżeli z jakichkolwiek powodów nie akceptujesz naszego regulaminu i terminu nadawania przesyłek NIE KUPUJ.

Kupując u nas akceptujesz regulamin naszych aukcji. Zapoznaj się z nim aby uniknąć nieporozumień. REGULAMIN OBOWIĄZUJE OBIE STRONY TRNSAKCJI.   

 

 
 
 
Prosimy nie denerwować się, jeśli nie wystawimy komentarza zwrotnego od razu. Zrobimy to w późniejszym terminie, gdy zbierze się ich więcej.
   PRZESYŁKA >MONITOROWANIE PACZEK<    
Kupujący pokrywa koszty przesyłki.  Dane podane w 'Transport i płatność' dotyczą  wagi do 1 kg. Kupując więcej przedmiotów, koszty ulegną zmianie. Jeżeli masz wątpliwości, zapytaj.   
NIE POLECAMY tego typu przesyłki, jeżeli mają Państwo umowę o wrzucanie listów poleconych do skrzynki. Nie ma możliwości reklamować przesyłki i istnieje zagrożenie, że ktoś się może zainteresować grubszą przesyłką w skrzynce.
W celu zmniejszenia kosztów wysyłki jest możliwość wysyłki listem poleconym priorytetowym. Jest to wysyłka w kopercie bombelkowej BEZ DODATKOWEGO ZABEZPIECZENIA aby była jak najlżejsza. Tego typu przesyłek nie ma możliwości śledzenia. Firma FERRO-MET NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI za wybór przez Kupującego tej formy wysyłki i ewentualne jej uszkodzenia podczas transportu czy jej zaginięcie. Rozpatrywanie reklamacji w takim przypadku znajdą Państwo w punkcie reklamacje i zwroty.  
 
- do 72 h roboczych - od zaksięgowania wpłaty na koncie firmowym bądź informacji o wyborze opcji POBRANIE   
- wysyłka do godziny 14 (kurier do godziny 13)
Więcej informacji TUTAJ 
Za dostarczenie paczki do Państwa odpowiada poczta lub kurier.   
 
 Wszystkie przedmioty wystawiane na Naszych Aukcjach są NOWE I ORYGINALNE. Nabywamy je bezpośrednio od producentów i dystrybutorów. Wszystkie przedmioty znajdują się na magazynie w naszym sklepie, co tydzień mamy dostawy. TOWAR POD SPECJALNE ZAMÓWIENIE - sprowadzany specjalnie dla Klienta, lub produkowany dopiero po złożeniu przez naszą firmę zamówienia, mają wydłużony czas realizacji - informacje na stronie aukcji.
 WYŁĄCZNIE W GODZINACH OTWARCIA FIRMY
Bardzo prosimy informować nas mailowo o chęci odbioru osobistego aby nie musieli Państwo czekać aż odszukamy Państwa transakcję i naszykujemy towar.   
 Na przelew czekamy do 7 dni roboczych.  Po tym czasie kontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania i finalizacji transakcji.    
W TYTULE PRZELEWU wpisuj zawsze  SWÓJ NICK/LOGIN.    
Na każdy zakupiony przedmiot dostają Państwo od nas dowód zakupu w postaci paragonu. Na życzenie po podaniu danych jest wystawiana FV.
W przypadku braku w towarach kart gwarancyjnych, PODSTAWĄ GWARANCJI JEST DOWÓD ZAKUPU.    
Prosimy informować nas mailow o wyborze tego typu przesyłki. NIE WSKAZANIE FORMY WYSYŁKI POBRANIOWEJ automatycznie oznacza WYSYŁKĘ KURIEREM. 
Jeżeli prosisz o opcję przesyłki pobraniowej zobowiązujesz się ją odebrać i zapłacić za przedmioty przy odbiorze. Jeżeli nie odbierzesz paczki w terminie i do nas wróci będziesz zobowiązany pokryć koszt zwrotu przesyłki do nas. W przypadku poczty polskiej do 1 kg jest to kwota 9,50 zł, do 2 kg - 11 zł, do 5 kg 13 zł. W przypadku kuriera jest to kwota 18 zł. Ponownie nie wyślemy do Ciebie paczki za pobraniem       
   
PROSIMY O WCZEŚNIEJSZY KONTAKT:  ferromet@ferromet.eu 
- na podstawie dowodu zakupu, w przypadku zwrotu, należy nam go odesłać 
 Odesłanie towaru z pismem: POBIERZ ODSTĄPIENIE OD UMOWY
 
Na kopercie należy napisać ZWROT TOWARU
 
1. Masz prawo zwrócić towar:
- w ciągu 10 dni od jego otrzymania NIEUŻYTKOWANY, bez podania przyczyny. Zwracane są wtedy jedynie koszty za towar, koszty wysyłki nie są zwracane

2. Wymiana na nowy:   
- w przypadku wad które przeoczyliśmy lub pomyliliśmy zamówienie - odbywa się na nasz koszt.
- w przypadku wad produkcyjnych, których nie dało się wykryć na pierwszy rzut oka - jest to reklamacja gwarancyjna - dotyczy zwłaszcza towarów zaplombowanych lub na blistrach które muszą być oryginalnie zapakowane 
- reklamacja gwarancyjna odbywa się na koszt Klienta - nie są zwracane koszty wysyłki, Klient nie pokrywa odesłania nowego towaru 
- w przypadku dokonania przez Kupującego złego zamówienia - nie ten rozmiar, kolor itp. - wymiana odbywa się na koszt Kupującego

3. Reklamacja nie będzie uznana, gdy:
- widoczne są ślady użytkowania towaru
- towar jest niekompletny
- Klient nie zastosował się do wymogów producenta i niewłaściwie użytkował produkt np. za słaby samozamykacz do zbyt ciężkich drzwi, smarowanie zamków na których jest informacja by tego nie robić itd.
- Klient chce dokonać zwrotu po upłynięciu terminu 10 dni od otrzymania produktu
- Klient uzna iż jest inny odcień na zdjęciu a inny w rzeczywistości - różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitorów nie są podstawą do reklamacji
- towar został uszkodzony w transporcie a Klient podpisał odebranie przesyłki i tym samym nie zgłosił zastrzeżeń do niej   
JEŻELI PRODUKT NOSI ŚLADY MONTAŻU, ZOSTANIE DO PAŃSTWA ODESŁANY - PROSIMY O UCZCIWOŚĆ.
NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH! ZOSTANĄ ZWRÓCONE LISTONOSZOWI! 
  
?Reklamowanie u przewoźnika - towar przy odbieraniu musi być dokładnie sprawdzony aby można było zareklamować ewentualne uszkodzenia towaru podczas transportu!  
 
W przypadku uszkodzenia produktu w transporcie, należy przy jego odbieraniu koniecznie spisać z kurierem/listonoszem protokół reklamacyjny. Reklamacja musi zostać rozpatrzona. Nowy produkt może zostać zamówiony/wysłany po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Zniszczony produkt musi zostać do nas odesłany. 
JEŻELI PAŃSTWO PODPISZĄ ODBIÓR PRODUKTU REKLAMACJA MOŻE NIE ZOSTAĆ ROZPATRZONA a my wysyłamy towar w 100% sprawny i nie jest to nasza wina. 
 
Rozpatrywanie reklamacji w przypadku zagubienia przesyłki. Jako nadawcy składamy reklamację na pocztę, ubiegając się o zwrot równowartości przesyłki. Taka reklamacja rozpatrywana jest przez pocztę. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji a jest to na 99% gdyż poczta gubi przesyłkę, dostajemy zwrot pieniążków i wtedy może do Państwa odesłać nowy produkt lub jeżeli będą Państwo sobie życzyć dokonamy zwrotu pieniędzy. 
WAŻNE! Drzwi wysyłamy po sprawdzeniu NIENARUSZONE, zabezpieczone i UBEZPIECZONE.   
Niestety zdarza się, iż podczas transportu zostaną uszkodzone. BEZWGLĘDNIE NALEŻY SPRAWDZIC PRZESYŁKĘ W OBECNOŚCI KURIERA PRZY ICH ODBIERANIU i w razie uszkodzenia spisać stosowny protokół.
 
Reklamacje kieruj do: DHL Express (Poland) Sp. z o.o. Dział Reklamacji ul. Targowa 35 90-043 Łódź fax: (022) 5650649 e-mail: pl.reklamacje.wa@dhl.com
Po przyjęciu drzwi stają się Państwo ich właścicielami i to Państwu po rozpatrzeniu reklamacji firma kurierska zwróci pieniążki. Z Państwem będzie się również kontaktować
 
Produkty na licytacji są produktami powystawowymi niepełnowartościowymi, rozkompletowanymi.
Oznacza to, że może brakować niektórych elementów składających się na pełnowartościowy komplet.
Produkty te nie wyglądają na nowe, nie posiadają plomb producenta, nie mają nowych pudełek, nie są dostępne w regularnej sprzedaży.
Produkty z licytacji NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI, ZWROTOWI, WYMIANIE, NIE POSIADAJĄ GWARANCJI!
Produkty są w pełni sprawne.
Przeczytaj uważnie opis aukcji, abyś wiedział co licytujesz.
Na dowodzie zakupu będzie umieszczone jedynie ?wyprzedaż?
Biorąc udział w aukcji zgadzasz się z jej warunkami.
Jeżeli chcesz kupić produkt na gwarancji i pełnowartościowy NIE LICYTUJ! 
PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY! Nie kończymy aukcji przed czasem
Towar w naszym sklepie będzie można odebrać wyłącznie po zakończonej licytacji - niedostępny w regularnej sprzedaży.

Strona wygenerowana 2016-12-08 08:56:23, 213