(Rejestracja: 2015-02-23, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Regulamin eskleb.pl Ryszard Orlicki
Informacje ogólne
1. Dane identyfikacyjne Sprzedawcy:
nazwa firmy: eskleb.pl Ryszard Orlicki
adres firmy: ul. Wojska Polskiego 76/4 , 66-620 Gubin
Numer NIP: 9261599590
Numer REGON: 081229930
Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: Minister Gospodarki
Numer, pod którym została zarejestrowana działalność gospodarcza: działalność gospodarcza zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem 9261599590
adres poczty elektronicznej: [email protected]
numer telefonu: 788-218-189
adres do zwrotów i reklamacji:
eskleb.pl Ryszard Orlicki
ul. Wojska Polskiego 76/4
66-620 Gubin
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dostarczenia rzeczy do Sprzedającego.
2. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Sprzedający nie zgadza się na poniesienie tych kosztów.
3. Konsument ma obowiązek zwrócić zakupione towary Sprzedającemu nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5 Bieg 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w dniu, w którym konsument odebrał rzecz od przewoźnika lub wskazana przez niego osoba trzecia odebrała rzecz od przewoźnika lub:
- jeśli umowa obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach od dnia objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części;
- jeśli umowa polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony (regularne dostawy) od dnia objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
7. Kupujący jest proszony o poinformowanie, o zamiarze odstąpienia od umowy przed odesłaniem zakupionego towaru.
8. Odstąpienie od umowy musi być zgłoszone pisemnie i odesłane razem z towarem na adres siedziby firmy. Wzór odstąpienia od umowy jest przesyłany jako załącznik drogą elektroniczną oraz jest dostępny do pobrania pod poniższym regulaminem.
9. Towar należy zwrócić w stanie niezmienionym w możliwie najkrótszym czasie. Stan niezmieniony oznacza, iż towar nie powinien nosić śladów użytkowania i powinien zostać zwrócony w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu, bez wyraźnych uszkodzeń (rys, pęknięć, stłuczeń, wgnieceń itp.).
10. W przypadku, gdy Kupujący zwróci towar w stanie zmienionym i stan zmieniony będzie wynikiem działań Kupującego (np. zerwanie zabezpieczenia kremu, ślady użycia na szyjce tubki), kwota zwrotu może zostać zmniejszona odpowiednio o wysokość szkody, jaką Sprzedający poniesie na skutek obniżenia wartości zwracanego towaru.
11. Po otrzymaniu od Konsumenta odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Sprzedający zwróci całą wpłaconą przez Konsumenta kwotę (podstawą do ustalenia wpłaconej kwoty jest wyciąg z rachunku bankowego Sprzedającego lub innej dokumentacji potwierdzającej dokonanie zapłaty przez Konsumenta) w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych. Termin ten liczy się od dnia następnego po dniu otrzymania oświadczenia od odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
12. W związku z tym, że Sprzedający nie odbiera osobiście od Konsumenta zwracanych rzeczy, zwrot kwoty wpłaconej przez Konsumenta może zostać odłożony do momentu dostarczenia zwracanych rzeczy do siedziby firmy/pozostawienia awiza. Jeśli Konsument przedstawi wiarygodne dokumenty potwierdzające nadanie zwracanych rzeczy, wówczas zwrot nastąpi przed dostarczeniem rzeczy do siedziby firmy lub przed upływem terminu 14-dniowego.
Procedura rozpatrywania reklamacji
1. W przypadku zaginięcia przesyłki, uszkodzenia towaru, nieterminowej dostawy składana jest reklamacja na usługi przewoźnika.
2. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Pocztę Polską S.A. wynosi 14 dni.
3. W przypadku stwierdzenia wad w zakupionym towarze, Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
4. Kupujący jest proszony o poinformowanie, o zamiarze złożenia reklamacji przed odesłaniem zakupionego towaru.
5. Towar, który podlega reklamacji należy odesłać na adres siedziby firmy:
eskleb.pl Ryszard Orlicki
ul. Wojska Polskiego 76/4
66-620 Gubin
6. Do towaru należy dołączyć sporządzony na piśmie opis stwierdzonych wad oraz paragon.
7. Sprzedający po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym towarem, przystąpi niezwłocznie do zapoznania się treścią pisma reklamacyjnego.
8. W procesie rozpatrywania reklamacji Sprzedający może zadawać pytania Kupującemu. Pytania dotyczyć będą sposobu posługiwania się towarem, okoliczności wystąpienia wady, skutków wady. Kupujący zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi zgodnych z prawdą, bez zbędnej zwłoki.
9. Wszystkie otrzymane informacje zostaną przekazane do producenta towaru.
10. Sprzedający dołoży starań, aby odpowiedź od producenta została udzielona w możliwie najkrótszym czasie. Udzielona odpowiedź zostanie przekazana Kupującemu.
11. W sytuacji uznania reklamacji, Sprzedający zwraca Kupującemu koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru.
12. Koszty odesłania reklamowanego towaru uzależnione są od cennika Poczty Polskiej. Na koszty przesyłki składają się wymiary przesyłki, waga przesyłki, wybrana usługa pocztowa.
13. Do ustalenia kosztów odesłania niezbędne jest przekazanie Sprzedającemu informacji o nazwie towaru oraz ilości sztuk, które mają być odesłane. Na podstawie tych informacji Sprzedający poinformuje Kupującego o dokładnej wysokości kosztów wysyłki zwracanych towarów.
14. Jeśli Kupujący odeśle reklamowany towar bez wcześniejszej konsultacji ze Sprzedającym, wówczas otrzyma zwrot kosztów wysyłki równy najtańszej formie wysyłki oferowanej przez Sprzedającego.
15. Kupujący proszony jest o dokładne zabezpieczenie odsyłanego towaru, aby w procesie transportu nie doszło do kolejnych uszkodzeń, które mogą znacznie utrudnić lub uniemożliwić rozpatrzenie reklamacji.
16. Przez dokładne zabezpieczenie towaru rozumie się użycie kartonowego opakowania, wypełnienie pudełka (gazety, gąbka, wypełniacz lub inne, które unieruchamiają rzecz w pudełku) w celu unieruchomienia rzeczy. Kupujący nie ma obowiązku zakupu specjalnego kartonu. Na życzenie Kupującego, Sprzedający prześle szczegółową instrukcję zapakowania odsyłanego towaru.
17. W sytuacji uznania reklamacji Kupujący:
- ma prawo do zwrotu całej wpłaconej kwoty (podstawą do stwierdzenia wysokości wpłaconej kwoty jest wyciąg z konta bankowego Sprzedającego);
- ma prawo do wymiany towaru na wolny od wad;
- ma prawo do obniżenia ceny reklamowanego towaru.
18. W sytuacji nieuznania reklamacji Sprzedający odeśle odpowiednio zabezpieczony towar na adres Kupującego wraz z pisemnym wyjaśnieniem przyczyn nieuznania reklamacji.
Dodatkowe informacje
Dane do przelewu/wpłaty gotówkowej:
odbiorca: eskleb.pl Ryszard Orlicki
adres odbiorcy: ul. Wojska Polskiego 76/4 , 66-620 Gubin
nr konta: 09 2490 0005 0000 4000 5220 0235
kwota: cena towaru + koszty dostawy wyrażone w PLN
tytułem: Imię i Nazwisko Kupującego
W przypadku pytań proszę o kontakt.
Ryszard Orlicki
firma EskleB