Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-08-07, Logowanie: 4 miesiące temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witam na aukcjach sklepu DecoMania_pl!

 

Jeśli chcesz zapytać o:

 - termin wysyłki, czas realizacji

 - koszty transportu 

 - dostępność produktu

 - chcesz sprawdzić czy możesz uzyskać rabat (np. przy dużym zamówieniu)  

 - potrzebujesz porady przy wyborze lub chcesz uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat produktu

 - chcesz sprawdzić status zamówienia

 - lub masz jakiekolweik inne pytania związane z naszymi aukcjami... 

 

...napisz e-maila na adres allegro@decomania.pl

 

Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej - (maksymalnie w ciągu 24 godzin - dotyczy tylko dni roboczych).

 

 

Przed zakupem prosimy o zapoznanie się z terminami realizacji i kosztami wysyłki. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt na maila allegro@decomania.pl

 

Czas realizacji jest liczony od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie lub od dnia deklaracji wysyłki za pobraniem (w przypadku, kiedy taka opcja jest oferowana na danej aukcji).

   

Czas realizacji podany w aukcjach zawsze dotyczy dni roboczych. Nie obsługujemy sprzedaży internetowej w soboty, niedziele i święta. 

   

 

 

1. O DecoMania:


DecoMania.pl to sklep internetowy oferujący różnego typu dekoracje wnętrz, w tym dekoracje ścienne, tekstylia, wszelkiego rodzaju akcesoria wyposażenia mieszkania jak również produkty dla dzieci.
 

 

Produkty w sklepie sa podzielone na kategorie:

Dekoracje ścian - wszystko na ściany - fototapety, tapety, naklejki, panele, obrazy i inne produkty
Meble - stylowe meble do niemal wszystkich rodzajów pomieszczeń
Oświetlenie - oświetlenie
Akcesoria - akcesoria do łazienki, salonu, kuchni, jadalni, baru i biura
Tekstylia - tekstylia od dywaników, poprzez pościel, aż po zasłony
Ogród - meble i akcesoria ogrodowe
Dla dzieci - wszystko dla najmłodszych
Pomysły na prezent - tu szybko znajdziesz idealny produkt na prezent 

 

2. Kontakt ze sklepem DecoMania_pl:

 

Jeśli masz jakieś pytania i chcesz dowiedzieć się więcej na temat proponowanych przez nas produktów wyślij do nas maila z pytaniami - chętnie pomożemy w doborze odpowiedniego rozwiązania!

Mail: allegro@decomania.pl

 

Jeśli nie masz w danym momencie dostępu do skrzynki mailowej możesz też zadzwonić.

Tel:  533 323 283

Pn-pt w godz. 10.00-17.00)

 

Jeśli chcesz złożyć zamówienie mailem wyślij wiadomość na allegro@decomania.pl. W treści wiadomości podaj wymiary obrazu lub fototapety, numer wybranego zdjęcia, swój adres korespondencyjny, na który mamy wysłać przesyłkę oraz kontaktowy numer telefonu dla kuriera.

Jeśli chcesz sprawdzić status zamówienia wyślij wiadomość na allegro@decomania.pl w tytule podając nr zamówienia.

 

3. Sklep stacjonarny DecoMania.pl:

 

Adres: Warszawa na Ursynowie Al. KEN 47, przy metro Natolin

W sklepie zobaczysz min: próbki fototapet i naklejek na wymiar, fotoobrazy na zamówienie, szkło hartowane, panele ścienne, elementy oświetlenia, akcesoria kuchenne.

  

Godziny otwarcia:
Pn - Pt: 10:00 - 20:00
Sb: 12:00 - 16:00

Tel: (22) 211 80 21 lub 801 002 021

 Jeśli chcesz sprawdzić czy dany produkt jest dostępny w sklepie stacjonarnym - napisz lub zadzwoń przed przyjazdem by się upewnić.

 

 

4. Dane do przelewu i informacje o firmie:

 

Dane do przelewu:
PKO BP 05 1020 1169 0000 8702 0200 7839
dotMedia Jacek Bieliński
Al. KEN 47 lok. 163
02-797 Warszawa
NIP 823-120-20-50

 

Tytuł przelewu ? tu podaj numer przedmiotu (można znaleźć w mailu potwierdzającym zamówienie) . Aby przyspieszyć identyfikację wpłaty najlepiej też dodać w tytule przelewu dopisek ?Allegro? i/lub swoją nazwę użytkownika z Allegro (nick).

Przykłady prawidłowego tytułu przelewu: 
Allegro 3811587528 fototapeta
ALLEGRO ania1234 
3811587528 allegro

 

Zaufane opinie DecoMania.pl

Kliknij i sprawdź status certyfikatu

Właścicielem sklepu jest firma dotMedia Jacek Bieliński, Al. KEN 47 / 163, 02-797 Warszawa, NIP 823-120-20-50, REGON 710433525, wpisana do EDG prowadzonej przez Prezydenta m. st. Warszawy pod numerem 516217.

 

5. Koszty przesyłki:

 

Większość produktów jest wysyłana przesyłka kurierską w cenach:


14,90 PLN - przy wybraniu opcji "Przesyłka kurierska". 

19,90 PLN - przy wybraniu opcji "Przesyłka kurierska pobraniowa".

UWAGA! Przesyłki za pobraniem realizowane są do kwoty 600 PLN i są możliwe w przypadku produktów dostępnych w magazynie. Nie wysyłamy za pobraniem produktów na zamówienie, takich jak min. fototapety kuchenne na zamówienie i osłony balkonowe.

 
Uwaga - nie łączymy zamówień w przypadku produktów gabarytowych, np. panele 3D lub meble. W przypadku zamówien na produkty gabarytowe robimy indywidualne wyceny kosztów przesyłki.
 

 

Indywidualne wyceny na produkty o niestandardowych wymiarach:

W przypadku wybranych producentów możliwe jest zamówienie produktu w niestandardowym rozmiarze lub o niestandardowym wykończeniu. W przypadku takich zamówień sugerujemy kontakt przed zakupem - sporządzimy indywidualną wycenę produktu i kosztów wysyłki. Wystarczy wysłać maila na adres allegro@decomania.pl treści wpisując wzór, wymiary, ilości, adres docelowy dostawy i kontaktowy numer telefonu.
 
Niestandardowe wymiary można zamawiać min. w przypadku:
- paneli MDF 3D i maskownic firmy Apperta i Proform (Moduloform)
- paneli szklanych
- paneli LED
- naklejek ściennych DecoMania
- fototapet kuchennych
- fototapet na zamówienie
- foto-obrazów
- większości gipsowych i betonowych paneli 3D
- naklejek na drzwi, lodówkę i meble
- innych wybranych produktów

 

Produkty gabarytowe:

Nie łączymy kosztów  przesyłki produktów gabarytowych takich jak np. panele 3d lub meble z kosztami przesyłki innych produktów ze sklepu, ponadto w przypadku każdego producenta paneli 3D koszty też są naliczane osobno (panele 3D poszczególnych są wysyłane z różnych magazynów). 

W przypadku zakupu produktu gabarytowego (panele 3D i meble) oraz innych produktów ze sklepu prosimy o uprzednie wysłanie maila na adres allegro@decomania.pl, abyśmy sporządzili wycenę.

 

Przykładowe koszty przesyłki:

Panele 3D firmy Dunes: 

Przesyłka kurierska:
120 PLN - przy zamówieniu do kwoty 1000zł
0 PLN - przy zamówieniu powyżej 1000zł 

Odbiór osobisty:

0 PLN - możliwy w miejscowości Ciecierzyn

 

Panele 3D firmy ArtPanel:

Przesyłka kurierska: 
129 PLN - przy zamówieniu od 9 do 59 sztuk

85 PLN - jeśli chcesz zamówić 8 sztuk lub mniej istnieje możliwość tańszego transportu - w takiej sytuacji napisz do nas z pytaniem o wycenę

0 PLN - przy zamówieniu od 60 sztuk w górę - jeśli zamawiasz panele ArtPanel w ilości 60 sztuk lub więcej wybierz opcję "przesyłka biznesowa - 0 PLN")

Odbiór osobisty: 
0 PLN - możliwy w miejscowości Słupsk.

 

Panele 3D firmy Loft Design System:

Przesyłka kurierska: 
129 PLN - przy zamówieniu paneli Dunes o wartości do 1000 PLN (w przypadku paneli Monroe do 6 sztuk)

0 PLN - przy zamówieniu paneli Dunes o wartości powyżej 1000 PLN (w przypadku paneli Monroe 7 sztuk lub więcej) Uwaga! jeśli zamawiasz panele Dunes o wartości 1000 PLN lub więcej przy składaniu zamówienia wybierz opcję dostawy "Przesyłka biznesowa".

Odbiór osobisty: 
0 PLN - możliwy w miejscowości Ciecierzyn

 

Panele ze szkła hartowanego:

Przesyłka kurierska:

od 99 PLN

Koszty zależą od wielkości i wagi paneli i ustalane są indywidualnie do zamówienia.

Szkło pakowane jest w drewniane skrzynie i w ten sposób wysyłane przez firmę kurierską.
Koszt przesyłki wynosi 99 PLN jeśli długość skrzyni nie przekracza 190 cm, a jej waga nie jest większa niż 30 kg. Przesyłki niestandardowe, o zwiększonych gabarytach lub wadze, oraz takie, których jeden z boków przekracza 190cm długości wyceniane będą indywidualnie, a cena wysyłki waha się od 149.00 do 350.00 zł w zależności od wymiarów i wagi paczki.
 

 

   

6. Metody płatności:  

 

Towar jest wysyłany po zaksięgowaniu wpłaty na koncie!

   

Za zamówione produkty można zapłacić na kilka bezpiecznych sposobów:

1. PayU.pl, czyli dawniej Płatności.pl

PayU 

System PayU.pl umożliwia bezpieczną płatność zarówno kartą kredytową jak i przelewem z wybranego banku. 
Po złożeniu zamówienia klient jest przekierowywany na bezpieczną stronę PayU, na której może dokonać płatności.

Bezpieczeństwo. Zakupy obsługiwane przez PayU charakteryzują się najwyższym poziomem bezpieczeństwa.

W przypadku wybrania wpłaty przez system PayU.pl wpłata jest rejestrowana automatycznie, a zamówienie od razu trafia do realizacji.

 

2. Przelew lub wpłata na konto

Możesz dokonać wpłaty na konto przy pomocy przelewu bankowego lub wpłacić odpowiednią kwotę w banku lub na poczcie. Poniżej dane do wpłaty:

PKO BP 05 1020 1169 0000 8702 0200 7839

 
dotMedia Jacek Bieliński
 Al. KEN 47 lok. 163
02-797 Warszawa

 
Tytuł przelewu ? tu podaj numer przedmiotu (można znaleźć w mailu potwierdzającym zamówienie), . Aby przyspieszyć identyfikację wpłaty najlepiej też dodać w tytule przelewu dopisek ?Allegro? i swoją nazwę użytkownika z Allegro (nick).


Jeśli wybierzesz tą formę płatności Twoje zamówienie trafi do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na konto. Czas księgowania jest uzależniony od formy przelewu lub wpłaty. Jeśli dokonasz przelewu z banku w grupie BRE Bank, czyli np. mBank, Twoja wpłata powinna zostać zaksięgowana od ręki. Jeśli dokonasz przelewu z innego banku, księgowanie najczęściej następuje następnego dnia. W przypadku wpłaty w placówce banku lub na poczcie wpłata może zostać zaksięgowana po kilku dniach.

 Jeśli chcesz przyspieszyć proces możesz zeskanować potwierdzenie wpłaty i wysłać do nas mailem na adres: allegro@decomania.pl.

 

3. Płatność za pobraniem

Istnieje możliwość zamówienia 'za pobraniem' w przypadku zamówień o wartości do 600 PLN.

 W takiej sytuacji wybierz jako formę płatności "Płatność za pobraniem". Wtedy możesz zapłacić kurierowi przy odbiorze przesyłki. Kurier w takiej sytuacji przekazuje przesyłkę po wpłacie odpowiedniej kwoty.

 

7. Dostawa:

Produkty zamawiane w sklepie DecoMania.pl wysyłamy głównie firmą kurierską DPD, z którą mamy podpisaną stałą umowę, dzięki której możemy zaproponować klientom bezpieczny i szybki transport.

W wyjątkowych sytuacjach (np. jeśli kurier DPD nie jest w stanie dojechać danego dnia) korzystamy również z innych znanych firm kurierskich takich jak DHL, UPS, Siódemka, Opek, natomiast głównym naszym partnerem jest DPD.

Dostawa 

 

   

8. Czas realizacji:

 

Czas realizacji jest liczony od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie (lub w niektórych przypadkach - deklaracji wysyłki za pobraniem)

 

Czas realizacji zawsze jest podany w każdej aukcji i zwykle wynosi do 5 dni roboczych. W niektórych sytuacjach termin realizacji może być jednak dłuższy. Prosimy o zapoznanie się ze szczegółami aukcji przez zakupem!

Sporadycznie może się zdarzyć, że tego samego dnia zostanie złożone więcej zamówień i nie zdążymy uzupełnić magazynu. W takiej sytuacji poinformujemy o nowym terminie realizacji, a klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli nowy termin jest dla niego zbyt długi, wtedy zwracamy pełne koszty, natomiast takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko.


Jeśli chcesz sprawdzić dostępność produktu przed złożeniem zamówienia wyślij maila z pytaniem o dostępność przez formularz kontaktowy lub mailem na allegro@decomania.pl.

   

9. Zwroty:

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie w 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką, zdjęcia, obrazy autorskie, itp.

Wyjątki

Jeżeli nie zostało to ustalone inaczej, możliwość odstąpienia nie istnieje w przypadku następujących umów:
dotyczących dostawy towarów, które zostały przygotowane i zrealizowane na specjalne zamówienie klienta (w tym fototapety, obrazy, plakaty, naklejki i inne produkty wykonane z galerii zdjęć DecoMania.pl)
dotyczących towarów, które zostały zamówione i będą wykorzystywane na użytek prowadzonej przez klienta działalności gospodarczej

W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać dowolną firmą kurierską na własny koszt na adres:


dotMedia Jacek Bieliński
Al. KEN 47 lok. 163
02-797 Warszawa

Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki dotMedia ma zwrócić zapłatę. dotMedia w ciągu 7 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 14 dni roboczych, dotMedia dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta.

Prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego.

 

   

10. Pozostałe informacje:

 

Zalecamy by zawsze sprawdzić zawartość paczki przy kurierze i w przypadku ewentualnego uszkodzenia towaru lub ilości towaru niezgodnej z zamówieniem spisać protokół szkody. Pozwala to zaoszczędzić czas i ma wpływ na przebieg potencjalnego procesu reklamacyjnego.

 

Uszkodzona Przesyłka

Jeżeli zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona, koniecznie otwórz ją w obecności kuriera i sporządź protokól szkody!

W ciągu 10 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy Ci pieniądze.

Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki" ani "reklamacja" nie zostanie uznane.

 

Reklamacja produktu

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu zamówionego produktu wykryjesz wady techniczne w tym:
zły rozmiar
zły materiał
brak części składowych zamówienia

skontaktuj się z nami i prześlij materiał dowodowy w postaci zdjęć cyfrowych na adres allegro@decomania.pl, a my wyślemy kuriera po odbiór reklamowanego produktu. 

W ciągu 10 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy pieniądze.


UWAGA

Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie towary w stanie w jakim zostały dostarczone. W przypadku odkrycia wad technicznych fototapety po jej naklejeniu, reklamacja nie zostanie uznana.

Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także faktyczne uszkodzenia wynikłe ze sposobu użytkowania produktu przez klienta.

Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, a opakowanie zawierające reklamowany produkt musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będącego częścią tego zestawu.

 

   
 

 

KomentarzePaneleAllegro.pl

 

   darmowy panel allegro


Strona wygenerowana 2016-12-10 12:02:41, 213