(Rejestracja: 2015-03-11, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






egulamin dotyczy tylko świadczenia usługi zakupu telefonów GSM !!

 

Klikając "Kup teraz"  Klient akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu

 

REGULAMIN

 

1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1.1 Przedmioty zamieszczone na aukcji sprzedawane są poprzez podmiot zagraniczny (producenta, firmę, przedstawiciela lub hurtownię). Na podstawie umowy kupna-sprzedaży zgodnej z regulaminem Allegro Usługodawca przedstawia ofertę usługi i reprezentuje Kupującego w zakupie podmiotu aukcji z rynku zagranicznego z poza terenu Unii Europejskiej.

 

1.2 Zakres usług w imieniu Kupującego obejmuje: złożenie zamówienia, przekazanie płatności do Sprzedawcy zagranicznego, zlecenie wysyłki na adres Kupującego oraz udzielenie pomocy w procedurze zwrotu do Sprzedawcy zagranicznego.

 

1.3 Kupujący z ofert zamieszczonych na koncie aukcji Allegro zawiera umowę kupna sprzedaży pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą zagranicznym. Usługodawca nie świadczy sprzedaży produktów zamieszczonych w ofercie w serwisie allegro.pl tylko jest pośrednikiem tejże umowy i świadczy usługę zakupu na rzecz Kupującego

 

1.4 W trakcie składania Zamówienia, Użytkownik wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Użytkownik ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

 

 1.5  Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok

 

 

 

2 PŁATNOŚCI I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

 

2.1 Klient po zakupie zobowiązuje się do wpłaty w ciągu 5 dni należnej kwoty + ewentualne koszty wysyłki podane w aukcji, na rachunek wskazany w opisie aukcji, bądź przez płatność PayU.

 

2.2 W przypadku braku płatności za zamówiony przedmiot do 7 dni od daty złożenia zamówienia, usługodawca występuje do serwisu Allegro o zwrot zapłaconej prowizji.

 

2.3   Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia startuje z chwilą zapłaty należności na rachunek bankowy usługodawcy. (Wszystkie wpłaty bezpośrednio trafiają na konto usługodawcy następnego dnia roboczego, po dokonaniu zlecenia przelewu). Do realizacji zamówienia, niezbędne jest podanie pełnych i poprawnych danych, jak również parametrów przedmiotu (np. kolor).

 

2.4 Użytkownik jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w opisie oferty. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu oraz sposobu płatności. Przedmioty wysyłane są w systemie: jedna paczka = jeden przedmiot. Do każdego kolejno zamówionego przedmiotu należy doliczyć dodatkowy koszt wysyłki.

 

2.5 W przypadku naliczenia opłaty celnej związanej z realizacją zamówienia Klient zobowiązuje się do pokrycia jej kosztów.

 

2.6  Klient zobowiązany jest do dokonania we własnym zakresie procedury importowej i pokrycia opłat celnych (jeśli takie wystąpią), które są warunkiem dopuszczenia do obrotu produktu na terenie UE. W przypadku gdy Klient nie chce we własnym zakresie opłacić opłat celnych telefon zostaje odesłany do Sprzedawcy zagranicznego, który nie zwraca kosztów zakupu telefonu. 


2.7 Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sklepu składają się z ceny Towaru u Zagranicznego Sprzedawcy wraz z należną prowizją dla Sklepu. Podane ceny nie obejmują możliwych opłat związanych z dokonywaniem transakcji poza terytorium Unii Europejskiej. Nawiązana umowa zlecenia zamówienia na dany Towar u Zagranicznego Sprzedawcy oznacza, że Użytkownik jest importerem danego towaru, wprowadzając go na rynek krajowy, co może wiązać się z obowiązkiem zapłaty cła oraz podatku od towarów i usług, które to podatki obciążają Użytkownika. Sprowadzając przedmiot przeznaczony wyłącznie do użytku prywatnego, cło nie obowiązuje. Podatek od towarów i usług (VAT -23%) występuje sporadycznie - w około od 1% do 5% wszystkich zamówień. Prosimy nie mylić cła z podatkiem od towarów i usług.  Sposób, w jaki Urząd Celny nalicza podatek VAT - są to czynności urzędowe, niezależne od Nas.

 

2.8 Usługodawca zobowiązany jest przekazać płatność za zakupiony produkt od Kupującego do Sprzedawcy zagranicznego pomniejszając wartość sprzedaży o kwotę prowizji dla Usługodawcy. 

 

2.9 Usługodawca zobowiązuje się do jak najszybszego przekazania płatności Sprzedawcy zagranicznemu. Zazwyczaj jest to wykonane w czasie 1-2 dni robocze w od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie Usługodawcy.

 

2.10 Usługodawca nie wystawia faktur/rachunków/paragonów Kupującemu za przedmiot aukcji. Wszelkie dokumenty są w gestii Podmiotu zagranicznego. Usługodawca na prośbę Kupującego może wystawić rachunek pośrednictwa zakupu i przesłać drogą mailową do Klienta.

 

 

3.DOSTAWA ZAMÓWIONEGO TOWARU

 

 

3.1 Dostawa zamówionego towaru następuje najczęściej do 14 dni ale może się przedłużyć do 30 dni roboczych

 

3.2  Każdy użytkownik otrzymuje po rozpoczęciu zlecenia (zazwyczaj do kilku dni po zakupie) numer śledzenia swojej przesyłki. Numer śledzenia wysyłany jest poprzez automatyczny system drogą elektroniczną

 

3.3  Zazwyczaj przedmiot aukcji jest wysyłany od zagranicznego sprzedawcy ok. 2-7 dni roboczych od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie bankowym Usługodawcy. 

 

3.4 Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy usług pocztowych, na adres wskazany w formularzu zamówienia.

 

3.5 Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w obecności pracownika Dostawcy usług pocztowych.

 

3.6 W gestii Sprzedawcy zagranicznego jest wystawienie faktury lub rachunku na dany produkt będący przedmiotem sprzedaży, zgodnego z obowiązującym prawem w danym kraju i dołączyć dokument do produktu jako dowód zakupu. Większość dostawców aby uniknąć opłat celnych przez Kupującego oznacza przesyłkę jako "Prezent" ("Gift") oraz jej wartość ok. 20$

 

3.7  Przesyłka jest ubezpieczona przez okres 34 dni lub 60 dni od momentu nadania numeru przesyłki. Okres ubezpieczenia zależy od dostawcy zagranicznego. W przypadku zaginięcia przesyłki należy skontaktować się z Usługodawcą w celu określenia jakie należy podjąć czynności aby ubiegać się o zwrot kosztów zakupionego towaru.  

 

4. REKLAMACJA GWARANCJA I ZWROT

 

 

4.1 Klient ma prawo do 14-dniowego odstąpienia od umowy (przy zakupie dokonanym przed 25.12.2014 r. termin ten wynosi 10 dni) i zwrotu towaru, który nie spełnia oczekiwań polskiego klienta i dopuszcza taką możliwość, o tym fakcie go poinformował poprzez wzór formularza odstąpienia od umowy. Ze względu na transakcje międzynarodowe bardzo ważnym aspektem w procedurze zwrotu jest § 7 punkt 2. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

 

4.2 Klient odstępujący od umowy ma 14 dni na odesłanie towaru na adres wskazany w fakturze (rachunku) lub wskazanym przez Pośrednika. Koszty opłat celnych oraz koszty przesyłki nie są zwracane. Koszty zwrotne tj. koszty przesyłki zwrotnej Kupującego są opłacane przez Kupującego. Przesyłkę zwrotną należy wysłać w takiej formie aby można ją śledzić on-line w Internecie.
 

 

4.3 Klient  musi udzielić informacji Sprzedawcy zagranicznemu drogą pocztową lub mailową używając danych kontaktowych zamieszczonych na dokumentacji dołączonej do produktu lub poprzez Pośrednika drogą mailową używając wzoru formularza odstąpienia od umowy.

 


 


Strona wygenerowana 2016-12-08 03:12:39, 213