Konto firmowe
(Rejestracja: 2015-08-14, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

AGNIESZKA RADZI
 

Chcesz urozmaicić swoje życie seksualne? Wykazać się pomysłowością w sypialni, zaskoczyć czymś nowym? Masz pytanie, problem odnośnie tej sfery i nie masz się do kogo zwrócić? To dobry adres. Szczerze i wyczerpująco odpowiadam na najbardziej wstydliwe pytania. Z przyjemnością doradzę oraz przedstawię odpowiednie oraz sprawdzone produkty, które testuję razem z moimi asystentkami. Gwarantuję pełną dyskrecję! Piszcie bez względu na płeć. Jeśli nie odpisuję od razu, to znaczy, że mamy dużo pytań, ale na pewno odpowiem.


Agnieszka Radzi

 

Witamy na naszych aukcjach!

Czas realizacji zamówienia jest zależny od dostępności i znajduje się w opisie czasu dostawy.

Za dopłatą wysyłamy również za granicę.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.

 

Agnieszka Radzi


BEZPIECZEŃSTWO I DYSKRECJA.

Rozumiemy naszych klientów i dbamy o dyskrecję i komfort zakupów w naszym sklepie. Nadajemy tylko i wyłącznie dyskretne paczki, bez żadnych danych firmy ani nawet logo i adresu sklepu. Nikt się nie domyśli co jest w środku. Przesyłki są zwyczajne, nie zdradzają szczegółów ani oznaczeń zawartości. Posiadają również odpowiednie zabezpieczenie w zależności od gabarytu, delikatności produktu, jego przeznaczenia, wagi, rozmiaru itd. Ponadto nie przekazujemy nikomu ani nie przetwarzamy Państwa danych. Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa zarówno w przesyłkach jak i produktach. Te cechy sprawiają, że zakupy w naszym sklepie są czymś wyjątkowym, a zadowoleni klienci powracają do nas aby nabyć kolejne niesamowite produkty.



Bezpieczeństwo i dyskrecjaBezpieczeństwo i dyskrecja


Doradzam w kwestiach seksu, dobieram sprawdzone przeze mnie i moje asystentki produkty. Szczerze i wyczerpująco odpowiadam na najbardziej wstydliwe pytania.

 

 

Agnieszka RadziAgnieszka Radzi

  

 

  
 
 

E-mail:
[email protected]

 
Telefon:
Infolinia (z nr stacjonarnych):
801 007 593
Telefon: 667 501 266
Telefon: 61 64 29 338


Gadu Gadu: 7727440


Pracujemy od pn do pt 9-20

 
    

Agnieszka Radzi

 

 

 

Doradzam w kwestiach seksu, dobieram sprawdzone przeze mnie i moje asystentki produkty. Szczerze i wyczerpująco odpowiadam na najbardziej wstydliwe pytania. 

 

Agnieszka Radzi

 

Numer konta: 45109026330000000656012468
Violett
ul. Arciszewskiego 29/98
60-271 Poznań

 

Produkty na prezent pakujemy w ozdobne opakowania.

Kurier - 17 zł
Poczta Polska - 14 lub 17 zł
Paczkomaty - 11 zł

W zależności od ilości zamawianych przez Państwa produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, można wybrać jedną z form dostawy:

 

- Firma kurierska. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na adres e-mail wysłany zostanie link do strony, na której na bieżąco można sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka.

 

- Poczta Polska. Zamówienie dostarczane jest za pośrednictwem Poczty Polskiej  jako przesyłka priorytetowa ( do 1 kg) lub Paczka24 - w zależności od gabarytów. Realizujemy również odbiór metodą poste restante - czyli na adres dowolnego urzędu pocztowego zamiast na adres odbiorcy. W tym celu należy podać imię i nazwisko lub pełną nazwę adresata, właściwy kod pocztowy i nazwę placówki pocztowej, która ma wydać przesyłkę. Następnie udać się na pocztę zabierając ze sobą dowód tożsamości.

 

- Paczkomaty. Zamówienie będzie czekało pod wskazanym adresem paczkomatu, można je odebrać o dowolnej porze. O nadejściu przesyłki informuje sms wysłany do odbiorcy, a także na adres e-mail wysłane są informacje o jej statusie.


 

Agnieszka Radzi

 

 

 

1. Właścicielem Sklepu jest: Violett, K. Arciszewskiego 29/98, Poznań.

2. Prosimy o przemyślane zakupy, gdyż nie odwołujemy ofert.

3. W tytule przelewu proszę wpisać nr aukcji i nick ze Świstaka.

4. Kupując na kilku naszych aukcjach, za wysyłkę płacisz tylko raz. (PROSIMY O PODANIE WSZYSTKICH NUMERÓW AUKCJI W MAILU).

5. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Metoda płatności.

6. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

7. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

8. Na wpłatę czekamy 7 dni, potem występujemy do Świstaka o zwrot prowizji.

9. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (Poczty Polskiej, firmy kurierskiej  lub za pomocą Paczkomatów - w zależności od wyboru).

10. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu (lub w chwili pozytywnej autoryzacji transakcji).

 

REKLAMACJE

Przed odebraniem przesyłki zawsze proszę sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami telefonicznie .

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia jej w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. W przypadku jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną Klient powinien napisać na adres e-mail: [email protected] pisemne oświadczenie,opisujące szczegółowe powody reklamacji Produktu (informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady), formę rekompensaty (żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży), a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy.

  2. Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. W zależności od decyzji reklamacji Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy (zwrot kwoty na podany przez Klienta nr konta) na adres: Violett, ul. K. Arciszewskiego 29/98, 60-271 Poznań.

  3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

  4. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem.

  5. W przypadku zwrotu Produktu do Sklepu prosimy (w miarę możliwości) o dostarczenie towaru w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym oraz zabezpieczenie w czasie transportu.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu e-mailowego lub telefonicznego . Udzielimy wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

PRAWO ODSTĄPIENIA  OD UMOWY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, macie Państwo prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Aby dokonać zwrotu produktu:

  1. Należy odesłać zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością, na swój koszt.

  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy w którym zawarto chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Na adres e-mail: [email protected].

  3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, odsyłając na swój koszt na adres: Violett, ul. K. Arciszewskiego 29/98, 60-271 Poznań.

  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

  6. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.

  8. W przypadku zwrotu Produktu do Sklepu prosimy o dostarczenie towaru w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym oraz zabezpieczenie w czasie transportu.

  9. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem.

 

Jeżeli Państwa zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 


Agnieszka Radzi

Agnieszka Radzi

Polub nas na Facebooku:

https://www.facebook.com/eroticshop69

 

www.agnieszkaradzi.pl

 

 


Strona wygenerowana 2024-04-26 17:17:33, 120