Jesteś tutaj › Profil użytkownika ART_DOM › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-04-19, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

 
 

  Witam wszystkich serdecznie

 

 

Od kilku lat specjalizujemy się w sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego. Systematycznie powiększamy naszą ofertę aby zaspokoić zapotrzebowania klientów.   

 

   

W sprzedaży posiadamy artykuły następujących firm:

Curver, Plast Team, Bentom, BranQ, OKT, Emalia Olkusz, Krosno,Vileda, Bioterm, Domik, Termisil oraz inne.

 

Wszystkie produkty są nowe (chyba, że w aukcji jest podane inaczej), zakupione legalnie (posiadam faktury VAT).

 

  Do zakupionego towaru dołączam paragon fiskalny (na życzenie fakturę VAT). Na wpłatę czekam do 7 dni od daty zakupu i wysyłam paczkę max 48h od dnia wpływu pieniędzy na konto.

 

  Po zakończonej aukcji proszę o wystawienie komentarza abym wiedział, że przesyłka została dostarczona.

 

  W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt: 


e-mail: grzegorzpracz1@wp.pl

gg: 21190072

tel. 607 926 705   

 

Dane do przelewu:

mBank 67 1140 2004 0000 3502 7421 8688
ART-DOM Grzegorz Pracz   
ul. Wesoła 26 
08-460 Sobolew  

 

W tytule przelewu proszę podać swój login.

 

 
PRZEBIEG TRANSAKCJI
  1. Kliknięcie przez Kupującego na 'Kup Teraz' jest równoznaczne z zawarciem ze Sprzedawcą umowy sprzedaży.
  2. Po dokonaniu zakupu należy wybrać sposób płatności i podmiot doręczający (Poczta Polska lub firma kurierska)..
  3. Dostępne są następujące formy płatności:
    1. przedpłata przelewem na konto
    2. płatność za pobraniem

Na płatność Sprzedawca oczekuje 7 dni od zakupu.
 
 
 
WYSYŁKA TOWARU

  1. Wysyłka paczek odbywa się tylko i wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
  2. W przypadku opcji przedpłaty na konto paczka wysyłana jest w dniu zaksięgowania pieniędzy na koncie Sprzedawcy do godz. 13.00. W przypadku płatności zaksiegowanej po godz. 13.00 paczki są wysyłane następnego dnia roboczego.
  3. Paczki wysyłane są Pocztą Polską lub firmą kurierską. Przy wysyłce paczki firmą kurierską niezbędny jest telefon kontaktowy do adresata. Znacznie przyspiesza to doręczenie paczki a czasami bez niego takie doręczenie jest niemożliwe. Dlatego przypominamy o aktualizacji danych w profilu Allegro a jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres - o podanie telefonu kontaktowego adresata (najlepiej komórkowy).
  4. Jeżeli w odpowiednim polu formularza pozakupowego Kupujący nie wskaże innego adresu dostarczenia towaru - zostanie on wysłany na adres Kupującego z profilu Allegro. Dla zmiany adresu doręczenia paczki na inny niż adres Kupującego zdefiniowany w profilu Allegro nie jest wystarczające podanie go w tytule przelewu, danych do faktury albo w inny sposób.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przesyłce wynikające z błędnego adresu Kupującego lub nie podania zmiany adresu doręczenia w określony w niniejszym Regulaminie sposób.
  6. Sprzedawca nie ma możliwości ustalenia z firmą doręczającą godziny przyjazdu do Adresata.


SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA 
  1. Podpisać list przewozowy i zapłacić pobrania (o ile paczka była za pobraniem wysłana)
  2. Bezpośrednio po wykonaniu czynnościach z punktu powyższego osoba odbierająca paczkę w obecności kuriera doręczającego ma obowiązek sprawdzić jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i ewentualnych uszkodzeń.
  3. Jeżeli z zawartością paczki jest wszystko w porządku (towar zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony) kurier odjeżdża i poniższe punkty już nie mają znaczenia.
  4. W przypadku stwierdzenia zawartości paczki niezgodnej z zamówieniem lub uszkodzonej zawartości odbiorca ma obowiązek spisać protokół szkody wraz z kurierem, w którym opisuje się dokładnie uszkodzenie lub niezgodność, sposób zapakowania paczki itp. Ważne jest tutaj, aby data i godzina zgłoszenia szkody była dokładnie taka sama jak data i godzina odbioru paczki oraz wpisana forma zgłoszenia szkody 'Przy odbiorze'. Pod protokołem musi podpisać się zarówno odbiorca jak i kurier. Protokół ten ma być sporządzony w 2 egzemplarzach, z czego jeden pozostaje u odbiorcy a drugi zabiera kurier. Jeżeli kurier akurat nie ma przy sobie stosownego protokołu szkody - powinien spisać oświadczenie i zostawić je u adresata. Następnie powinni ustalić termin, kiedy kurier przyjedzie z właściwym druczkiem protokołu szkody w celu jego wypełnienia.
  5. Wpisać na liście przewozowym uwagę, że towar był uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem i spisano protokół szkody.
  6. Skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez e-maila.
  7. Czekać na odpowiedź od obsługi sklepu Sprzedawcy, gdzie zostanie podana dalsza procedura.

UWAGA!
Jeżeli uszkodzenie zawartości paczki lub niezgodność z zamówieniem nie zostanie stwierdzona w momencie odbioru paczki od kuriera, nie zostanie spisany protokół szkody lub data i godzina zgłoszenia szkody nie będzie zgodna z datą i godziną doręczenia paczki a forma zgłoszenia będzie inna niż przy odbiorze, wszelkie reklamacje w tym zakresie nie zostaną uznane. W takim wypadku przyjmowana jest zasada, że zawartość została doręczona do Adresata w stanie nienaruszonym i zgodnie z zamówieniem a uszkodzenie nastąpiło już po jej odbiorze. W tej sytuacji Adresat ma prawo ubiegać się od firmy kurierskiej o odszkodowanie na własną rękę.
Jeżeli paczka zostanie odebrana nie przez właściwego Adresata tylko przez inną osobę w jego imieniu (np. sąsiad, brat, ciocia itp.), osoba ta bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe postępowanie w momencie odbioru - zgodne z wyżej opisanym.



CENA I KOSZTY
  1. Wszystkie podane przez Sprzedawcę ceny są cenami oznaczonymi w złotych polskich i są cenami brutto, to jest zawierają podatek VAT. Powyższe ceny nie podlegają negocjacjom. Do ceny sprzedaży należy doliczyć koszt dostawy wskazany w każdej aukcji lub w przypadku zakupu większej ilości towaru, uzgodniony ze Sprzedawcą. Stanowi on odrębną pozycję na dokumencie sprzedaży.
  2. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Na życzenie Kupującego może być również wystawiona faktura VAT. W takim przypadku po dokonaniu zakupu należy wypełnić allegrowy formularz dostawy wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola specjalnie do tego celu zdefiniowane.
  3. Wiążąca dla stron jest cena widniejąca na aukcji w momencie kliknięcia przez Kupującego na 'Kup Teraz'.
  4. Koszty wysyłki towarów są zawsze podane na danej aukcji i nie podlegają negocjacjom. Koszty te mogą być wyższe od pobieranych przez Pocztę Polską ze względu na to, że Sprzedawca ma obowiązek odprowadzić podatek od kosztów transportu które Kupujący uiści a Poczta Polska jest z tego obowiązku zwolniona. Poza tym większość przedmiotów jest dodatkowo zabezpieczana w folię pęcherzykową, wypełniacze i dodatkowe pudełka.
  5. Koszt wysyłki uzależniony jest wagi, wielkości oraz kształtu paczki.


DOWÓD ZAKUPU
  1. Do każdej paczki włożony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub (na życzenie Kupującego) faktury. Przy jej rozpakowywaniu należy zwracać uwagę, czy taki paragon nie wypadł. Zazwyczaj jest on wkładany do środka paczki (luzem) lub pod etykietę (w przypadku wysyłki kurierskiej).
  2. Jeżeli Kupujący życzy sobie fakturę VAT powinien po dokonaniu zakupu wypełnić Formularz Opcji Dostawy wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola specjalnie do tego celu zdefiniowane. 
  3. Jeżeli wystawiona przez Sprzedawcę faktura zawiera błędy np. w numerze NIP, nazwie firmy itp. Kupujący powinien przysłać do nas notę korygującą.


REKLAMACJE, ZWROTY, PACZKI NIEODEBRANE
ZWROTY
  1. Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za produkt niebezpieczny (art. 7 ustawy) klient zawierający umowę na odległość (kupując produkt przez sklep internetowy) ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie do dziesięciu dni (od daty zawarcia umowy). Jest to możliwe tylko jeśli zakupiony produkt (produkty) nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony, nie ma śladów użytkowania.
    Zwracany towar razem z dowodem zakupu (oryginalny paragon lub faktura) i krótkim pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, z nickiem konta Allegro, z którego dokonywany był zakup, numerem zamówienia oraz numerem rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota należy odesłać na adres Sprzedawcy.
  2. Jeżeli na towar wystawiana była faktura VAT, Kupujący odsyłając paczkę powinien do niej włożyć również kopię ksero faktury którą otrzymał oraz wypełnioną kopertę zwrotną wraz z naklejonymi znaczkami. Sprzedawca wystawi korektę faktury i wyśle ją do Kupującego. Ten powinien podpisać jej kopię wraz z datą i odesłać do Sprzedawcy. Dopiero po otrzymaniu podpisanej kopii korekty faktury Sprzedawca przeleje Kupującemu na wskazane konto kwotę, na jaką była wystawiona.
  3. Sprzedawca zwraca kwotę równą cenie towaru. Koszty przesyłki związane w wysyłką zamówienia do Kupującego oraz związane ze zwrotem towaru nie podlegają zwrotowi.
  4. Sprzedawca zwraca pieniądze tylko i wyłącznie w formie przelewu bankowego. Przelew za prawidłowo zrealizowany zwrot towaru (wraz ze wszystkimi niezbędnymi danymi i dokumentami) będzie zrealizowany na wskazane konto do 14 dni od ich otrzymania.
Przed odesłaniem paczki do Sprzedawcy koniecznie należy się z nim skontaktować e-mailem w celu ustalenia szczegółów zwrotu.
PACZKI ODESŁANE ZA POBRANIEM LUB NA KOSZT ADRESATA NIE ZOSTANĄ ODEBRANE!

PACZKI NIEODEBRANE
Jeżeli Kupujący nie odbierze paczki w regulaminowym terminie i paczka wróci do Sprzedawcy możliwe są 2 rozwiązania. Albo Kupujący wpłaci na konto Sprzedawcy koszt powrotu paczki i ponownej wysyłki i wtedy zostanie ona wysłana ponownie, albo na wskazane konto Sprzedawca zwróci samą cenę towaru (bez kosztów wysyłki) pomniejszoną o koszt powrotu paczki.

REKLAMACJE
  1. Kupującemu przysługuje prawo reklamowania wadliwego towaru stosownie do regulacji kodeksu cywilnego i ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. W celu skorzystania z tych uprawnień Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia procedury reklamacyjnej, w szczególności ustalenia sposobu postępowania Sprzedawcy w razie uwzględnienia reklamacji (np. naprawa towaru, wymiana na nowy). Po dokonaniu ustaleń towar zakupiony należy odesłać wraz z dowodem zakupu (paragon lub kopia faktury)
  3. Wszelkie zwroty i przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie, najpóźniej do 14 dni od momentu otrzymania wszystkich niezbędnych przedmiotów i dokumentów. 
 

Składając zamówienie, Kupujący świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

 

  ŻYCZĘ UDANYCH ZAKUPÓW!!!!

 

 


Strona wygenerowana 2016-12-09 19:00:22, 213