Jesteś tutaj › Profil użytkownika ALAHE › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-11-05, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Jednym z najważniejszych uprawnień Kupującego jest prawo do informacji. Przed zawarciem umowy, czyli dokonaniem zakupu, powinien on uzyskać szczegółową wiedzę o podmiocie, przedmiocie i warunkach transakcji.


Podstawowe dane dotyczące firmy:

  • Nazwa firmy: ALAHE Janusz Hełpa

  • Siedziba firmy: ul. Poniatowskiego 9/2, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie

  • Adres magazynu: Aleja Zjednoczenia 106, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie

  • Wpis do ewidencji działalności gospodarczej numer: 006541

  • Organ rejestrujący: Burmistrz Wolsztyna

  • Sprzedawca jest podatnikiem VAT (NIP): 923-124-86-67

  • Sprzedawca jest podatnikiem VAT EU (NIP): PL 9231248667

  • Numer identyfikacyjny REGON: 970645674

  • Główny rachunek bankowy: BRE Bank WBE 02 1140 2004 0000 3202 6797 3690

Teczki z ekoskóry.Piórniki z ekoskóry.Okładki samoprzylepne.Worki sportowe.Piórniki szkolne.Śniadaniówki.Śniadaniówki.Śniadaniówki.

Formy płatności:

  • Przelew lub wpłata na nasze konto bankowe (przedpłata).

  • W przypadku przedpłaty na wpłatę oczekujemy 7 dni roboczych.

  • Gotówka  przy  odbiorze przesyłki pobraniowej  tylko  dla  użytkowników  posiadających  średnią  5,0  z  minimum 10  ocen w systemie opinii Świstak.pl.

  • Przelew z odroczonym terminem płatności dla firm i innych podmiotów gospodarczych (wymagane przesłanie skanów dokumentów firmy: NIP, REGON, wpis do ewidencji gospodarczej, ew. KRS - dla spółek).


Wysyłka:

  • Towar wysyłamy w ciągu 24-48 godzin  (w dni robocze i o ile w treści aukcji nie podano inaczej)  od zaksięgowania wpłaty na koncie lub wyboru w opcjach dostawy przesyłki za pobraniem (tylko jeśli istnieje taka możliwość).

  • Wysyłkę za pobraniem realizujemy tylko dla użytkowników posiadających średnią 5,0 z minimum 10 ocen w systemie opinii Świstak.pl.

  • Do każdej transakcji wystawiamy paragon fiskalny.

  • Na życzenie wystawiamy fakturę VAT. W takim przypadku po zakupie prosimy o podanie pełnych danych firmy koniecznie zawierających numer NIP.

  • Bezpłatne ubezpieczenie przesyłki (tylko w przypadku wysyłki kurierem UPS) do kwoty 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/100).

  • Nie ma możliwości odbioru osobistego w siedzibie firmy w Wolsztynie - taka możliwość istnieje w Zielonej Górze (woj. lubuskie) po uprzednim uzgodnieniu czasu i miejsca.

  • Kupujący kupując produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz Kupującego. Oznacza to, że realizacja przesyłki Pocztą Polską jest równoważna z udzieleniem nam pełnomocnictwa na opłacenie i wysłanie przesyłki POCZTĄ POLSKĄ w imieniu Kupującego, tym samym koszt przesyłki nie musi być uwzględniony na otrzymanym rachunku. Opłata za transport nie stanowi dochodu.
    Podstawa prawna: Art. 29 ust. 1 Ustawa o podatku od towarów i usług z dnia 2004-03-11 (Dz.U. Nr 54, poz. 535).

  • Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu, całkowitą cenę z uwzględnieniem ceł i podatków, zasady zapłaty ceny, koszt oraz termin i sposób dostawy podajemy na stronie aukcji danego przedmiotu.


Dostawa:

Towar dostarczamy w dni robocze - do wybranych lokalizacji możliwa jest również w sobotę - prosimy pytać o szczegóły (usługa dodatkowo płatna).

Korzystamy z usług:

Nasz Kurier - śledź przesyłkę na www.ups.com
  • standardowa dostawa w ciągu 24h od wysłania przesyłki;

  • w wybranych lokalizacjach dostawa możliwa do godz. 9:00 lub 12:00 następnego dnia - prosimy pytać o szczegóły, (usługa dodatkowo płatna);

  • powiadomienia e-mail o wysyłce i sytuacjach wyjątkowych;

  • możliwość śledzenia przesyłki on-line na stronie www.ups.com;

  • bezpłatne ubezpieczenie przesyłki do kwoty 50.000,00 PLN.

Sprawdzanie zawartości przesyłki.

Firma UPS umożliwia Państwu sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności Kuriera.

Pragniemy przypomnieć, iż mogą Państwo sprawdzić zawartość przesyłki po podpisaniu pokwitowania odbioru w obecności kuriera, bez względu na stan przesyłki. Ta procedura jest dokładniej opisana na stronach UPS.
Zamieszczamy tylko wskazówki kiedy i w jakiej sytuacji mają Państwo prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki:

  • Na życzenie - nawet gdy przesyłka jest w nienaruszonym stanie.

  • Gdy przesyłka jest oklejona zerwanymi, doklejonymi taśmami.

  • W każdej sytuacji, która wskazuje na uszkodzenie opakowania (zmiażdżenie, rozerwanie, przedziurawienie, itp.).

Sprawdzenie zawartości przesyłki odbywa się po podpisaniu pokwitowania odbioru w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Przesyłka pobraniowa musi zostać najpierw opłacona.

Gdy zawartość przesyłki jest niezgodna z opisem przedmiotu lub gdy zawartość zestawu jest niekompletna lub gdy uszkodzenie produktu widoczne jest bez szczególnych oględzin, wymagane jest spisanie protokołu reklamacji.
Protokół należy sporządzić w obecności kuriera doręczającego przesyłkę.


Na życzenie Odbiorcy jako opcja:

W opcjach dostawy jest możliwość wybrania Poczty Polskiej.

Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od doręczyciela należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W  przypadku,  gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia  lub,  gdy taśmy  są  zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie.
Reklamację z tytułu ubytku zawartości lub uszkodzenia przesyłki zgłasza się bezpośrednio przy przyjęciu jej przez adresata.
Reklamację z tytułu niewidocznego uszkodzenia lub ubytku przesyłki w terminie 7 dni od dnia przyjęcia przesyłki.

Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.


Brak możliwości odbioru osobistego.



Zwroty:

  • Zgodnie  z  Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, z towaru zakupionego wysyłkowo w naszej firmie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

  • Sytuacja taka może mieć miejsce tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony (dotyczy również opakowania). Zwrócony towar należy zaopatrzyć w dowód zakupu (paragon, faktura VAT), imię i nazwisko kupującego oraz dane numeru konta, na które przelejemy pieniądze.

  • Zarówno koszty dostawy, jak i koszt odesłania towaru w przypadku przewidzianym w ww. Ustawie nie podlegają zwrotowi.


Reklamacje:

  • Dokumentem uprawniającym do reklamowania produktu zakupionego w firmie ALAHE, o ile opis aukcji nie stanowi inaczej, jest paragon lub faktura VAT.

  • Niektóre produkty sprzedawane przez naszą firmę są objęte bezpośrednią gwarancją producenta. W tym przypadku podstawą gwarancji jest dokument zakupu przedmiotu w firmie ALAHE (paragon, faktura VAT) oraz karta gwarancyjna producenta.

  • W wyżej wymienionym przypadku gwarantem produktu jest serwis producenta wymieniony na karcie gwarancyjnej. Jeżeli opis aukcji nie stanowi inaczej,przyjmuje się, że gwarantem przedmiotu zakupionego w firmie ALAHE jest firma ALAHE.

  • Okres rozpatrzenia reklamacji przez firmę ALAHE wynosi 14 dni. Okres ten zaczyna się od momentu otrzymania przez firmę ALAHE reklamowanego produktu. Za rozpatrzenie reklamacji uznaje się jej stwierdzenie jako zasadną lub bezzasadną. Okres 14 dni nie obejmuje terminu dostarczenia sprawnego towaru Kupującemu.

  • Po upływie 14 dni i braku informacji co do zasadności reklamacji ze strony firmy ALAHE, reklamacja zostaje uznana automatycznie jako zasadna. W tym przypadku Kupującemu przysługuje wymiana towaru i zwrot kosztów z zastrzeżeniem postanowień, o których mówi pierwszy akapit dotyczący reklamacji.

  • Jeżeli reklamacja została uznana jako zasadna, firma ALAHE dokonuje zwrotu wpłaconych środków lub wymiany produktów z zastrzeżeniem postanowień pierwszego akapitu dotyczącego reklamacji. Koszty odesłania towaru do Kupującego pokrywa firma ALAHE.

  • Jeżeli reklamacja została uznana jako bezzasadna, firma ALAHE odsyła reklamowany towar na koszt Kupującego.

  • Firma ALAHE zastrzega sobie możliwość wykorzystania w ocenie zasadności reklamacji opinii serwisów gwarancyjnych producentów. W przypadku uznania reklamacji jako bezzasadnej na podstawie opinii serwisu producenta, firma ALAHE na życzenie udostępni ww. opinię do wglądu Kupującemu.

  • Podmiotem odpowiedzialnym za naprawę lub wymianę sprzętu z zastrzeżeniem sytuacji, kiedy gwarantem jest serwis producenta, jest firma ALAHE. Jakiekolwiek próby samodzielnej naprawy przez Kupującego lub osobę trzecią ciągnie za sobą automatyczne odrzucenie reklamacji.


Niezgodność z umową:

  • Jeżeli po otrzymaniu towaru wykryją Państwo ewentualną niezgodność przedmiotu z opisem aukcji prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu reklamowania produktu. Po potwierdzeniu z naszej strony prosimy o odesłanie towaru na podany przez nas adres i w uzgodniony sposób.

  • Przesyłka powinna zawierać:
    - dowód zakupu (paragon, faktura VAT);
    BRAK DOWODU ZAKUPU UNIEMOŻLIWIA REKLAMACJĘ!
    - dane osoby reklamującej towar (imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail, numer rachunku bankowego);
    - opis niezgodności.

  • Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu, zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszej firmie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze na podany numer konta bankowego.


Kliknij Skype Me!Kliknij Gadu Gadu!Znajdz nas na Facebooku!Kontakt:

Od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00:
tel.: +48 68 415 52 76
tel. kom: +48 889 429 429

Codziennie w godz. 15:00-21:00:
tel. kom: +48 660 068 472

e-mail: [email protected]


Oceny transakcji i opinie:

Przywiązujemy  bardzo  dużą  wagę  do  ocen  wystawianych  przez  Kupujących naszej firmie.  Pełnią  one  istotną rolę  w  wyborze i wprowadzaniu kolejnych etapów działań mających eliminować pojawiające się niedociągnięcia.

Przed wystawieniem ocen prosimy o rzetelną analizę każdego aspektu podlegającego ocenie:

  • Logistyka: Czy przedmiot był dostępny "od ręki" czy też wskazano w treści aukcji dodatkowy termin dostępności lub wykonania dodatkowej usługi (np. znakowania, personalizacji produktu)?
    Wszystkie koszty wysyłki oparte są o cenniki dostawców - w przypadku wątpliwości prosimy o zapoznanie się z oficjalnym cennikiem Poczty Polskiej: www.poczta-polska.pl/cennik.htm (jeśli znajdą Państwo różnicę zwrócimy jej wartość).

  • Towar: Jeśli przedmiot nie odpowiada opisowi prosimy o kontakt - znajdziemy satysfakcjonujące obie strony rozwiązanie.

  • Jakość obsługi: Czy mogliśmy zrobić coś lepiej?

Każdy pozytywna opinia jest dla nas sygnałem, że transakcja została udanie przeprowadzona - w ciągu 24h odpowiadamy opinią pozytywną z naszej strony.

Przed wystawieniem opini neutralnej lub negatywnej prosimy  o  chwilę zastanowienia oraz,  przede  wszystkim,  kontakt z naszą firmą - wspólnie ustalimy co poszło nie tak i jak możemy to naprawić.



Zobacz naszą wizytówkę:

Kliknij i sprawdź naszą Firmę...

ostatnia aktualizacja strony: 2012-09-20, 23:41

Strona wygenerowana 2024-04-24 23:28:03, 120