Najczęciej zadawane pytania związane z tematem

Jestem Sprzedającym » Sprzedałem towar i mam pytanie
  • Dane teleadresowe Kupującego wydają się niepoprawne

    Jeśli stwierdzisz, że dane Kupującego są niepoprawne, wstrzymaj się z finalizacją transakcji (nie wysyłaj do Kupującego towaru) i napisz do nas o tym fakcie.
  • Kupujący nie odpowiada na emaile i/lub telefony.

    Po wygranej aukcji obie strony mają obowiązek skontaktować się ze sobą. Jeżeli w ciągu 7 dni od zakończenia aukcji nie można nawiązać kontaktu, oznacza to zerwanie umowy kupna/sprzedaży wylicytowanego towaru i zgodnie z Regulaminem Sprzedający ma prawo wystawić Kupującemu ocenę negatywną.
  • Kupujący odmówił kupna wylicytowanego towaru.

    Kupujący ma obowiązek kupić wystawiony przez Ciebie towar. Jedynie gdy cena sprzedaży nie osiągnła ceny minimalnej, towar może ale nie musi zostać sprzedany (sam decydujesz czy chcesz sprzedać po niższej cenie).

Wyślij nam swoje pytanie

Wybrany temat: Jestem Sprzedającym » Sprzedałem towar i mam pytanie
Treść wiadomości:

Gdy opisujesz problem, wykonaj to możliwie dokładnie, najlepiej podając krok po kroku jakie wykonujesz czynności. Przyczyni się to do szybszego rozwiązania problemu.

Twój email:

Załącznik:
Dodawaj pliki tylko w formacie JPG, GIF, PNG,
PDF, EML, TXT, PS, DOC, DOCX i ODT.

Maksymalny rozmiar pliku 5MB.






Strona wygenerowana 2024-04-25 13:14:44, 120