Jesteś tutaj › Profil użytkownika zubao › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-03-08, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Kontakt

sklep@zubao.pl

tel. 77 550 64 42

gg

Regulamin zakupów na aukcjach ZUBAO

Realizacja zamówienia

Jesteśmy legalnie działającą polską firmą, towar wysyłamy z naszego magazynu w Polsce.
Zakupy wysyłamy w ciągu 24 godzin od wypełnienia formularza dostawy i zaksięgowania pełnej płatności na naszym koncie - w dni robocze. W praktyce oznacza to, że większość przedmiotów, które zostaną zamówione i pełna wpłata dotrze do ok. godz. 10:00, wysyłane są tego samego dnia do godz. 15:00 ? tak, aby w przypadku wysyłki priorytetem przedmioty mogły być dostarczone następnego dnia roboczego. Jeśli dla jakiś przedmiotów czas dostawy będzie inny ? będzie to wyraźnie zaznaczone w opisie aukcji.
Wysyłka za pobraniem tylko dla zarejestrowanych użytkowników z co najmniej 5 punktami i 99% komentarzy pozytywnych po telefonicznym potwierdzeniu zamówienia.
Łączymy przesyłkę przedmiotów z różnych aukcji - na naszych aukcjach koszt wysyłki liczony jest raz (w przypadku zakupu kilku przedmiotów z różnym kosztem przesyłki będzie to wyższy z nich).
Koszt wysyłki zawiera koszt usługi pocztowej, pakowania oraz bezpiecznego opakowania.

Uwagi na temat przesyłki nierejestrowanej

List zwykły (ekonomiczny lub priorytetowy) nie jest w żaden sposób rejestrowany przez pocztę, i w razie zaginięcia lub opóźnienia doręczenia nie ma ŻADNEJ możliwości składania reklamacji na poczcie. Nie zalecamy takiej formy przesyłki dla biżuterii - wysyłka tylko na odpowiedzialność kupującego.
Wybierając przesyłkę nierejestrowaną (list zwykły: ekonomiczny lub priorytetowy) zwalniasz nas z odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki. Oznacza to że:
  • w razie nieotrzymania przedmiotu zgadzasz się, aby nie wystawiać nam komentarza negatywnego ani neutralnego,
  • jeżeli zdarzy się, że nie otrzymasz przesyłki nierejestrowanej, nie będziemy zobowiązani do ponownego wysłania tych samych przedmiotów na nasz koszt,
  • z naszych dotychczasowych statystyk wynika, że 98.5% przesyłek nierejestrowanych dotarło do adresata, jeśli chcesz mieć 100% pewności, że list zostanie doręczony, zdecyduj się zapłacić poczcie więcej o 2,50zł (za przesyłkę poleconą).
Działamy uczciwie - wszystkie zamówienia wysyłamy, bez względu na koszt przedmiotu i rodzaj listu. W ciągu kilku godzin od nadania przesyłki otrzymasz powiadomienie o wysyłce. W razie wątpliwości dysponujemy również fotografiami z pakowania przedmiotów.
Ponieważ poczta nie gwarantuje żadnego terminu dostarczenia listów zwykłych, także priorytetów (zgodnie z regulaminem poczty), w razie opóźnienia zobowiązujesz się czekać na przesyłkę nierejestrowaną co najmniej 30 dni od dnia nadania.
Jeśli wartość zamówionych przedmiotów wynosi co najmniej 10,00zł, nie wysyłamy towaru listem niepoleconym. Jeśli Twoje zamówienie przekroczy 10,00zł, a w formularzu dostawy wybierzesz list zwykły, poprosimy o dopłatę 2,50zł do listu poleconego.

Odstąpienie od umowy zakupu

Jeśli nie jesteś zadowolony z otrzymanych przedmiotów, w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki możesz bez podawania przyczyn odstąpić do zakupu i odesłać je przesyłką poleconą wraz z formularzem zwrotu, gdzie podasz numer rachunku bankowego, na który zwrócimy wpłaconą kwotę.
Zwracany przedmiot nie może być uszkodzony, nosić śladów użytkowania, oraz musi posiadać oryginalne opakowanie.
Zwrot tylko na wskazany rachunek bankowy w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Nie odbieramy przedmiotów zwracanych wysyłanych przesyłką pobraniową.
W przypadku zwrotu przedmiotów zawierających metale szlachetne, zwrot wpłaty następuje po wykonaniu ekspertyzy w biurze probierczym.

Postępowanie reklamacyjne

Możesz składać reklamacje i zapytania dotyczące produktów z naszej oferty. Reklamacja powinna określać składającego reklamację, nazwę towaru, którego reklamacja dotyczy, przedmiot reklamacji oraz okoliczności uzasadniające reklamację. Reklamacja powinna zostać przesłana przez nasz formularz kontaktowy lub listem poleconym na adres naszej siedziby.
Rozpatrzymy reklamację w terminie 14 dni od daty jej doręczenia, a następnie prześlemy odpowiedź przedstawiającą sposób rozstrzygnięcia reklamacji wraz z uzasadnieniem

Postanowienia końcowe

Przed wystawieniem komentarza negatywnego lub neutralnego zobowiązujesz się zgłosić problem poprzez Centrum Sporów.
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy polskiego prawa, a w szczególności Kodeks Cywilny oraz ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 03.03.2012r.

Strona wygenerowana 2016-12-08 05:25:36, 213