Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-04-30, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

1.Nasza firma prowadzi sprzedaż towarów przez Internet za pośrednictwem serwisu świstak.pl
Wodnik Krystyna Bielenia Białystok  Lniana 18/2 nip 5422060487 regon 052239002

 tel + 48 661 429 500

2. Do każdej przesyłki dołączamy dowód zakupu ? paragon lub na życzenie fakturę VAT.

3. Chcąc otrzymać fakturę VAT, niezwłocznie po dokonaniu zakupu należy podać wszystkie niezbędne do jej wystawienia dane w formularzu opcji dostawy.

4. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

5. Zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną przez 7 dni w tygodniu 24h na dobę.

6. Zakup na naszych aukcjach nie wymaga użycia dodatkowo płatnych środków porozumiewania się na odległość, np. płatnych stron WWW.

7.Towar wysyłamy od poniedziałku do piątku w ciągu od24h do 48h po zaksięgowaniu środków na rachunku (płatność przelewem), otrzymaniu płatności PayU lub po wybraniu płatności przy odbiorze.

8. Wpłaty na konto proszę dokonać w ciągu 7 dni od dokonania zakupu.



9. Klient posiada prawo wyboru formy płatności, zapłacić można w następujący sposób:



a. wpłacić należną kwotę na nasze konto w tytule przelewu prosimy wpisać numer aukcji oraz nick z świstaka  numer konta

32 1140 2004 0000 3302 6668 9597
b. poprzez system płatności PayU.
c. dokonać płatności przy odbiorze przesyłki (przesyłka pocztowa za pobraniem kurier pobraniowy).

10. Przesyłki nadawane są od poniedziałku do piątku Pocztą Polską i kurierem .

11. Szczegółowe koszty dostawy są zawsze opisane na aukcji z oferowanym towarem.

12. W przypadku zakupu większej ilości produktów, koszt przesyłki jest naliczany tylko raz skontaktuj się z nami w celu ustalenia kosztów wysyłki.



13. Do prawidłowej realizacji zamówień preferujemy przekazywanie danych adresowych poprzez wypełnienie Formularza Opcji Dostawy, do którego link znajduje się w wiadomości od świstaka przesyłanej zaraz po dokonaniu zakupu.,

14. Reklamacje i zwroty

 

a Procedura reklamacyjna jest przeprowadzana zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Sklep odpowiada za niezgodność towaru jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.

 

b. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22,poz. 271 z późn.zm.) Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od otrzymania towaru. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie czternastu dni. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

 

15. W przypadku uszkodzenia przesyłki dostarczonej przez Firmę Kurierską lub pocztę polską prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Kurier ma obowiązek sporządzenia protokołu  . Protokół wypełniony przez Kuriera ułatwi nam reklamację i dochodzenie roszczeń względem Firmy kurierskiej. Jednocześnie nadmieniam że sporządzenie protokołu nie jest  czynnością obowiązkową leżącą po stronie kupującego

 

16.Przy reklamacji gwarancyjnej lub zwrocie towaru prosimy o odesłanie go na adres sklepu wraz z paragonem lub fakturą  oraz wypełnionym protokołem zwrotu które to są wymagane prze urząd skarbowy do celów podatkowych ale nie są to dokumenty obowiązkowe do rozpatrzenia reklamacji lub zwrotu

 

 

 

 

 

17. Przesyłki pobraniem

 

Zgodnie z KC. Art. 535. Przez umowę sprzedaży sprzedawca zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.

Art. 10 Pkt 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 1)świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
A taką usługą jest dostawa towaru, konsument nie może odstąpić od usługi dostawy produktu jeżeli została wykonana a więc zgodnie z KC. Art. 535. jest zobowiązany odebrać przesyłkę w przeciwnym wypadku powstają roszczenia sprzedawcy względem kupującego.

 

18. Państwo jako pierwsi wystawiają komentarz, jest to dla nas potwierdzenie odebrania przesyłki.

19.Przestrzegamy regulaminu świstaka który jest wiążący dla obu stron transakcji


Strona wygenerowana 2016-12-09 16:34:42, 213