(Rejestracja: 2012-07-22, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
 

Dane firmy

 

WKRAINIEDZIECKA
Sylwester Bernecki
32-400 Myślenice,
ul. Kopernika 4/1
NIP 681-125-27-38
KONTO BANKOWE:
Bank Pekao SA
Nr: 15 1240 5051 1111 0010 4575 3276

 

O NAS

Zakupując na naszych aukcjach , mają państwo pewność że: Wszystkie produkty pochodzą z legalnego źródła Towary są w odpowiedni sposób przechowywane, Wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty są w 100% oryginalne, nowe, fabrycznie zapakowane, pochodzą od znanych polskich i zagranicznych producentów oraz dystrybutorów. Posiadają wszystkie niezbędne atesty bezpieczeństwa obowiązujące na terenie Unii Europejskiej oraz Rzeczypospolitej Polskiej. Na każdy produkt obowiązuje 12,24 lub 36 miesięczna gwarancja. Zamówienie państwa będzie zrealizowane szybko, a sam produkt będzie zapakowany odpowiednio co utrudni jego zniszczenie przy w czasie przesyłki. Wszystkie przesyłki są UBEZPIECZONE. W razie zaginięcia przesyłki wysyłamy zakupione produkty ponownie. Ceny produktów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT właściwy dla danego produktu i wliczoną opłatę KGO). Profesjonalne działanie oparte na jasnych zasadach funkcjonowania, a także nacisk jaki kładziemy na zadowolenie i wygodę kontrahentów, pozwoliły nam zbudować na przestrzeni lat zaufanie i uznanie wśród szerokiego grona klientów. Aby uczynić handel elektroniczny jeszcze bezpieczniejszym wszelkie dane niezbędne do sfinalizowania transakcji są odpowiednio chronione i wykorzystywane tylko w celach bezpośrednio związanych z dokonywaną transakcją. Dzięki danym kontaktowym umieszczonym na stronie w razie jakichkolwiek wątpliwości możesz bez problemu nawiązać z nami bezpośredni kontakt. Chętnie doradzimy, pomożemy i udzielimy odpowiedzi na wszelkie zapytania.

PO WYGRANEJ AUKCJI:

Po zakończeniu aukcji proszę o: Wypełnienie formularza opcji dostawy lub przesłanie e-maila z informacjami niezbędnymi do zakończenia transakcji. Jeśli aukcja dotyczy kilku przedmiotów w różnych kolorach, rozmiarach lub wersjach, proszę o wpisanie w uwagach informacji z wybranymi kolorami/wzorami/rozmiarami wylicytowanych przedmiotów; Wybranie formy płatności(przelew/płacę z allegro/pobranie); Podanie informacji z adresem wysyłki. Jeżeli takiej nie otrzymamy, adres z allegro traktujemy jako adres odbiorcy; W przypadku wpłat na konto proszę podawać swój NICK z Allegro oraz nr aukcji w tytule przelewu. Podczas korespondencji mailowej proszę podpisywać się swoim NICKIEM z Allegro. Na zapłatę czekamy maksymalnie 7 dni. Przystępując do zakupów na naszej stronie oznacza to, że godzą się Państwo na warunki zawarte w REGULAMINIE. Złożenie oferty kupna na naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją poniższych zasad.

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz zasady współpracy opisane w danej aukcji oraz cennik i sposób wysyłki naszych przedmiotów.

Regulamin

Formy płatności

Wpłata na konto przed wysyłką.
W tym przypadku Kupujący decyduje sam o wpłacie kwoty za zakupy w placówce bankowej, za pomocą banków online, za pomocą systemu Płacę z Allegro, na poczcie bądź w innych placówkach przyjmujących takie wpłaty. Jeśli Kupujący wybiera tę formę zapłaty, otrzyma e-maila, który zawierał będzie numer konta oraz kwotę jaką należy wpłacić za towar. W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia oraz NICK z ALLEGRO, plus dodatkowe informacje niezbędnych do zrealizowania zamówienia jak kolor, rozmiar i itp.

Płatność za pobraniem.
W tym przypadku Kupującemu umożliwia się dokonanie zapłaty za zamówiony towar w momencie jego dostarczenia przez firmę kurierską. Pracownik firmy kurierskiej pobiera od Kupującego opłatę równą wartości zakupionego towaru, kosztów transportu i pobrania. Opłaty te doliczane są w momencie składania przez Kupującego zamówienia i wyboru formy płatności. Jeśli paczka ma zostać wysłana na inny adres prosimy o wypełnienie formularza opcji dostawy bezpośrednio po zakupie.

Wysyłka

Realizacja zamówienia
O ile Klient nie wybrał opcji płatności za pobraniem, odbywa się wyłącznie po zaksięgowaniu przelewu i wysyłamy go niezwłocznie, zazwyczaj w ciągu 24h. Nie wysyłamy w sobotę oraz niedzielę. Paczkę za pobraniem wysyłamy osobą, z co najmniej 10-pozytywnymi komentarzami. O wysyłce poinformujemy Cię mailowo.

Koszty wysyłki:

Przesyłki krajowe:
Przy zakupie kilku różnych przedmiotów na naszych aukcjach KOSZT PRZESYŁKI JEST TYLKO JEDEN (chyba że zaznaczono inaczej na aukcji)
 

KURIER:
Wpłata na konto - 17,5 zł
Pobranie - 22,5 zł

POCZTA POLSKA :
Przesyłka Ekonomiczna - 10 zł
Przesyłka priorytetowa - 12 zł
Przesyłka Pobraniowa Ekonom. 15 zł
Przesyłka Pobraniowa Priorytet. 17 zł
Pocztą polską wysyłamy paczki do 1kg. oraz sumarycznej wartości do 100zł. Przeważnie są to drobne rzeczy takie jak smoczki ,butelki, kubeczki itp.

Przesyłki zagraniczne
W celu wyliczenie kosztów, prosimy o kontakt mailowy.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych
W chwili odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody, w protokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru i opakowania i następnie podpisany protokół przesłać do nas. Wszystkie przesyłki są UBEZPIECZONE. W razie zaginięcia przesyłki wysyłamy zakupione produkty ponownie.

Gwarancje i reklamacje
Każdy zakupiony towar jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję producenta. Okres gwarancji zależy od zapisu w karcie gwarancyjnej. W przypadku, kiedy odebrany towar jest niezgodny z umową , w tym nie działa lub usterka wystąpiła podczas eksploatacji należy zgłosić reklamację w ramach gwarancji bezpośrednio w serwisie producenta lub zgłosić reklamację u Sprzedawcy. Wykaz autoryzowanych serwisów znajduje się na karcie gwarancyjnej lub stronie internetowej producenta. Podstawą rozpatrzenia reklamacji Kupującego zgłoszonych do Sprzedawcy są obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z pózn. zm.) i ustawy z dnia 2 lipca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z poźn. zmianami). Sprzedawca w celu rozpatrzenia reklamacji Kupującego dotyczących wymiany lub naprawy towaru może korzystać z opinii specjalistów, autoryzowanych serwisów lub opinii gwaranta.

Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od daty wydania rzeczy. Zwrot towaru jest możliwy tylko w stanie niezmienionym. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w przypadkach dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. Zwracany towar należy odesłać razem z fakturą, oświadczeniem zwrotu, instrukcją obsługi, kartą gwarancyjną oraz załączonym wyposażeniem. Jeżeli wszystkie wymienione warunki zostaną spełnione, gwarantujemy zwrot kwoty zgodnie z art.7 ust.3 zd.4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Pieniądze zostaną zwrócone zgodnie z powyższą Ustawą w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Koszt odesłania towaru do sprzedawcy nie podlega zwrotowi, w związku z tym nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do naszej firmy za pobraniem. W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny, lub kontakt mailowy na adres: reklamacje@wkrainiedziecka.pl - w tym miejscu Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje na temat przeprowadzenia tej procedury.
Kontakt

 

Biuro handlowe ul. Kopernika 4
32-400 Myślenice
Tel. Komórka:+48 603 500 231
E-mail: allegro@wkrainedziecka.pl
GG 43536965

 


Strona wygenerowana 2016-12-09 07:11:54, 213