Jesteś tutaj › Profil użytkownika wilady › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-05-06, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

Prowadzimy sprzedaż nowych butów,bielizny, biżuterii oraz torebek poprzez serwis Allegro.pl

Prowadzimy legalną działalność, firma wpisana jest do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem ,,,,,,,, .

 

Siedziba firmy mieści się pod adresem:


 UNIQUE

Karol Rupotacki

ul. Bystrzycka 3

59-220 Legnica

NIP: 691-222-27-79

Regon: 021805339

TEL: 889 50 20 30

 


 II. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1. Prowadzimy sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.
2. Nasza oferta obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zamówienia realizowane są na terenie naszego Państwa jak i poza jego granicami.
3. W przypadku wysyłki zagranicznej prosimy o kontakt w celu ustalenia jej kosztów.
4. Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
5. Licytując na naszych aukcjach Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia. W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego postanowień Regulaminu, jesteśmy uprawnieni do unieważnienia złożonego zamówienia.
 

III. WARUNKI ZAKUPU 

1. Do zakupów na naszych aukcjach upoważnione są wyłącznie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest dokonanie wpłaty za wylicytowany przedmiot + koszty transportu. Wszystkie informacje niezbędne do dokonania wpłaty otrzymacie Państwo w mailu po zakończeniu aukcji.
3. Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wylicytowana kwota nie zawiera kosztów dostawy zamówionego towaru.
4. Termin płatności to 7 dni, jeśli nie został ustalony inny ?indywidualny termin zapłaty?. Jeśli z jakichś powodów Klient nie jest w stanie zapłacić za wylicytowany przedmiot w tym terminie prosimy o kontakt: [email protected] Po upływie tego terminu występujemy do serwisu Allegro o zwrot prowizji. Transakcja zostaje anulowana oraz wyciągnięte zostają odpowiednie konsekwencje.
5. Wystawiamy dowody sprzedaży ? paragon. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT prosimy o maila z danymi niezbędnymi do jej poprawnego wystawienia.
 

IV. CZAS ORAZ KOSZTY TRANSPORTU 

1. Paczki wysyłamy do 24 godzin od otrzymania wpłaty. O wysłaniu paczki informujemy drogą mailową.Jeśli mają Państwo pytania dotyczące nadania prosimy o kontakt.
2. W wyjątkowych sytuacjach nadanie paczki może się opóźnić.
3. Wszystkie paczki wysyłane są za pośrednictwem Kuriera DHL.
4. Jeśli paczka nie dotrze w ciągu 3 dni roboczych od daty nadania, składamy reklamacje w Siedzibie DHL. Termin rozpatrzenia reklamacji jaki zastrzega sobie DHL to 30dni.
UWAGA!!!W przypadku zaginięcia przesyłki, na zwrot pełnych kosztów przewyższających kwotę standardowego odszkodowania z DHL, mogą liczyć wyłącznie te osoby, które zamówiły oraz opłaciły przesyłkę o określonej WARTOŚCI. Wiąże się to z dodatkową opłatą wg cennika DHL ( koszt 10 zł ). Za nieubezpieczone przesyłki nie ponoszę odpowiedzialności. Wszystkie osoby zainteresowane ubezpieczeniem przesyłki proszę o kontakt.

5. Możliwości odbioru osobistego towaru w naszym sklepie.
6. Zamówiony towar wysyłamy na adres wskazany w powiadomieniu Allegro. W przypadku zmiany adresu dostawy, prosimy o wypełnienie formularza dostawy.
7. Nieodebranie przesyłki oraz jej zwrot do nadawcy skutkuje obciążeniem klienta kosztami zwrotu paczki (20,0 zł) oraz kosztami ponownego jej wysłania (20 zł) lub rozwiązaniem umowy.
8. Jeżeli umowa zostanie rozwiązana następuje zwrot gotówki minus poniesione koszty transportu .
9. Koszty transportu:
? przesyłka kurierska ? 20,00zł chyba, że na aukcji jest inna informacja.
9. a. Koszt przesyłki dla paczek powyżej 5 par butów negocjowany indywidualnie.
 

V. WYMIANA 

1. Klient ma prawo wymienić zakupiony towar w terminie do 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Jeśli otrzymany towar jest wadliwy lub niezgodny z opisem stosujemy zasady reklamacji.
2. Wymianie nie podlega towar z wyprzedaży.
3. W przypadku wymiany otrzymanego towaru, prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów. Prosimy o nieprzesyłanie paczek bez uprzedniego uzgodnienia tego faktu z nami.
4. Obuwie do wymiany przyjmujemy jedynie w oryginalnym, nieposklejanym opakowaniu.
5. Wymiana może dotyczyć jedynie towaru będącego w nienaruszonym stanie, nie noszącym śladów eksploatacji oraz z wszystkimi elementami z jakimi został dostarczony. Paragon zakupu jest niezbędnym warunkiem wymiany.
6. Niedostosowanie się do naszych zaleceń może być podstawą do nieuwzględnienia wymiany.
7. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji z nami.
 

VI. REKLAMACJA 

1. Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)
2. Udzielamy miesięcznej gwarancji na obuwie zakupione na naszych aukcjach, chyba, że opis aukcji stanowi inaczej. Reklamacji podlegają jedynie wady powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym.
3. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste i za okazaniem dowodu sprzedaży w oryginalnym nieuszkodzonym kartoniku.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli nie będzie to możliwe z powodu wyczerpania nakładu zwrócimy nabywcy równowartość ceny zakupionego produktu lub zaoferujemy mu inne, dostępne na aukcjach towary do wyboru.
5. Reklamacje rozpatrywane są zazwyczaj do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W szczególnych przypadkach termin ten może zostać wydłużony do 30 dni.
6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
7. Reklamacji nie podlega:
? Obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w chwili zakupu)
? Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, uszkodzenia), wynikające ze złego dopasowania do stopy
? Wygoda obuwia
? Systemy pneumatyczne
? Obuwie posiadające uszkodzenia elementów ozdobnych (zamków, zdobień, guzików)
? Naturalne zużywanie się obuwia (zelówek, fleków, wyściółki)
? Odbarwienia wnętrza obuwia ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia,
? Zabarwienie odzieży w obuwiu wykonanym na naturalnej podszewce
? Przemoczenia obuwia
8. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji z nami.
 

VII. ZWROTY 

1. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.). Klient ma prawo zwrócić kupione obuwie będące w nienaruszonym stanie w terminie do 10 dni od zawarcia umowy.
2. Zwrotowi nie podlega towar z wyprzedaży.
3. W przypadku zwrotu otrzymanego towaru, prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów. Prosimy o nieprzesyłanie paczek bez uprzedniego uzgodnienia tego faktu z nami.
4. Obuwie do zwrotu przyjmujemy jedynie w oryginalnym, nieposklejanym opakowaniu.
5. Prawo zwrotu może dotyczyć jedynie towaru zakupionego w opcji 'Kup Teraz', będącego w nienaruszonym stanie, nie noszącym śladów eksploatacji oraz z wszystkimi elementami z jakimi został dostarczony. Paragon zakupu jest niezbędnym warunkiem zwrotu.
6. Niedostosowanie się do naszych zaleceń może być podstawą do nieuwzględnienia zwrotu.
7. Gwarantujemy Państwu zwrot kwoty równej cenie za którą zakupili Państwo towar, pomniejszony o koszty przelewu bankowego ( 1 zł ) lub przekazu pocztowego (8 zł ).
8. Nie zwracamy kosztów transportu.
9. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu do 14 dni.
9. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji z nami.
 

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

1. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie.
2. W sprawach nie uregulowanych regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego. Ustawa z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
 

IX. SYSTEM KOMENTARZY 

Komentarz zawsze wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego (prosimy o cierpliwość, komentarze wystawiamy w wolnych chwilach). Żaden komentarz nie pozostanie bez odzewu.

 

X. PRAWO KONSUMENCKIE

  • Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz.271 z późn. zm.),
  • Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
  • Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

 Kiedy Kupujący może odstąpić od umowy z przedsiębiorcą?  

Użytkownik, który dokonał zakupu od przedsiębiorcy, może od niego odstąpić bez podania przyczyn. Przepis ten dotyczy wyłącznie zakupu w opcji Kup Teraz. Aby skorzystać z takiej możliwości, wystarczy w ciągu dziesięciu dni od otrzymania przedmiotu (a w przypadku świadczenia usługi ? od daty zawarcia umowy) przysłać e-mailem i najlepiej potwierdzić listem poleconym stosowne oświadczenie.

Pamiętaj! Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

  • świadczenia usług rozpoczętego za zgodą konsumenta przed upływem terminu 10 dni,
  • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
  • dostarczania prasy,
  • usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych.


W takich przypadkach Sprzedający nie może obciążyć Kupującego opłatą odstępną, czyli potrącić części wpłaconej sumy. Kupujący ponosi jednak koszt wysyłki towaru.

Na jakich zasadach można zwrócić wadliwy towar?  

W umowach, w których konsument kupuje towar od przedsiębiorcy, stosuje się przepisy Ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176). Zgodnie z art. 8 tej Ustawy:

1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy ? chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, bierze się także pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

2. Nieodpłatność naprawy i wymiany oznacza, że Sprzedający ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez Kupującego, zwłaszcza kosztów demontażu, dostarczenia (np. przesyłki), robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.

3. Jeżeli Sprzedający, który otrzymał od Kupującego żądanie określone w punkcie 1., nie ustosunkował się do niego w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. Jeśli więc nie uwzględni reklamacji, musi zawiadomić o tym pisemnie Kupującego z podaniem uzasadnienia oraz zwrócić mu towar, dostarczony wraz z reklamacją.

Zgodnie z art. 10 tej Ustawy:

1. Sprzedawca, który jest przedsiębiorcą, odpowiada za niezgodność towaru z umową ? pod warunkiem, że zostanie ona stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania go Kupującemu. Jeśli towar zostanie wymieniony, termin biegnie na nowo. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednak nie poniżej jednego roku.

2. Kupujący nie ma obowiązku dostarczenia reklamowanego towaru: o wadze powyżej 10 kg, o dużych rozmiarach (np. dywanu o powierzchni ponad 3 m? czy mebli), urządzeń oraz innych towarów wbudowanych lub zainstalowanych na stale. W takim przypadku Kupujący powinien wskazać miejsce, w którym towar się znajduje, a Sprzedający powinien ustalić z nim termin oględzin lub odbioru towaru, nie dłuższy niż 7 dni.

3. Termin zobowiązania Sprzedającego do przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji ulega odpowiedniemu przedłużeniu, jeżeli towar ten objęty był gwarancją. Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia reklamacji i żądać, by Kupujący zgłosił ją wytwórcy lub dostawcy.

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------
Wszelkie prawa zastrzeżone, zakaz kopiowania całości lub części opisu, grafiki i kodu źródłowego. W przypadku niezastosowania się do zakazu zostaną wyciągnięte konsekwencje prawne.

USTAWA O PRAWACH AUTORSKICH:
Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez naszej zgody grozi grzywną oraz karą pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).
----------------------------------------------------------------------------

 
 

Strona wygenerowana 2024-04-25 17:40:54, 120