(Rejestracja: 2012-08-09, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Witamy!
Jesteśmy firmą działającą na rynku od 1991.W roku 2011 poszerzyliśmy naszą ofertę o artykuły dziecięce.
Jest to branża bardzo wymagająca, ale mamy nadzieję, że dzięki 20 ? letniemu doświadczeniu handlowemu oraz to, że sami mamy dzieci pozwoli nam sprostać wymaganiom.
Nie ma nic milszego na świecie jak zobaczyć uśmiech na twarzy dziecka.
Sprawianie radości dzieciom to jest cel sam w sobie.
Mamy nadzieję, że nie zawiedziemy naszych klientów.
Cechuje nas
-profesjonalizm,
-solidność,
-szybkość działania,
O czym świadczą nasze komentarze.
TOWAR, którym handlujemy jest dostępny od ręki.
Wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
ZAMÓWIENIE
NA ALLEGRO MOŻNA ZAMAWIAĆ 24 H/DOBĘ 7 DNI W TYGODNIU
Zamówienia po godzinie 12 00 w dni powszednie, soboty, niedziele, i w święta będą realizowane w następnym dniu roboczym.
Zamówiony towar wysyłamy najczęściej w dniu zamówienia (jeśli zamówienie jest do godziny 12) lub dzień po, zależy to od formy płatności.
W wyjątkowych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu wysyłki do 7 dni roboczych.
W szczególnych przypadkach zastrzegamy prawo odmowy realizacji zamówienia.
PROSIMY o dokładne wypełnienie formy płatności oraz przesyłki, znacznie ułatwi nam to prace. Formularz powinien zawierać dokładną informację o adresie dostawy, nr telefonu oraz inne wiadomości dla nas.
FORMY PŁATNOŚCI
1. Najszybszą formą płatności jest Pay-u
2. WPŁATA NA KONTO
mBank
06 1140 2004 0000 3102 4857 1824
3.POBRANIE ? odbiorca płaci kurierowi przy odbiorze
4.płatność przy odbiorze
Po wcześniejszym uzgodnieniu towar można odebrać w Krakowie
ul.Cechowa 51A
(okolice Kurdwanowa)
od 9 00 do 15 00
WYSYŁKA
Wysyłka jest realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, DHL lub kuriera wskazanego przez zamawiającego. W 98 % towar dostarczany jest na następny dzień po dniu wysyłki( tylko DNI ROBOCZE).
Isnieje mozliwość dostarczenia przesyłki również na sobotę(opcja dodatkowo płatna).
Koszt dostawy pokrywa kupujący. Koszt wysyłki podany jest w aukcji. W przypadku zakupu większej ilości prosimy o kontakt w sprawie kosztów wysyłki.
TOP-FUN nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia przesyłek powstałe z winy kuriera.
ZWROTY I REKLAMACJE
Dowód zakupu jest podstawą rozpatrzenia gwarancji/zwrotu, brak dowodu zakupu powoduje utratę gwarancji.
Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od dostarczenia przesyłki. Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że nie nosi śladów używania i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o staranne zapakowanie towaru. Towar zniszczony podczas transportu z powodu złego opakowania nie będzie przyjmowany.
Jeśli klient zrezygnuje z zakupu odsyła towar na własny koszt dołączając oryginał dokumentu za zakupiony towar.
Zapłata za towar zostanie zwrócona Kupującemu po potrąceniu kosztów wysyłki w ciągu 14 dni.
W przypadku zakupu na aukcji, gdzie zaznaczony jest koszt przesyłki gratis,Kupujący otrzymuje zwrot pieniędzy po potrąceniu kosztów przesyłki,koszt przesyłki zależy od przedmiotu aukcji.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem.
Podstawą rozpatrzenia gwarancji jest dostarczenie kopii dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu.
Gwarancja, rękojmia oraz prawo odstąpienia umowy nie obowiązuje gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniem mechanicznym pochodzenia zewnętrznego.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będą rozpatrywane tylko wówczas, gdy klient stwierdzi taką wadę w momencie odbioru towaru i zostanie sporządzony protokół szkody.
W przypadku reklamacji towar proszę dostarczyć z kopią dowodu zakupu i opisem przyczyn reklamacji. Zobowiązujemy się do usunięcia usterki w terminie 30 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towary. Zastrzegamy sobie prawo wydłużenia terminu realizacji reklamacji.
Do przeprowadzenia reklamacji/zwrotu niezbędny jest opis usterki, w przeciwnym razie może zostać naliczona kwota oględzin 50 zł oraz spowoduje to znaczne wydłużenie czasu realizacji reklamacji/zwrotu.
W przypadku potwierdzenia usterki naprawiony i wymieniony towar wysyłamy nasz koszt.
Jeśli się okaże, że nie jesteśmy w stanie naprawić lub wymienić towaru zwrócimy pieniądze pomniejszone o koszt przesyłki.
Jeżeli reklamowany towar okaże się sprawny zostanie odesłany na koszt Kupującego. Również wszelkie wymiany pełnowartościowego towaru będą dokonywane na koszt Kupującego.
WSZELKĄ KORESPONDECJĘ,ZWROTY,REKLAMACJE prosimy wysyłać na adres
F.H.U. TOP GUM
ul.Cechowa 51
30-614 Kraków
Bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się z informacjami zawartymi w aukcji, jeśli masz pytania napisz e-mail
lub zadzwoń
601 456 333
POSTARAMY SIĘ POMÓC I ROZWIĄZAĆ PROBLEM.