Jesteś tutaj › Profil użytkownika techpol › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-01-29, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 Szanowni Państwo,

 
Zajmujemy się sprzedażą internetową produktów o najwyższej jakości. W czasie swojej działalności daliśmy się poznać, jako wiarygodny partner do współpracy. Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłane do Państwa produkty cechowała najwyższa jakość przy zachowaniu atrakcyjnej ceny.
 
W związku z profesjonalną obsługą każdego Klienta, prezentujemy poniższy regulamin. Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z nim. Wszelkie wątpliwości, pytania, prosimy kierować pod adres e-mail:
 
[email protected]
 
 
 
REGULAMIN AUKCJI
 
Niniejszy regulamin  jest wyłączną własnością firmy Techpol, z siedzibą w mieście Wrocław.
Techpol to firma zajmująca się prowadzeniem usług internetowych, handlem detalicznym 
oraz obsługą klientów biznesowych i indywidualnych. Możemy pochwalić się doświadczeniem w handlu międzynarodowym.
 
ZAKUP I PŁATNOŚĆ
 
1. Po zakupie Kupujący zobowiązany jest do poinformowania sprzedającego o wybranej opcji dostawy z prawidłowym adresem do wysyłki, aktualnym numerem telefonu oraz wzorem/kolorem/rozmiarem towaru (jeśli na aukcji jest możliwość jego wyboru).
2. W przypadku możliwości wyboru wzoru/koloru/rozmiaru towaru zakupionego na aukcji  proszę o informację o dokonanym wyborze koloru w nadesłanym e-mailu. Brak podania wzoru/koloru/rozmiaru może spowodować opóźnienie w wysyłce towaru bądź losowe wybranie koloru.
3. Przy wpłacie na konto Kupujący zobowiązany jest do podania w tytule przelewu: nicku/imienia i nazwiska, nazwy towaru i numeru aukcji.
4. Po zadeklarowaniu formy płatności, wyboru koloru/modelu ? towar jest odkładany na okres maksymalnie 3 dni roboczych. Po tym okresie wszelkie zażalenia odnośnie niedostępności towaru lub koloru nie będą rozpatrywane.
5. Koszty przesyłki na aukcji podane są dla jednej sztuki. Do każdego dodatkowego przedmiotu należy dodać osobno koszty przesyłki określone w aukcji w zakładce ?Dostawa i Płatność?.
 
WYSYŁKA I KOSZTY DOSTAWY
 
1a. Towar wysyłany jest bezpośrednio od dostawców lub dystrybutorów z kraju producenta (Chiny, Singapur, USA, Korea Pd.), w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty lub od otrzymania potwierdzenia zrealizowanej płatności poprzez PayU.
b. Czas doręczenia przesyłek wysyłanych z magazynu w Polsce to ok. 2-3 dni roboczych (jeśli towar wysyłany jest z kraju, taka informacja zostanie podana na stronie aukcji i taki też podany będzie czas realizacji z opisie aukcji).
c. W sporadycznych przypadkach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o czym Kupujący zostanie poinformowany.
2. Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem poczty lotniczej.
3. Klient o wysyłce towaru zostanie poinformowany mailowo lub za pośrednictwem zmiany statusu na stronie.
4. W Polsce przesyłkę dostarcza Poczta Polska lub firma kurierska.
W razie nieobecności adresata przesyłkę należy odebrać na podstawie awizo w najbliższej siedzibie firmy kurierskiej lub na poczcie.
5. Kupujący zobowiązany jest sprawdzić otrzymaną przesyłkę w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie podstawą reklamacji jest sporządzony z kurierem protokół szkody. Bez sporządzenia protokołu reklamacja nie zostanie uwzględniona.
6. Nie odpowiadamy za opóźnienia firm dostawczych (kurier / poczta polska).
7. W przypadku nieodebrania przez Kupującego przesyłki w wymaganym przez kuriera lub Pocztę Polską terminie i jej zwrotu do nas, towar zostanie ponownie wysłany dopiero po otrzymaniu wpłaty tytułem kosztów wysyłki ? ewentualnie zostaną zwrócone pieniądze w kwocie zakupu towaru bez kosztów wysyłki.
8. W przypadku nieodebrania paczki, wynikającej z winy Kupującego, jest on zobowiązany do pokrycia kosztu transportu zwrotnego, jeśli taki będzie miał miejsce.
9. Z racji tego, że towar wysyłany jest z zagranicy, nie ma możliwości jego wysłania za pobraniem.
10. W związku z tym, że towar wysyłany jest z zagranicy przesyłki mogą zostać objęte procedurami celnymi, co będzie wiązało się z naliczeniem dodatkowych opłat w postaci cła i podatku VAT - opłaty ponosi Kupujący. 
 
GWARANCJA I REKLAMACJE
 
1. Okres gwarancji określony jest każdorazowo dla poszczególnej aukcji.
2. Proszę o kontakt mailowy w celu rozpoczęcia procedury gwarancyjnej.
3. Gwarancji nie podlegają wady wynikłe z:
?         użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem,
?         naturalnego zużywania się,
?         celowego uszkodzenia,
?         braku konserwacji
?         uszkodzenia mechanicznego
?         zalania
?         zapylenia
?         zbicia ekranu
?         ingerencji w oprogramowanie
?         uszkodzeń baterii, kabli, słuchawek, ładowarki.
Gwarancji nie podlega również towar, który Kupujący próbował naprawić we własnym zakresie w jakimkolwiek serwisie lub samodzielnie.
4. Jeśli w trakcie trwania okresu gwarancji wystąpiły wady inne od w/w proszę o poinformowanie nas o tym celem otrzymania formularza reklamacyjnego. Po jego wypełnieniu proszę o odesłanie go wraz z towarem na nasz adres zarejestrowania na Allegro.
5. Każdą reklamację rozpatrujemy do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
6. Koszty dostarczenia towaru oraz jego odesłania ponosi Kupujący.
    Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
7. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. ?O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny? (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. 
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. 
Zwrot jest możliwy również tylko wtedy gdy towar dotrze do mnie nie nosząc śladów użytkowania ani uszkodzenia w czasie transportu - produkty uszkodzone w czasie transportu będą odsyłane do klienta, a zwrot nie będzie uwzględniony.
W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na nasz adres zarejestrowania na Allegro.
Odstępując od umowy sprzedaży koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, a my zwracamy kwotę równą cenie towaru, bez poniesionych kosztów transportu.
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki mamy zwrócić zapłatę. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania, zwrot pieniędzy (wartość zakupionego towaru bez kosztów wysyłki) nastąpi w ciągu 5 dni roboczych.
8a. W przypadku zwrotu towaru w ramach gwarancji  lub odstąpienia od umowy (w ciągu 10 dni od otrzymania towaru) obowiązkiem klienta jest bardzo dokładnie zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniem mechanicznym wynikłym w czasie transportu, wysłać paczkę ubezpieczoną i z zadeklarowaną wartością bądź poleconą aby nie zaginęła, ponieważ nie dokonamy zwrotu pieniędzy za towar, którego nie otrzymamy.
b. W razie zaginięcia przesyłki lub jej uszkodzenia w czasie transportu, to na Kliencie ciąży obowiązek dopełnienia wszelkich czynności związanych z uzyskaniem odszkodowania od Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. My nie uczestniczymy w całej procedurze, ponieważ nie jesteśmy stroną w tej kwestii.
 
Kupujący oświadcza, że rozumie i akceptuje fakt, iż towar jest do niego wysyłany bezpośrednio od dostawców lub dystrybutorów z Wlk. Brytanii, Hong Kongu lub Singapuru i z przyczyn niezależnych od Sprzedającego mogą nastąpić opóźnienia w dostarczeniu przesyłki, na które Sprzedający nie ma żadnego wpływu i za które nie ponosi odpowiedzialności - nie jest to powodem do odstąpienia od umowy kupna ? sprzedaży.
 
Zakup na aukcji jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.

Strona wygenerowana 2024-04-24 02:36:27, 120