(Rejestracja: 2011-11-25, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Witam serdecznie ;)

 Jeśli oglądasz tę stronę, to znaczy że szukasz informacji na temat zasad, jakimi kieruję się sprzedając na Świstaku. Przeczytaj więc poniższe informacje, a wszystko powinno stać się jasne ;)

 Dane firmy: 

TAPISSERIE D'ART Beata Pudełko

Ul. Mikołowska 12 m. 7

43-180 Orzesze

Polska

 

VAT: PL6351248645

REGON: 241765078

 

Mail to Poland: beata@tapisseriedart.com

Tel: 0048 32 737 11 87 / 0048 887 713 887 (Pologne)

Tel: 0033 01 75 50 18 89 / 0033 06 10 40 07 66 (France)

Uwaga: Nie odpowiadam na sms-y!

 

 

Biorąc udział w moich aukcjach akceptujesz

 

REGULAMIN

Przeczytaj go uważnie, a transakcje ze mną przebiegną szybko i bezproblemowo

ZAKUP 

1. Zapoznaj się dobrze z opisem przedmiotu, który chcesz kupić. Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się ze mną poprzez e-mail: beata@tapisseriedart.com bądź telefonicznie: 887 713 887. Licytuj rozważnie, ponieważ nie odwołuję ofert.

2. Pamiętaj, że kolory na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych. Spowodowane jest to ustawiniem kolorów na Twoim monitorze i nie będzie uznawane jako powód reklamacji.

WPŁATA

1. Po dokonaniu zakupu (lub zakończeniu aukcji - jeśli jest to licytacja) dostaniesz e-mail z niezbędnymi informacjami potrzebnymi do dokonania wpłaty. Numer konta na który należy wpłacać pieniądze jest tylko jeden:

53 1140 2004 0000 3402 3045 0940 - mBank

Uważaj więc na fałyszywe e-maile zawierające wiadomość o zmianie numeru konta - one nie pochodzą od firmy! W tytule przelewu wystarczy podać nr aukcji.

2. Na wpłatę czekam do 7 dni od zakończenia aukcji (lub dokonania zakupu)  Jeśli z jakiejś uzasadnionej przyczyny spóźnisz się z zapłatą, poinformuj mnie proszę o tym telefonicznie ustalimy termin zapłaty indywidualnie.

3. Jestem płatnikiem podatku VAT, dlatego zawsze wystawiam fakturę VAT,

 - proszę o podanie wszystkich potrzebnych danych.

 

WYSYŁKA

1. Koszty wysyłki są zawsze podane w opisie aukcji. Jeżeli dokonasz zakupu na kilku moich aukcjach, za przesyłkę zapłacisz tylko raz. Uwzględnij proszę najwyższą kwotę wysyłki z wygranych przez siebie aukcji.

2. Towar wysyłany jest w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty (z reguły jednak następnego dnia po wpłynięciu pieniążków na moje konto). O zrealizowaniu wysyłki poinformuję Cię poprzez e-mail. Wpłacając należność weź pod uwagę czas, jaki upłynie zanim pieniądze zostaną zaksięgowane na moim koncie. Jeśli wpłacasz poprzez Jeśli wpłacasz na poczcie, pieniądze mogą do mnie dotrzeć nawet po 3 dniach od dokonania wpłaty.

3. Przesyłki są zawsze należycie zabezpieczone. Nie masz możliwości wyboru formy przesyłki ? jest to zawsze paczka pocztowa priorytetowa z dodatkowym ubezpieczeniem lub ubezpieczona przesyłka kurierska. Nie wysyłam przesyłek pobraniowych.

4. Od momentu powierzenia przesyłki Poczcie Polskiej nie odpowiadam za nią. Jeśli zdarzy się, że przesyłka zaginie zwracam pieniążki po zakończeniu procedury reklamacyjnej na Poczcie. Procedura taka może trwać do 30 dni od dnia złożenia reklamacji i rozpocząć ją można po upływie 14 dni od daty nadania przesyłki. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji zwracana jest wysokość odszkodowania przyznana przez Pocztę Polską (kwotę tę określa ustawa Prawo Pocztowe - Art. 58.1.).

5. Zakupiony towar możesz odebrać osobiście w siedzibie firmy.

 

ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Jeśli z jakiegoś powodu nie będziesz zadowolony z towaru możesz go zwrócić w ciągu 10 dni roboczych od jego otrzymania. Należy wtedy złożyć stosowne oświadczenie drogą e-mail-ową. Warunkiem rozpatrzenia zwrotu jest zakup towaru w opcji "Kup Teraz" (zwroty towarów z aukcji z opcją licytacji nie będą przyjmowane) oraz dokonanie zapłaty w ciągu 7 dni od daty zakupu. Natomiast warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru w NIENARUSZONYM stanie . Zwracam wtedy kwotę należną za zakupiony towar, potrącając koszt wysyłki. Nie przyjmuję też zwrotów przesyłek wysłanych do mnie za pobraniem. Jeśli masz jakieś wątpliwości pisz: beata@tapisseriedart.com

W przypadku zakupu na fakturę VAT, po otrzymaniu przesyłki zwrotnej wyślę Państwu fakturę korygująca którą należy podpisać i odesłać (w art. 29 UVAT ust.4a) a zwrot ceny towaru zostanie dokonany w terminie 14 dni od otrzymania podpisanej faktury

 

ZAKOŃCZENIE TRANSAKCJI

1.Po zakończonej transakcji komentarz wystawiam po otrzymaniu opinii kupującego.

Pamiętaj, jeśli masz jakiekolwiek pytania czy wątpliwości skontaktuj się ze mną zanim wystawisz komentarz.

Dla mnie liczy się zadowolenie klienta, więc każdy problem traktuję poważnie i staram się dążyć do usatysfakcjonowania osoby kupującej.

 


Strona wygenerowana 2016-12-05 18:02:27, 213