Jesteś tutaj › Profil użytkownika tajgerka › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2012-09-26, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

 

 

 

Wzięcie udziału w naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją regulaminu na stronie 'o mnie'.

 

Sklep 'TAJGERKA' prowadzony jest przez firmę

Lenoks - Bolesława Czapiewska
62-200 Gniezno, Łaskiego 10
 tel. : +48 724 200 056
         +48 724 200 075
e-mail: biuro@tajgerka.pl 

 


 Dostawa

Generalnie paczki są nadawane w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności lub w przypadku za pobraniem.

Towar wysyłany jest wyłacznie na terenie Polski Kurierem lub Pocztą Polską. 
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.  
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

 

 Kupując na kilku naszych aukcjach oszczędzacie Państwo na kosztach przesyłki.

 

 

Gwarancje i reklamacje

  Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony, uszkodzony. Towar musi zostać zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru (bez kosztów wysyłki). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Zamawiającego lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania zwracanego towaru nie podlega zwrotowi. Sklep tajgerka nie przyjmuje paczek dostarczonych za pobraniem. 



W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie transportu do klienta, reklamacje z tego tytułu będą rozpatrywane wyłącznie wtedy, gdy Klient wraz z osobą doręczającą przesyłkę (upoważniony przedstawiciel Poczty Polskiej lub Kuriera) sporządzi na piśmie protokół reklamacyjny, który zostanie podpisany przez Adresata przesyłki i Doręczającego. 

 

 

   Formy płatności

 Gotówka przy odbiorze - odbiorca przesyłki płaci dostawcy przy odbiorze przesyłki.

Przelew na konto - Zamówienie zostanie zrealizowane po stwierdzeniu wpłaty na rachunek bankowy nr:

Idea Bank - 17 1950 0001 2006 0515 3668 0002
MBANK - 84 1140 2004 0000 3902 7425 7665 

 w tytule przelewu prosimy wpisać nazwę użytkownika z Allegro
oraz numer aukcji

Po dokonaniu zakupu prosimy o podanie:
- adresu doręczenia przesyłki oraz
- wyboru formy dostawy i płatności

 

 

 Zasady, których proszę przestrzegać 

 

W przypadku nieodebrania przez kupującego przesyłki w terminie, jest on zobowiązany pokryć koszty pierwszej i ponownej wysyłki. 


 Dodatkowe informacje 

Sklep tajgerka nie bierze na siebie odpowiedzialności za niewypełnienie swych zobowiązań z powodu sił wyższych: powodzi, pożaru lub winy leżącej po stronie firm przewozowych.  


W przypadku chęci zamówienia hurtowego, prosimy o kontakt na adres e-mail: biuro@tajgerka.pl

 

 

 

 


Strona wygenerowana 2016-12-11 09:29:51, 213