(Rejestracja: 2012-09-26, Logowanie: Ponad pół roku temu)
|
Logistyka: | 0,0 | Od kupujących: | 0 |
Towar: | 0,0 | Od sprzedających: | 0 |
Jakość obsługi: | 0,0 | Zobacz szczegółowe dane |
Wzięcie udziału w naszych aukcjach jest równoznaczne z akceptacją regulaminu na stronie 'o mnie'.
Sklep 'TAJGERKA' prowadzony jest przez firmę
Lenoks - Bolesława Czapiewska
62-200 Gniezno, Łaskiego 10
tel. : +48 724 200 056
+48 724 200 075
e-mail: [email protected]
Dostawa
Generalnie paczki są nadawane w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności lub w przypadku za pobraniem.
Towar wysyłany jest wyłacznie na terenie Polski Kurierem lub Pocztą Polską.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
Kupując na kilku naszych aukcjach oszczędzacie Państwo na kosztach przesyłki.
Gwarancje i reklamacje
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony, uszkodzony. Towar musi zostać zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru (bez kosztów wysyłki). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Zamawiającego lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania zwracanego towaru nie podlega zwrotowi. Sklep tajgerka nie przyjmuje paczek dostarczonych za pobraniem.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w czasie transportu do klienta, reklamacje z tego tytułu będą rozpatrywane wyłącznie wtedy, gdy Klient wraz z osobą doręczającą przesyłkę (upoważniony przedstawiciel Poczty Polskiej lub Kuriera) sporządzi na piśmie protokół reklamacyjny, który zostanie podpisany przez Adresata przesyłki i Doręczającego.
Formy płatności
Gotówka przy odbiorze - odbiorca przesyłki płaci dostawcy przy odbiorze przesyłki.
Przelew na konto - Zamówienie zostanie zrealizowane po stwierdzeniu wpłaty na rachunek bankowy nr:
Idea Bank - 17 1950 0001 2006 0515 3668 0002
MBANK - 84 1140 2004 0000 3902 7425 7665
w tytule przelewu prosimy wpisać nazwę użytkownika z Allegro
oraz numer aukcji
Po dokonaniu zakupu prosimy o podanie:
- adresu doręczenia przesyłki oraz
- wyboru formy dostawy i płatności
Zasady, których proszę przestrzegać
W przypadku nieodebrania przez kupującego przesyłki w terminie, jest on zobowiązany pokryć koszty pierwszej i ponownej wysyłki.
Dodatkowe informacje
Sklep tajgerka nie bierze na siebie odpowiedzialności za niewypełnienie swych zobowiązań z powodu sił wyższych: powodzi, pożaru lub winy leżącej po stronie firm przewozowych.
W przypadku chęci zamówienia hurtowego, prosimy o kontakt na adres e-mail: [email protected]