Konto firmowe
(Rejestracja: 2014-08-26, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 

O NAS:

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą zabawek i akcesoriów dla dzieci. Towary z naszych aukcji są fabrycznie nowe i nieużywane. Na każdy przedmiot otrzymacie Państwo dokument sprzedaży. Klient kupujący u nas ma zawsze prawo do zwrotu, prawo do wymiany czy ewentualnej reklamacji.

GWARANTUJEMY:

  • bardzo szybką i profesjonalną realizację zamówień. Szybka dostawa towaru do domu (paczki wysyłamy do 24h roboczych od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie)

  • bardzo dobry stały kontakt. Jesteśmy dostępni dla Allegrowiczów 7 dni w tygodniu zarówno pod e-mailem, GG jak i telefonem.

  • Posiadamy dokładne obiektywne opisy aukcji wraz z oryginalnymi zdjęciami, aby jak najlepiej zaprezentować i opisać sprzedawany towar.

  • Zakupione u nas produkty są markowe, najwyższej jakości. Jest to zawsze towar oryginalny. Artykuły elektroniczne są objęte 12 miesięczną gwarancją.

  • Zakupione u nas produkty pakowane są bardzo starannie i dobrze zabezpieczane do wysyłki.

     


REGULAMIN AUKCJI


INFORMACJE OGÓLNE:


- W przypadku gdy na aukcji do wyboru są kolory lub wzory, koniecznie prosimy, przed zakupem, o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia dostępności towaru.

 

- Jeżeli adres wysyłki jest inny niż na Allegro to prosimy koniecznie podać go w formularzu dostawy.

 

- Koszt przesyłki każdego produktu podany jest zawsze na aukcji w zakładce opcje dostawy. Niezależnie od ilości zamówionych przedmiotów za wysyłkę płaci się tylko raz (licząc najwyższy koszt wysyłki z zakupionych przedmiotów).

 

- Wszystkie zamówienia staramy się realizować najczęściej do 24h


-
Ze względu na to, iż sprzedajemy towar nowy, nieużywany, który w większości przypadków pakowany i zabezpieczany jest fabrycznie przez producentów w oddzielne opakowania, nie otwieramy go i nie sprawdzamy dokładnie zawartości przed wysyłką. Jest to niemożliwe ze względów logistycznych jak i możliwości uszkodzenia samego opakowania. Towar jest wypakowywany i sprawdzany dokładnie przed wysyłką tylko na wyraźne życzenie kupującego.

-
Komentarze - kupujący wystawia pierwszy komentarz.

-
Nie odpowiadamy na SMSy!

Do każdego zakupionego towaru zawsze dołączamy dokument sprzedaży. Dowód zakupu zwykle znajduje się w środku opakowania. Wszelkie ewentualne braki i reklamacje dotyczące dowodu zakupu należy składać drogą mailową w miarę jak najkrótszym czasie od daty otrzymania przesyłki. Należy pamiętać, iż m.in. na podstawie dowodu zakupu przyjmowane są reklamacje.

ZWROTY:

Zgodnie z Art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. 'o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm)'. Konsument może w ciągu 10 dni kalendarzowych od otrzymania towaru odstąpić od umowy, bez podania przyczyny! W tym celu do 10 dni należy złożyć odpowiednie oświadczenie w formie pisemnej oraz nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia należy na własny koszt odesłać towar.

 

REKLAMACJE:

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada obowiązek odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową na okres 2 lat od wydania towaru. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. Klient w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową może w pierwszej kolejności żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy. Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania klient może domagać się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć na reklamację w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamowanego towaru. Reklamację należy rozpocząć nawiązaniem kontaktu mailowego ze sklepem pod adresem: kontakt@szkrab.olsztyn.pl oraz podaniem przyczyny reklamacji w celu ustalenia formy/trybu wysyłki. Z niezgodności towaru z umową mogą korzystać tylko konsumenci.


 


PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA:

 

Formy płatności:

  • Przelew na konto

  • PAYU

Sposoby dostawy:

  • Poczta Polska

  • odbiór osobisty po przedpłacie


Kontakt:

mail: kontakt@szkarb.olsztyn.pl

tel. 690-697-300

gg. 3675339

 

Nr konta:

Rafał Łuczak

ul. Liliowa 17/30

10-041 Olsztyn

ING BANK ŚLĄSKI

93 1050 1764 1000 0091 4425 5990


 


 


 


 


Strona wygenerowana 2016-12-03 01:22:23, 213