(Rejestracja: 2012-02-18, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Regulamin zakupów na aukcji

- Sprzedaż prowadzona za pośrednictwem Internetu obejmuje zawarcie umowy na odległość, pomiędzy Kupującym (Klientem - składającym zamówienie) a Sprzedającym (grzes790126 - przyjmującym zamówienie). Kupujący przystąpując do licytacji poprzez złożenie oferty kupna, akceptuje tym samym regulamin, szczególnie w aspekcie poprawności i terminowości wywiązania się z jej wykonania a Sprzedający nie ma prawa do jej odwołania bez podania konkretnej przyczyny oraz zgody kupującego
- W licytacji mogą brać udział osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Chyba, że sprzedający postanowi inaczej w innym przypadku aukcja może zostać anulowana


Warunki wysyłki przedmiotu

- Wysyłka przedmiotu zamówienia następuje w ciągu 1 do 7 dni od chwili zaksięgowania wpłaty w formie przesyłki listownej bądź kurierskiej. W przypadku deklaracji zapłaty przy odbiorze dla przesyłki kurierskiej lub priorytetowej Poczty Polskiej Kupujący jest zobowiązany do odbioru przesyłki. Nie odebrana przesyłka wraca do Sprzedającego. Ponowna przesyłka jest możliwa wówczas gdy Kupujący ureguluje koszty przesyłki zwrotnej oraz przesyłki ponownej w innym przypadku wystawiany jest komentarz negatywny.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za terminowość dostawy przesyłki kurierskiej lub pocztowej do Kupującego.


Formy wysyłki

- list ekonomiczny i list priorytetowy (wysyłka 3 szt.): można wybrać tą formę wysyłki jeśli kupujesz maksymalnie 3 sztuki.WAŻNE: nie zawsze gabaryty przwdmiotu odpowiadają tej formie przesyłki.Weź to pod uwagę!!!! Większa ilość towaru w kopercie powoduje, że list nie zmieści się w skrzynce. Listonosz najczęściej kładzie taki list obok skrzynki, przez co każdy przechodzień może taki towar zabrać. Dozwolona jest tylko jedna wysyłka listem ekonomicznym w miesiącu na danego użytkownika. Zapobiega to sytuacji, gdy kupujący zamówi bardzo dużo towaru listem ekonomicznym, a później zgłasza, że paczka nie doszła i żąda zwrotu pieniędzy. W liście ekonomicznym nie ma potwierdzenia odbioru, więc nie wiem czy to prawda, dlatego zwrotów nie ma.

- list polecony ekonomiczny i list polecony priorytetowy (wysyłka 1-5 szt.): jeśli listonosz nie zastanie nikogo w domu, zostawi awizo. Jeśli nie otrzymasz listu, masz prawo do reklamacji. Reklamację składa się 14 dni po wysyłce towaru. W przypadku braku części towaru masz 7 dni, aby złożyć reklamację na poczcie (trzeba pokazać opakowanie). Towar jest zapakowany w koperty bąbelkowe oraz standardowe opakowanie produktu, wiec proszę się zastanowić czy jest to w danym wypadku odpowiednie zabezpieczenie (uszkodzenia towaru w listach nie podlegają reklamacji).

- Paczka pocztowa (ilość towaru bez ograniczeń): Towar zapakowany w karton. Jest potwierdzenie wysłania oraz odbioru. Możliwość składania reklamacji.


 

- Wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej jest możliwa we wszystkich opcjach, czyli zwykły list, list polecony, paczka oraz paczka za pobraniem. UWAGA!  zwykły list ekonomiczny i priorytetowy są listami nierejestrowanymi, w przypadku niedoręczenia takowej przesyłki nie ma możliwości zgłoszenia tego faktu na poczcie i uzyskania jakiejkolwiek rekompensaty. Nie bierzemy odpowiedzialności za zguby i nieterminowe dostarczanie tych przesyłek. - LIST EKONOMICZNY I LIST PRIORYTETOWY ZAMAWIASZ NA WŁASNE RYZYKO ! ! !  Oczywistym jest, że gdy przedmiotem zamówienia jest drobny przedmiot, ryzyko zagubienia jest znikome, ale gdy mamy do czynienia z kilkoma przedmiotami bądź jednym, ale większym gabarytowo może być różnie. Listonosz może dać taki list komu chce i kiedy chce, może zajrzeć do środka tak po prostu z czystej ciekawości :) Proszę nie mieć do nas pretensji i żalu w przypadku nie dostarczenia zwykłej przesyłki do Państwa przez Pocztę polską 

Rezygnacja z przedmiotu zamówienia

- Kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki tylko wtedy, gdy zakupił przedmiot na aukcji w opcji "kup teraz" Przedmiot zakupu winien być jednak nieużywany,nieodpakowany z oryginalnego opakowania, nieuszkodzony oraz wysłany na koszt Kupującego w oryginalnym opakowaniu. Nie spełnienie tych warunków może skutkować nieuwzględnieniem przez Sprzedającego rezygnacji z zakupionego przedmiotu.
- W przypadku uwzględnienia przez Sprzedającego rezygnacji z zakupionego przedmiotu w opcji "kup teraz", Sprzedający zwraca kwotę za zakupiony przedmiot na rachunek bankowy wskazany uprzednio w formie elektronicznej przez Kupującego pomijając koszt przesyłki
- W przypadku przesyłek pobraniowych kupujący zobowiązany jest pokryć koszty przesyłki w obie strony.

Płatności i gwarancja i zwortu

- Kupujący składając ofertę kupna posiada świadomość, że w przypadku wygranej aukcji, formą płatności jest przelew płatny z góry na konto Sprzedającego lub deklaracja zapłaty przy odbiorze chyba, że w aukcji napisane jest inaczej. W przypadku płatności na konto, wpłaty należy dokonać w ciągu 7 dni roboczych liczonych od dnia wylicytowania aukcji. Zapłata jest uznawana w chwili gdy pojawia się na rachunku bankowym Sprzedającego w pełnej wysokości tj. gdy koszt zakupionego przedmiotu powiększony jest o koszty przesyłki.
- Zwory dokonywane będą na konto z którego został pierwotnie dokonany przelew za przedmiot ewentualnie w przypadku płatności allegro wymagany będzie mail z przypisanego do konta kupującego przedmiot w któym posimy o wskazanie konta w celu dokonania przelwu zwrotnego

Warunki odbioru przedmiotu

- Kupujący zobowiązany jest w trakcie odbioru przesyłki sprawdzić jej stan w obecności kuriera bądź na Poczcie. Podpisanie odbioru przesyłki przez Kupującego oznacza jej przyjęcie i powoduje wygaśnięcie roszczeń w stosunku do Sprzedającego z tytułu ujawnionych wad, ubytków lub uszkodzeń. - Kupujący ma prawo odmówienia odbioru przesyłki w przypadku stwierdzenia wad, ubytków lub uszkodzenia zawartości przesyłki. Wówczas kurier zobowiązany jest do sporządzenia protokółu szkody z określeniem godziny i daty. Kupujący zobowiązany jest bezzwłocznego poinformowania Sprzedającego w formie elektronicznej o odmowie odbioru przesyłki.

I to by było na tyle co do zasad panujących na naszych aukcjach

Regulamin regulaminem ale najważniejsze jest szanowanie siebie nawzajem. Mamy nadzieję, że jakość naszych usług nie będzie budzić wątpliwości czego życzymy zarówno sobie i Klientom.


Strona wygenerowana 2016-12-08 09:01:29, 213