Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-06-05, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






 
 
 

Dziękuję bardzo za zainteresowanie naszymi aukcjami. Jesteśmy nową prężnie rozwijającą się firmą zajmującą się sprzedażą odzieży znanych światowych marek takich jak : Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Nike, Adidas, Puma, Timberland, Reebok. Sprzedawana odzież jest nowa oryginalna posiadająca komplet metek i wykonana z najwyższej jakości materiałów. Nasze produkty gwarantują najniższą cenę na rynku. Staramy się, aby każda aukcja była szczegółowo opisana. Wiem, jak bardzo jest to ważne, gdyż prywatnie sami jesteśmy kupującym. Zależy mi na Twoim powrocie i dalszym doskonaleniu kontaktów, dlatego będę wdzięczny za informację zwrotną odnośnie Twojego poziomu zadowolenia.

 

 

Pozdrawiamy

SportFactory

 
 
 Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 20.00i w tym czasie można kontaktować się z nami telefonicznie pod nr 500-002-439 lub 696-022-149. Pytania można też kierować na adres e-mail sklep@sportfactory.radom.pl 
 
 Po dokonaniu zakupu kupujący otrzyma od nas  meila, następnie prosimy o podanie adresu do wysyłki oraz wybór formy płatności i sposób wysyłki.
Towar może zostać wymieniony lub zwrócony. Jeżeli klient decyduje się na wymianę, zakupiony przedmiot należy odesłać na wskazany przez nas adres. Paczka musi zawierać takie informacje jak: dane kupującego, oraz wszystkie dokumenty wystawione przez nas w momencie dokonania zakupu . Przyjmuje my zwrot towaru do 10 dni od daty otrzymania paczki przez kupującego. Towar zwracany należy w stanie nienaruszonym. Zwroty są przyjmowane na podstawie paragonu/ faktury. Koszt przesyłki w obu przypadkach pokrywa kupujący
 
 
 
Wpłata na konto - na przelew czekamy do 7 dni. Po otrzymaniu wpłaty towar zostaje wysłany do 24h roboczych. W przypadku braku wpłaty i wyjaśnienia rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji i wystawiamy stosowny komentarz.

Pobranie pocztowe- paczki pobraniowe są wysyłane do 48h roboczych. Jeśli paczka nie zostanie odebrana przez kupującego i Allegrowicz nie wyjaśni powodu, rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji i wystawiamy stosowny komentarz.
 
Paczki wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku operatorem wiodącym jest Poczta Polska wysyłamy także nasz towar firmą kurierską DPD na indywidualne życzenie klienta. Koszty wysyłki dla jednego przedmiotu są następujące: Wpłata na konto firmowe: 10 zł Wysyłka za pobraniem: 20 zł. Przy zakupie więcej niż jednego przedmiotu, całość zamówienia realizujemy w jednej paczce. Cena za wysyłkę zawierają koszt zabezpieczającego opakowania, pakowania, usługę kurierską. Standardowo wysyłamy paczki na adres podany w Allegro. Jeśli chcecie Państwo otrzymać przesyłkę pod inny adres prosimy o wpisanie go w formularzu wysyłkowym zaraz po zakupie. Za opóźnienia lub starty wynikające z działania operatora (Poczty Polskiej) bądź firmy kurierskiej DPD nie ponosimy odpowiedzialności. Jeśli przesyłka nie dotarła do Państwa, prosimy o kontakt, a wtedy uruchomimy procedurę reklamacyjną. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej, reklamacje można składać po upływie 14 dni od nadania przesyłki priorytetowej. Po otrzymaniu towaru przez kupującego oczekujemy na komentarz. Pozytywny komentarz oznacza, że Allegrowicz nie ma żadnych zastrzeżeń do przebiegu transakcji oraz do otrzymanego towaru. Jeśli otrzymany przedmiot nie spełnia oczekiwań lub nastąpiła jakakolwiek pomyłka prosimy o kontakt.
 
 
 
 

Strona wygenerowana 2016-12-05 03:46:31, 213