(Rejestracja: 2015-08-27, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Moje dane:
Daria Poślednia
ul. Letnia 31
62-300 Września
tel. 603-198-800
mail: [email protected]

Dane do przelewu:

Daria Poślednia
ul.Letnia 31
62-300 Września
mBank
66 1140 2004 0000 3002 7335 4778

Możliwy odbiór osobisty. Proszę o taką informację w momencie zakupu.
Przy skorzystaniu z Płacę z Allegro, proszę pamiętać, że obraz wyślemy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie bankowym. Może to potrwać do 3 dni roboczych.

Towar wysyłamy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty, przesyłką priorytetową. Jeżeli nie dojdzie w ciągu 3-4dni, proszę o kontakt. Podamy numer nadania, do sprawdzenia na poczcie adresata. Reklamację na poczcie mogę złożyć po 14 dniach. Jeżeli przesyłka zaginie, odzyskają Państwo całą  wpłaconą kwotę.

Jeżeli opakowanie będzie uszkodzone, proszę przesyłkę otworzyć w obecności pracownika poczty i ewentualnie, w razie uszkodzenia także towaru,spisać protokół.

Towar niezgodny z umową lub wadliwy podlega reklamacji.


Zasady reklamacji:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy na adres: [email protected]. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
           imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
           datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
           przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
           wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwracamy się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Rozpatrujemy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Państwa adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Towar odsyłają Państwo na wskazany przeze mnie adres, na własny koszt z pisemną reklamacją. Po rozpatrzeniu i uznaniu  reklamacji,  naprawiamy usterkę, zwracamy koszt przesyłki, a towar odsyłamy na koszt własny. Jeżeli nie można naprawić towaru, w ciągu 3 dni zwracamy  wszystkie poniesione koszty.

Jeżeli jednak reklamacji nie uznamy, gdyż będzie bezzasadna, poproszę o wpłatę na powtórną wysyłkę.

Część towarów wystawiam na licytację - proszę pamiętać, że przedmioty nabyte drogą licytacji nie podlegają zwrotom ani wymianie, zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U.Nr 22 poz 271 z późniejszymi zmianami).

Oferty klientów odwołuję bardzo wyjątkowo, z ważnych przyczyn przedstawionych kupującemu.
   
Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie transakcji są poufne.
W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "Ochronie danych osobowych"

Wszystkie sprzedawane przez nas towary pozbawione są wad. W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek wady, w opisie aukcji będzie to wyraźnie zaznaczone.
 


Strona wygenerowana 2024-03-28 12:20:32, 120