Jesteś tutaj › Profil użytkownika reaktor › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2011-09-19, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
5,0 / 5,0 z 2 opinii
Logistyka: 5,0 Od kupujących: 2
Towar: 5,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 5,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






                                                                                                                                                                                                                                                                                   

 

Witamy w firmie REAKTOR GRZEGORZ KIEŁCZYKOWSKI

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą oraz doradztwem w zakresie narzędzi, elektronarzędzi, wyposażenia warsztatów, oraz urządzeń peryferyjnych. Oferujemy urządzenia zarówno skierowane do profesjonalistów jak i dla zwykłych majsterkowiczów.

Naszym atutem jest kompleksowa i szybka obsługa oraz profesjonalne podejście do każdego klienta.

Po wylicytowaniu towaru, w celu bezproblemowego sfinalizowania transakcji, prosimy o:

-wypełnienie formularza dostawy

lub

-wysłanie maila z informacja o chęci wysyłki za pobraniem

lub

- wpłatę na nasze konto bankowe:

(wartość transakcji + koszt wysyłki podany na każdej aukcji)

24 1050 1894 1000 0023 4093 0102 (ING Bank Śląski S.A.)

REAKTOR GRZEGORZ KIEŁCZYKOWSKI 
LEŚNA 20A
08-110 SIEDLCE

(w tytule przelewu koniecznie prosimy o podanie swojego nicka (LOGINU) z allegro)

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail. Postaramy się odpowiedzieć na każde twoje pytanie, jesteśmy zawsze do twojej dyspozycji.

Tel 787 683 537 lub 25 643 54 86

 

WARUNKI DOTYCZĄCE GWARANCJI

1. Firma REAKTOR GRZEGORZ KIEŁCZYKOWSKI  udziela gwarancji co do jakości wyrobu. warunki i okres trwania  jest uzależniona od poszczególnych producentów narzędzi.

2. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn fabrycznych tkwiących w sprzedanym produkcie, które są wynikiem nieprawidłowego montażu, technologii lub materiałów użytych przez producenta.

3. W przypadku wykrycia wad w okresie gwarancji REAKTOR GRZEGORZ KIEŁCZYKOWSKI  zobowiązuje się do dokonania bezpłatnej naprawy.

4. Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie kompletnego produktu wraz z oryginalnym opakowaniem do siedziby naszej firmy.

5. Jeżeli wymiana produktu na nowy nie jest możliwa a naprawa ze względów ekonomicznych niezasadna, wówczas klientowi przysługuje prawo do zwrotu kwoty zapłaconej za produkt.

6. Dokonanie samowolnych napraw  powoduje utratę uprawnień z tytułu gwarancji.

7. Reklamowany produkt przed reklamacją powinien zostać uprzednio oczyszczony. Serwis może odmówić przyjęcia do naprawy wyrobu nieoczyszczonego lub wyczyścić go na koszt zgłaszającego reklamację.

8. Jeśli zakupiony produkt jest przeznaczony wyłącznie dla majsterkowiczów oraz do użytku domowego Gwarancja nie będzie uwzględniona jeśli zostanie on wykorzystany do prac profesjonalnych lub zarobkowych oraz ciągłej pracy produktu, mogącej doprowadzić do jego przeciążenia a tym samym uszkodzenia.

9. Przypominamy, że przy reklamacji każdorazowo należy telefonicznie uzgodnić szczegóły

10. Reklamowany produkt musi być kompletny, zawierać opis usterki wraz z adresem i telefonem do klienta.

11. Nie odbieramy wysyłek "za pobraniem" i nie ponosimy kosztów wysyłek poniesionych przez klienta.

12. Reklamowany towar należy dostarczyć na adres naszej firmy na swój koszt.

Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie. Paczkę należy otworzyć w obecności kuriera i w przypadku uszkodzenia towaru sporządzić protokół (odpowiedni formularz ma przy sobie zawsze kurier)

Formularz jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji.

-W przypadku zaistniałej szkody należy spisać protokół zniszczeń i złożyć reklamację oraz pisemnie lub telefonicznie poinformować nas o tym fakcie.

-W przypadku stwierdzenia zaistniałej szkody należy czytelnie i rzeczowo wypełnić protokół szkody , zaznaczając w uwagach powód reklamacji czyli np. uszkodzony karton , uszkodzona folia stretch, uszkodzone wypełnienia w środku paczki, wylany olej itp.

-Jedynie spisanie protokołu w dniu dostawy przesyłki, w obecności kuriera, z zaznaczeniem śladów uszkodzeń i innych wskazujących na niewłaściwe obchodzenie się z przesyłką daje szanse na wyegzekwowanie odszkodowania od przewoźnika.

-Tylko i wyłącznie od Państwa rozsądnego podejścia do sprawy zależy czy reklamacja zostanie załatwiona pozytywnie, my jako firma możemy jedynie pomóc ( dzwoniąc i przesyłając potrzebne dokumenty kurierowi ) ale nie od nas tylko od firmy kurierskiej zależy decyzja w sprawie odszkodowania.

 

POZDRAWIAMY I ŻYCZYMY UDANYCH ZAKUPÓW

ZESPÓŁ REAKTOR-PL



  





































  




Strona wygenerowana 2016-12-05 09:46:22, 213