Jesteś tutaj › Profil użytkownika rBartek › Strona "o mnie"
Konto firmowe
(Rejestracja: 2013-10-14, Logowanie: Ponad pół roku temu)



Ocena Świstak.pl
brak opinii
Logistyka: 0,0 Od kupujących: 0
Towar: 0,0 Od sprzedających: 0
Jakość obsługi: 0,0 Zobacz szczegółowe dane



Użytkownik nie posiada kontaktów





Wybrana aukcja użytkownika
Użytkownik nie posiada trwających aukcji






Prowadzę legalną działalność handlową z wpisem do rejestru CEIDG, co można oczywiście sprawdzić.

Zajmuje się m.in. sprzedażą odzieży nowej i używanej, oczywiście najlepszej jakości i specjalnie wyselekcjonowanej.


Dane firmy:

F.H. Bartosz Rogoż

NIP: 851-293-95-46

REGON: 321418716

Email: FH.Bartek@wp.pl

 

Preferuje kontakt meilowy, poczte sprawdzam kilka razy dziennie.

Kontakt telefoniczny może być utrudniony - często jestem w trasie i nie zawsze mam jak odebrać telefon.

Sprawdzając meila zawsze mam dostęp do danych i zakończonych aukcji, więc znacznie ułatwi mi to odpowiedź na wszelkie pytania.

 

Korzystam tylko z usług Poczty Polskiej (nie wysyłam przesyłek za pośrednictwem firm kurierskich).

Na moich aukcjach obowiązuje tylko płatność z góry - nie wysyłam przesyłek pobraniowych.

Po wcześniejszym kontakcie możliwy jest odbiór osobisty (w Szczecinie)

 

Kilka zasad obowiązujących na moich aukcjach:

 

W skrócie:

LICYTACJA (przedmiot nowy lub używany) - BRAK ZWROTU

"KUP TERAZ" (przedmiot używany) - BRAK ZWROTU

"KUP TERAZ" (przedmiot nowy) - możliwy zwrot (bez kosztów wysyłki) - szczegółowe informacje niżej.

 

Towar zakupiony na  licytacji nie podlega zwrotowi (ani nowy ani używany):

Zgodnie z polskim prawem towar zakupiony drogą licytacji nie podlega zwrotowi

( zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów rozdz. 16 ust. 1 pkt 10).

 

 

Towar używany, zakupiony z opcją "Kup Teraz" również nie podlega zwrotowi

 

 

 

Towar NOWY, NIEUŻYWANY, zakupiony z opcją "Kup Teraz" :

 

Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie praw konsumentów (Dz.U. nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie towaru w stanie niezmienionym tj. w nieuszkodzonym opakowaniu (jeżeli oczywiście takie było), bez śladów użytkowania wraz z Zwracana odzież nie może nosić śladów obcych zapachów, np. tytoniu, perfum, powinna zawierać oryginalną metkę producenta jeśli taka była. Jeżeli w przesyłce znajdowały się dodatkowe produkty lub gratisy, przy zwrocie należy je dołączyć. Jeżeli nie zostaną spełnione wszystkie w/w warunki sklep zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu Koszt dostawy nie podlega zwrotowi, a zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta. Wypłata równowartości zwracanego towaru zostanie przesłana na Państwa konto bankowe w ciągu 14 dni od momentu dostarczeni

 

Reklamacja -W przypadku uznania reklamacji (towar uszkodzony, niezgodny z zamówieniem, przeterminowany itp.) nastąpi wymiana towaru lub wypłata równowartości zareklamowanego towaru na Państwa konto bankowe w ciągu 10 dni od daty uwzględnienia reklamacji. Proszę jednocześnie wraz z towarem o przesłanie pisemnego zgłoszenia reklamacji, w którym należy podać datę zgłoszenia, dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z nazwą osoby/firmy, imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu osoby upoważnionej do reprezentowani

 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki.

 

 

Klient ma prawo wymienić towar na inny, jeżeli zostały spełnione warunki opisane powyżej. Wymiana towaru odbywa się na koszt Klienta.

 

W razie, gdy pomyłka nastąpiła z mojej winy i klient otrzymał towar inny niż zamówiony, pokrywam koszt przesyłki zwrotnej.

 

Nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem (reklamacja, zwrot). 

 

 

Kolory odzieży, które widzą Państwo na aukcyjnych zdjęciach zależą głównie od ustawień monitora, na którym są oglądane -zatem w rzeczywistości mogą się czasem różnić odcieniem - proszę o tym pamiętać

 

Towar wysyłam Pocztą Polską na życzenie kupującego ubezpieczam wysyłkę. Nie ponoszę odpowiedzialności finansowej / prawnej za zagubione lub zniszczoneprzez Pocztę Polską przesyłki. W takim wypadku rozpoczynam procedurę reklamacyjną zgodna z Regulamin świadczenia powszechnych usług pocztowych Poczty Polskiej . tj § 34


1. W przypadku niewykonania usługi, w rozumieniu § 2 rozporządzenia w sprawie reklamacji,
adresat lub nadawca przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego może zgłosić
reklamację z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia.
2. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania
przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego i nie później niż w terminie 12 miesięcy od
dnia ich nadania. (...)

Gdy przyznane zostanie odszkodowanie zwracam kupującemu przyznaną kwotę lub wysylam towar jeszcze raz jezeli kupujący zyczy sobie tego. Proszę pamiętać, iż na  procedurę reklamacyjną nie mam wplywu.


Strona wygenerowana 2016-12-07 15:28:36, 213